Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Oeps , lijkt me niet zo' makkelijk heerschap jullie Mex whaha. Gefeliciteerd met de wp.
(
Flubberboot schreef:Heel verhaal verder… Heb ook besloten dat dit het laatste inspuiten is wat ik ga doen komende jaren. Als hij nu nog slecht blijft is ons verhaal definitief klaar en mag hij met pensioen op 11 jarige leeftijd…
Noukie schreef:Annie, gelukkig is het nu helder. En idd, het is gewoon zo dat elke regio zo anders is qua selecties etc, dat je beter je informatie bij de bron kan halen, ipv dat wij je gaan adviseren vanuit hoe onze regio werkt. Bij de ene heb je kringselecties, bij de ander rijd je gewoon 2 maanden waar je wil en wordt op basis daarvan bepaald wie naar de regio mag en bij weer een ander rijd je op vrijdag twee proeven en mogen daarvan de beste zoveel door naar de regio op zaterdag. Vandaar de opmerking: check dit bij je regio of kring.
Laat je weten hoe de selecties gegaan zijn?
Charmaine schreef:Ik lees vooral jullie avonturen nog mee. Leuk! Vind het lastig om op zoveel berichten te reageren en wil niet alleen maar ego-posten plaatsen.
Geem blessureleed hier overigens, maar gewoon heel druk. Heb wat gecrosst in lessen, inmiddels voor de fun keertje M1 gestart en heel tevreden met een rijtje 5en en 6en en een keer een 7
Clinics gedaan, WE en hunter jumper equitation. En wilde me met indoorseizoen weer aan wat springwedstrijdjes wagen. Maar tijd ontbreekt dus een beetje...
Babootje schreef:Nou ook weer niet heel geweldig. 1 WP eerste proef. 2e proef geen winst.
Mexx vond de bak erg spooky.
De eerste proef heeft Babette uit dr hoofd gereden en ging echt heel netjes.
2e proef wel een voorlezer gehad die er dan ineens stond en daarvoor niet, waardoor Mexx zich in die hoek steeds wilde omdraaien. Daar krijgt ie dan de kans niet voor, maar ja wel spanning dan. Niet heel bevorderlijk voor de punten, want hij maakt zich dan strak. Wat een varken is het ook!!!
MyWishMax schreef:Sterkte flubberboot!
Gefeliciteerd voor degene die winst of andere goede resultaten behaald hebben!
Leuke foto's en lekker bezig Fly_high!
En ja, volgens mijnis et aardig wat blessureleed. Hier ook. Afgelopen maandag nog jn de angst gezeten Day we paard ter plekke in moesten laten slapen want er werd uitgegaan van een fractuur. Nadat we al 6 weken aan het stoeien waren met een heftig virus en daarna iets wat eerst hoefzweer leek en daarna vage diagnoses van andere kliniek...
Gelukkig geen breuk maar wel stukjes afgebroken van de sprong en een enorme botkneuzing. Gelukkig is er niet te zien waar ze afgebroken zijn, als in het gewricht ziet er netjes en glad uit Gelukkig. Wel maanden boxrust, rekenen op sowieso 3
MyWishMax schreef:En ja, volgens mijnis et aardig wat blessureleed.