Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes vandaag op de keuring!
Dat wou ik goed hebben en zij is toch mijn prioriteit nr 1..
Heel fijn kunnen rijden. Wat heb ik toch een bewerkbaar paard dacht ik halverwege, alle tips en oefeningen konden we gelijk mee aan de slag en uitvoeren.
Eindelijk kunnen we de stijgende lijn hervatten

Ik heb het ook al meegemaakt maar zolang je paard voor jouw eigen gevoel top liep, heb je alle punten verdiend!

Ik durf nog steeds geen 2 proeven te rijden, terwijl het thuis prima lukt hoor maarja, het zit tussen mijn oren.
Mooi debuut heb je gereden, gefeliciteerd!
Mega sloom, gister gespannen (wind zal ook wel meespelen en kuilplastic dat anders lag dan anders is voor een autist als Marena ook erg spannend
).. Benieuwd hoe 't zondag gaat dus. Morgen en zaterdag nog maar even bezig. Ze komt ook alweer behoorlijk in de wintervacht. Vind het nu middenin het verharen nog te vroeg om te scheren maar eind oktober is ze aan de beurt.. Denk dat ik zondag al ga merken dat ze dik in haar haar zit, aangezien we dan binnen starten. Nou ja, we gaan het zien! 
friezen zaten ook aardig in de wintervacht, hadden niet altijd een deken maar het kon.
+ ze zweten toch een pak minder snel zonder die dikke jas aan.