Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Marietje35 schreef:Gependeld? Je moet toch gewoon bij aankomst melden en dan krijg je een bezoekerspas waarmee je met auto en trailer het terrein op mag?
Oh nee, gisteravond was het denk ik rond de 22 graden, prima!
ynskek schreef:Tot Alberto Stegeman voor de zoveelste keer een kazerne binnengedrongen was...
Sinds dien mag je als bezoeker alleen onder begeleiding vanaf de poort naar waar je wezen moet op t terrein...
Marietje35 schreef:ynskek schreef:Tot Alberto Stegeman voor de zoveelste keer een kazerne binnengedrongen was...
Sinds dien mag je als bezoeker alleen onder begeleiding vanaf de poort naar waar je wezen moet op t terrein...
Oh dat wist ik niet. Maar goed, je wordt begeleid en vervolgens kan je nog doen wat je wilt want ik neem aan dat ze niet bij je blijven.
Marietje35 schreef:Wat een gedoe zeg.![]()
Nou ja, op zich wel goed natuurlijk, het blijkt gewoon nodig in deze tijd.
Ik moest vroeger er altijd wel om lachen, dan sta je in vol ornaat bij de balie om je te melden en dan vragen ze wat kom je doen? Ja euh .... wat denk je zelf.Ben er echt al lang niet geweest, kan wel 5 jaar geleden zijn.
ynskek schreef:Die van mij heeft t spelletje achter omspringen ontdekt... en dan niet 1x op een volte 15 meter maar 6x of zo... om t vervolgens in t verruimen nog een paar keer te doen en in de overgang draf weer
Ik bereid me voor op 160 punten vanavond
Harvey1 schreef:Inderdaad eerste keer M1..
Haha dat is lief @HiFive5 maar ik denk het niet, is ook echt niet erg! Maar ik ben gewoon nu al nerveus en dat is wel een slecht teken. Moet het los kunnen laten anders ga ik mezelf afsluiten tijdens de proef. :-(
Harvey1 schreef:ynskek schreef:Die van mij heeft t spelletje achter omspringen ontdekt... en dan niet 1x op een volte 15 meter maar 6x of zo... om t vervolgens in t verruimen nog een paar keer te doen en in de overgang draf weer
Ik bereid me voor op 160 punten vanavond
O nee, das balen... En nu? Waarom doet ie dan?
Marietje35 schreef:Harvey1 schreef:Inderdaad eerste keer M1..
Haha dat is lief @HiFive5 maar ik denk het niet, is ook echt niet erg! Maar ik ben gewoon nu al nerveus en dat is wel een slecht teken. Moet het los kunnen laten anders ga ik mezelf afsluiten tijdens de proef. :-(
Niet te druk om maken! Het is hobby he, geen werk. Focus op lekker rijden, de rest boeit niet.
Dat is balen Ynskek. Dan zal er toch iets rijtechnisch zijn, scheef, balans, zich vastzetten ....?
Marietje35 schreef:ynskek schreef:Ik zet dan blijkbaar te veel druk op mn benen![]()
Voor nu maar iets meer stelling houden en zelf meer los proberen te houden
Juist geen stelling nemen, maar recht houden. Bij meer stelling vallen ze nog meer in de schouder en dan maak je het omspringen makkelijker.
Marietje35 schreef:Harvey1 schreef:Inderdaad eerste keer M1..
Niet te druk om maken! Het is hobby he, geen werk. Focus op lekker rijden, de rest boeit niet.
Dat is balen Ynskek. Dan zal er toch iets rijtechnisch zijn, scheef, balans, zich vastzetten ....?