Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rien10 schreef:ziezoziezo22 schreef:
Ha ha, dat klinkt als mijn kleine Brix. Precies hetzelfde. En ja, mijn aanleuning is soms niet goed, en ja, dan ben ik blij dat ik een oefening heb waarbij ik weer kan uitademen. In mijn geval de galop. Galop bij Brix is zitten op een leunstoel. Ik kan dit letterlijk een half uur volhouden.
Maar goed, pony gaat weer lekker en mijn dochter heeft meer tijd, dus voor mij staan de wedstrijden even op een laag pitje omdat zij het stokje weer heeft overgenomen. Na drie jaar weer in de ring... het is even doorbijten om weer in het Z ritme te komen. Met een pony tussen fantastische, flitsende paarden. Ach, als het correct is, rijd je punten (geen podium maar daar gaat het ons niet om). De winstpunten zijn er nog niet, maar er is een goede stijgende lijn.
Edit. Nog even inhoudelijk op het niet voor elkaar zijn in een proef: Je rijd in een bepaalde klasse omdat je toe bent aan die klasse. Zet mij niet in een Z2 proef, daar komen de oefeningen te snel achter elkaar. Ik heb nu nog die lange lijnen nodig. Niet om Brix even netjes in elkaar te frommelen, maar gewoon omdat de combinatie pony-ik nu niet toe zijn aan een Z2 proef. Zo simpel is dat. Dat is niet slecht of zo, dat is wat het is, ons niveau.
NorwayFjord schreef:Grappig hoe dat verschilt, ik vind de galop verschrikkelijk hard werken en rij liever drafGalop ligt me gewoon niet zo goed. Dus ik was altijd juist blij als ik de galop had overleeft en door kon met draf haha!
Succes vanavond!!
LV19952 schreef:Ik galoppeer liever. Die van mij zit heerlijk in galop en galoppeert ook makkelijker dan dat ze draaft!
Hier wil alleen het wijken niet echt meer lukken sinds ik haar van de achterijzers gehaald heb. Van te voren begon ze het spelletje te snappen maar nu schaart ze achteren niet meer. Ze zet meer bij dan dat ze echt overstapt. Iemand die hier nog tips voor mij heeft?
LV19952 schreef:Ik galoppeer liever. Die van mij zit heerlijk in galop en galoppeert ook makkelijker dan dat ze draaft!
Hier wil alleen het wijken niet echt meer lukken sinds ik haar van de achterijzers gehaald heb. Van te voren begon ze het spelletje te snappen maar nu schaart ze achteren niet meer. Ze zet meer bij dan dat ze echt overstapt. Iemand die hier nog tips voor mij heeft?
ziezoziezo22 schreef:Ik kan het er wel mee eens zijn.
De beste stuurlui staan aan wal.
Je durft soms niks op Facebook te zetten omdat dan net iets het neusje achter de loodlijn is of dat je net niet netjes zit.
Het lijkt wel of het 100%perfect moet zijn.
En dat gaat niemand lukken.
Babootje schreef:LV19952 schreef:Ik galoppeer liever. Die van mij zit heerlijk in galop en galoppeert ook makkelijker dan dat ze draaft!
Weer op ijzers zetten?Flauw van mij natuurlijk, maar waarom heb je ze dr af gehaald? Als het goed gaat, verander ik persoonlijk liever niets.
LV19952 schreef:Oh jeetje was het zo slecht gejureerd? Dat is wel heel zuur. Maar je eigen gevoel over de proef is het belangrijkste. Snap alleen niet waarom bepaalde ruiters nog in het L1 meerijden. Van enkele weet ik dat ze zelf internationaal of subtop rijden… dat weerhoudt mij er wel echt van om L1 te gaan starten om te kijken hoe we er voor staan.