[HK] B-debuut in 2016

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:46

Storm2009 schreef:
Oh wat fijn zoveel herkenning en tips. Ik heb echt nooit zenuwen maar ben nu al tien keer naar de wc geweest. Nauwelijks gegeten. Moet echt ff landen anders gaat t niet goed komen. Ik heb idd last van iedereen rijd beter en doe ik het wel goed gevoelens. Maar heb besloten het vandaag anders aan te pakken. Ik doe thuis veel grondwerk en heb besloten om dat vandaag ook te doen. Of thuis...of daar bij trailer. Daarnaast ga ik vandaag voor lol met m'n Knol en me niet druk maken over punten.

That's the spirit! Succes en genieten van je paardje! :o

_helga_

Re: [HK] B-debuut in 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:57

Heeel veel succes vandaag zet hem op!!! *\%/*

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:21

He storm wat vervelend! Zie hier veel tips voor bijkomen toppie!

En lessen die goed gingen en velen gaan aankomend weekend weer op concour.

Mijn les ging gister echt K*t
Het wou gewoon niet.
En met de dochter van mn wedstrijdpaard waarmee ik daarvoor les had ging het gelukkig wel heel goed!
Maar die start ik niet haha

Ik ga dinsdag als het goed is op concour en hopelijk rijd ik dan mijn laatste punt en dan ga ik die zaterdag erop mijn L1 debuut maken!

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:03

ik had mn l2 debuut al opgegeven omdat ik normaal gesproken 6 proefjes nog moest en ik nog 5 winstpunten moest. maar doordat het afgelopen weekend was afgelast kan ik nog maar 2 proefjes rijden. dus moet mn l2 debuut maar even uitstellen haha.
zaterdag mag ik weer voor de selecties.
hoop dat het wil en dat ik mn kop er een beetje bij kan houden. gisteren de crematie van mijn moeder gehad

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:05

Kan 1 van jullie mij helpen? Heb paar petrie laarzen gezien voor erbij maar is dit nu een 37 of 40 kuitmaat?
Sorry hoort hier eigenlijk niet maar dacht vraag het even :P
Afbeelding

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:08

lovemario: sterkte, gecondoleerd.

helga: wat apart? Bij mijn Petrie's staan er maar 3 cijfertjes. Ik heb geen idee. 40 zou ook de schoenmaat kunnen zijn omdat er 6,5 staat, dat is maat 40. Dan zou 37 idd de breedte/kuitmaat moeten zijn.

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:17

Ja bij mij staat er alleen 6,5-47-38 en geloof de hoogte van de boog.
Hun zeggen dat 40 de kuit is maar dat hij valt als een 38 want dat heeft die dochter ook van haar andere laarzen? Vind het raar 37 is gewoon te klein als dat wel zo is

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:06

Jeetje Lovemario, gecondoleerd.. :(:)

Leane, balen hé van de selecties! Ik had prima gereden maar niet mega goede punten dus ik hoef me er verder ook niet druk om te maken maar had er voornamelijk heel veel zin in plus het rijden ging de hele week zo fijn! Maar goed, volgende keer beter. Ga eens kijken om weer eens dressuur op te geven.

Sorry Helga, ik kan je ook niet helpen. Kan me ook niet herinneren dat er zoveel cijfers in mijn laars staat..

Hoe gaat het hier qua trainingen en wedstrijden? Iedereen lekker aan het trainen/starten? Ik zie mooie foto's voorbij komen :j

Succes Storm! Al die stress is nergens voor nodig. :)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:52

Nann__ schreef:

Leane, balen hé van de selecties! Ik had prima gereden maar niet mega goede punten dus ik hoef me er verder ook niet druk om te maken maar had er voornamelijk heel veel zin in plus het rijden ging de hele week zo fijn! Maar goed, volgende keer beter. Ga eens kijken om weer eens dressuur op te geven.

Sorry Helga, ik kan je ook niet helpen. Kan me ook niet herinneren dat er zoveel cijfers in mijn laars staat..

Hoe gaat het hier qua trainingen en wedstrijden? Iedereen lekker aan het trainen/starten? Ik zie mooie foto's voorbij komen :j

Ik had ook niet hele hoge punten, maar een groot deel reed niet mee voor de selectie waardoor ik alsnog 8e sta nu. Vind het dan wel jammer om niet te proberen eigenlijk, helemaal nu we zo fijn gaan! :o

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 16:55

Ik had 2x 189 vandaag en echt heerlijk gereden #trots

Naat3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:03

Super!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 17:59

Zoals jij het nu neerzet helga is het maat6,5 hoogte 47 en kuit 38

Gefeliciteerd met de winst!

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:35

Oke ik durf de gok niet te nemen ze willen er 275 voor dus ga van de week even naar drunens ruiterhuis ofzo om even daar te kijken naar laarzen weet ik zeker dat ze passen.

vickiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:35

Storm2009 schreef:

Super! Dat moet echt een fijn gevoel zijn *\o/*

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 18:36

Storm2009 schreef:

Je kunt het wel!!! *\o/* *\o/*

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 19:35

Ja heel fijn!! Hij liep ook écht lekker. De foutjes die er waren waren slordigheidjes van mij dus Mega trots. Morgen hopelijk nog een puntje scoren

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:02

Zondag ook weer selectie.
Ben benieuwd. Ik ga de proef uit me hoofd leren zodat ik me beter concentreer erop.

Vandaag ben ik bij mojn lesgeefster thuis gaan lessen om zo aan de laksheid van mijn pony te werken.
Ze liep natuurlijk super daar hopelijk onthoud ze dat tot zondag

Afbeelding

Me lesgeefster erop

Afbeelding

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 20:27

Storm2009 schreef:

*\o/* *\o/* super zie je wel dat het kan :j

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 07:50

Kaitlyn schreef:
Nann__ schreef:

Ik had ook niet hele hoge punten, maar een groot deel reed niet mee voor de selectie waardoor ik alsnog 8e sta nu. Vind het dan wel jammer om niet te proberen eigenlijk, helemaal nu we zo fijn gaan! :o

Ik geef je groot gelijk hoor! Is toch ook hartstikke leuk! Ik twijfel nog of ik de volgende selectie mee ga rijden. Heb er wel vrij voor gehouden dus wie weet. En als ik niet mee doe kom ik wel even kijken naar je denk ik!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 08:55

Storm super knap!!
Laarzen weet ik niet staat inderdaad heel veel in, meer dan in mijn laarzen

Mireille nogmaals gecondoleerd en sterkte <3

Leuk paard onley!

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:21

wat heb je een geweldige pony <3

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 10:54

Jeej Storm gefeliciteerd! *\o/*

Gewoon meerijden Nann! :D

Vraagje, ik heb met Gibbie nog nooit op het gras hoeven springen en eigenlijk zouden we dit afgelopen weekend voor het eerst moeten doen maar werd het afgelast. Nu mogen we aankomende zaterdag en de 3e selectie weer op zand springen (wat ik best een fijn idee vind :o ) maar zit er verschil in het springen op gras of het springen op zand? Ze heeft ijzers met stiften.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 11:37

Storm wat goed!

Ik heb gisteren vast wat dingen geoefend, er stond een 20-40 bak met bordjes uit gezet in de buitenbak. Die staan er normaal niet, dus fijn gebruik van gemaakt. Viel nog niet mee in het begin om hem er tussen te houden. Maar uiteindelijk wel lekker kunnen rijden dus was blij met de oefening.

zebra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 12:20

Wat fijn Susan!
@Onley leuke pony zeg. Start jij ook met een pony tussen de paarden

Vanavond de laatste avond almelose ruiterdagen, kan helaas maar 1 proef rijden, maar als we die met winst rijden zijn we L startgerechtigd en gaan we 14 juli 1 B en 1 L1 proefje doen.
Voel me wel beetje klein tussen alle Crack C en Painted Black zoons in Almelo met mn halve fjord...:P

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-16 18:21

Kaitlyn schreef:
Jeej Storm gefeliciteerd! *\o/*

Gewoon meerijden Nann! :D

Vraagje, ik heb met Gibbie nog nooit op het gras hoeven springen en eigenlijk zouden we dit afgelopen weekend voor het eerst moeten doen maar werd het afgelast. Nu mogen we aankomende zaterdag en de 3e selectie weer op zand springen (wat ik best een fijn idee vind :o ) maar zit er verschil in het springen op gras of het springen op zand? Ze heeft ijzers met stiften.

Zand spring ik altijd zonder stiften. Gras de eerste x zonder. 2e x met. 2e keer vond ik veel fijner rijden, hij gleed toen 1x flink weg (achter blote voeten) maar door kalkoenen voor kon hij zich redden.
Dus voor mij geen gras meer zonder kalkoenen.