Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Wil m in juni even maandje wat rustiger aan doen, en wil eigenlijk ook wel graag weten hoe hij nu in de ring is.
Tijdens de proeven liep hij redelijk en heb ik 182 en 186 gereden
Ben hier echt super blij mee want dat maakt ons eindelijk m2 + 10 na drie jaar (met blessuretijd ) in deze klasse te hebben gereden
ben jij ff gek dat je je zo op je kop laat zitten door zo'n doos. Noukie schreef:Pfff, snap je gevoel Janine, maar ik denk eerlijk gezegd dat t feit dát je er zo van streek van bent al genoeg zegt. Als in, als jij echt je beest zou mishandelen, of kwetsen, dan zou zo'n opmerking je niet zo raken. Juist als je bewust bezig bent en het allemaal zo goed mogelijk wil doen, komt het binnen.
Ik ken je niet natuurlijk, zie je niet rijden, maar jeetje, doen we allemaal niet soms iets wat even lelijk eruit ziet, om juist tot resultaat (zijnde vriendelijk rijden) te komen? In de kudde zijn ze ook niet altijd poeslief naar elkaar hoor..
Denk goed, ook voor jezelf, om het met de eigenaar te bespreken, maar ik zou er voor nu nog niet teveel conclusies uit trekken.
... ook nog eens een simpele waar ik altijd makkelijk op scoor die lijn M afwenden H linkerhand. Dat was dus een gevalletje niet getoond,heb ik me mooi mijn winstpunt mee door de neus geboord

Die lijn vergeet je nooit weer!