MyWishMax schreef:haha sorry!
Hihi geeft toch niks!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fanesme schreef:Maar ik dacht dat dat omtrent corona/rhino dat toch niet heel wenselijk is, die 'onnodige' reisbewegingen.
Fanesme schreef:Nibbit schreef:@Fanesme als het wat opdroogt buiten kun je ook een baan uitzetten in de wei?
Ja dat kan zeker! Ik weet alleen niet waar ik al die witte hekjes vandaan zou moeten halen haha.. In de regelementen staat namelijk dat het voor een Z een volledig afgesloten ring moet zijn
Rex_Rolfo schreef:Gewoon in het reglement op paardrijden.nl: Vanaf de klasse Z1 is een ononderbroken afzetting van elke ring, met een beweegbare toegang of een vaste opening van minimaal 1 m. breed verplicht. Dit om beoordeling mogelijk te maken.
Nibbit schreef:Rex_Rolfo schreef:Gewoon in het reglement op paardrijden.nl: Vanaf de klasse Z1 is een ononderbroken afzetting van elke ring, met een beweegbare toegang of een vaste opening van minimaal 1 m. breed verplicht. Dit om beoordeling mogelijk te maken.
Ja ik zag het net, ik had niet verder gelezen dan de proefnummers.
Maar dat heeft toch niemand
Dennis schreef:Het is goed dat ik dit lees.
Ik neem aan dat dat ook voor het mennen in de M/Z/ZZ geld in 20x60/30x60.
Ik heb een 20x60 grasbaan liggen. Korte zijdes zijn het einde van mijn land, en een hoekje staat het kippenhok. De rest zijn pionnen.
Ik denk dat ik wat prikpaaltjes neer zet met een stuk schrik lint. En tada, een gesloten baan!
Maat ik kan best sturen, al vind ik losse bordjes/pionnen op wedstrijd soms wel wat zoeken de eerste outdoor wedstrijd van het seizoen.
urosa schreef:Nou ik heb al 2x Z1 gefilmd in een bak zonder omheiningbak is echt 20x60 maar alleen een stenen rand om het zand tegen te houden. Bloembakken met letters
[ [url=m/Y5mLZj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je het wel, maar dat mag dus niet eens