[HK]L2 debuut, wie nog meer?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 09:42

Gependeld? Je moet toch gewoon bij aankomst melden en dan krijg je een bezoekerspas waarmee je met auto en trailer het terrein op mag?

Oh nee, gisteravond was het denk ik rond de 22 graden, prima!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 10:28

Marietje35 schreef:
Gependeld? Je moet toch gewoon bij aankomst melden en dan krijg je een bezoekerspas waarmee je met auto en trailer het terrein op mag?

Oh nee, gisteravond was het denk ik rond de 22 graden, prima!

Tot Alberto Stegeman voor de zoveelste keer een kazerne binnengedrongen was...

Sinds dien mag je als bezoeker alleen onder begeleiding vanaf de poort naar waar je wezen moet op t terrein...

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:15

ynskek schreef:

Sinds dien mag je als bezoeker alleen onder begeleiding vanaf de poort naar waar je wezen moet op t terrein...

Oh dat wist ik niet. Maar goed, je wordt begeleid en vervolgens kan je nog doen wat je wilt want ik neem aan dat ze niet bij je blijven. :+

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:28

Marietje35 schreef:
ynskek schreef:

Oh dat wist ik niet. Maar goed, je wordt begeleid en vervolgens kan je nog doen wat je wilt want ik neem aan dat ze niet bij je blijven. :+

Deels... Je mag je onder de begeleiding verplaatsen naar de manege en dan als je klaar bent met de pendel weer mee terug

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:34

Wat een gedoe zeg. :+
Nou ja, op zich wel goed natuurlijk, het blijkt gewoon nodig in deze tijd.
Ik moest vroeger er altijd wel om lachen, dan sta je in vol ornaat bij de balie om je te melden en dan vragen ze wat kom je doen? Ja euh .... wat denk je zelf. :D Ben er echt al lang niet geweest, kan wel 5 jaar geleden zijn.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:43

Marietje35 schreef:
Wat een gedoe zeg. :+
Nou ja, op zich wel goed natuurlijk, het blijkt gewoon nodig in deze tijd.
Ik moest vroeger er altijd wel om lachen, dan sta je in vol ornaat bij de balie om je te melden en dan vragen ze wat kom je doen? Ja euh .... wat denk je zelf. :D Ben er echt al lang niet geweest, kan wel 5 jaar geleden zijn.

In t harde zijn ook wedstrijden op de kazerne maar daar ligt de startlijst ook bij de balie, hoef je alleen je naam te melden en als je er op staat mag je naar binnen :j

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 11:47

Heel vroeger was het bij Marcroix outdoor boven op de berg starten, dat was zo eng met die betonplaten die glad konden zijn. Nu hebben ze gelukkig in die bak aan de voorkant vernieuwd. Start er eigenlijk nooit omdat ik het zo'n gedoe vind.

Yevrah

Re: [HK]L2 debuut, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:12

Ik ben zenuwachtig voor maandag. :(

xemmafalcon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:29

Er is inderdaad heel wat veranderd intussen. De mensen bij de wacht wisselden een tijdje door. Zaten steeds onbekende die niet wisten dat er ook een manege zat :+ . Ondertussen zijn het vaak dezelfde. Ik kom aanlopen en ze hebben de pas al klaar liggen voor mij :D .

Nu worden er boven op de berg (wij noemen het de springtuin) geen wedstrijden meer gereden. Bodem is er ook niet goed genoeg voor.. De buitenbaan vind ik wel fijn starten, evenals de binnenbaan.

Voor mensen van buitenaf is het wel een gedoe inderdaad. Verder is het wel een fijne locatie vind ik (maar ik ben dan ook bevooroordeeld :D )

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:43

Waarom Harvey?

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 12:49

Eerste keer M1? :-) Gaat van een leie dakje lopen, let maar op!

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:10

Inderdaad eerste keer M1..

Haha dat is lief @HiFive5 maar ik denk het niet, is ook echt niet erg! Maar ik ben gewoon nu al nerveus en dat is wel een slecht teken. Moet het los kunnen laten anders ga ik mezelf afsluiten tijdens de proef. :-(

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:16

Die van mij heeft t spelletje achter omspringen ontdekt... en dan niet 1x op een volte 15 meter maar 6x of zo... om t vervolgens in t verruimen nog een paar keer te doen en in de overgang draf weer :')

Ik bereid me voor op 160 punten vanavond :x

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:39

ynskek schreef:
Die van mij heeft t spelletje achter omspringen ontdekt... en dan niet 1x op een volte 15 meter maar 6x of zo... om t vervolgens in t verruimen nog een paar keer te doen en in de overgang draf weer :')

O nee, das balen... En nu? Waarom doet ie dan?

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:43

Harvey1 schreef:

Haha dat is lief @HiFive5 maar ik denk het niet, is ook echt niet erg! Maar ik ben gewoon nu al nerveus en dat is wel een slecht teken. Moet het los kunnen laten anders ga ik mezelf afsluiten tijdens de proef. :-(

Niet te druk om maken! Het is hobby he, geen werk. Focus op lekker rijden, de rest boeit niet.

Dat is balen Ynskek. Dan zal er toch iets rijtechnisch zijn, scheef, balans, zich vastzetten ....?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:45

Harvey1 schreef:
ynskek schreef:

O nee, das balen... En nu? Waarom doet ie dan?

Hij kent zn wissels al prima dus als ie goed scherp is heeft ie af en toe van die buien dat ie op iedere beweging omspringt...

T wisselt maar t ligt ook net aan zn bui.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:47

ynskek schreef:
Hij kent zn wissels al prima dus als ie goed scherp is heeft ie af en toe van die buien dat ie op iedere beweging omspringt...

T wisselt maar t ligt ook net aan zn bui.

Dat geloof ik dan weer niet :o Een paard denkt niet zo.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:47

Marietje35 schreef:
Harvey1 schreef:

Niet te druk om maken! Het is hobby he, geen werk. Focus op lekker rijden, de rest boeit niet.

Dat is balen Ynskek. Dan zal er toch iets rijtechnisch zijn, scheef, balans, zich vastzetten ....?

Ik zet dan blijkbaar te veel druk op mn benen :')

Voor nu maar iets meer stelling houden en zelf meer los proberen te houden

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:48

ynskek schreef:

Juist geen stelling nemen, maar recht houden. Bij meer stelling vallen ze nog meer in de schouder en dan maak je het omspringen makkelijker.

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:52

Ynske veel succes vanavond met je debuut! Komt vast goed joh!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:52

Marietje35 schreef:
ynskek schreef:

Juist geen stelling nemen, maar recht houden. Bij meer stelling vallen ze nog meer in de schouder en dan maak je het omspringen makkelijker.

Scheelt dat ie t beide kanten op doet... met iets meer stelling en buiging voorkom ik op de lange zijde kuis dat ie zich te recht maakt en daardoor omspringt.

Marietje35

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 13:55

ynskek schreef:
Scheelt dat ie t beide kanten op doet... met iets meer stelling en buiging voorkom ik op de lange zijde kuis dat ie zich te recht maakt en daardoor omspringt.

Dat klinkt voor mij niet logisch ....

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-18 14:02

Marietje35 schreef:
Harvey1 schreef:

Klopt, weet ik.. Dankjewel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:10

Spannend hoor Harvey!

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-18 15:18

Charizard schreef:
Spannend hoor Harvey!

Ja.. ;(