Ik ben er even uit geweest, maar poging tot teruglezen ipv heel snel tussendoor!
DemiSisa, heb jij nog clubkampioenschappen gereden? En Autumn afgelopen weekend nog gestart? Verhuizen gelukt?
Moniek gefeliciteerd met jullie verloving! En jammer dat hij even niet aanpakte, slim om dan maar even tijd te pakken met m. Wanneer mogen jullie weer?
Melis, mooie foto!
alleen jammer van de horizon, dat hebben jullie echt niet nodig voor het gave beeld!. Mooie punten met jullie clubkampioenschap, gefeliciteerd met beide paarden! En goed duwtje zo om dat HC Z2 te gaan, kan je daarna lekker door toch?!

Sophie, lekker bezig! Leuk idd die veelzijdigheid
Babootje, mooie punten met Mexx, zonde van de rommels als je zo dichtbij die 65% zit, maar alsnog heel fijn natuurlijk
Cambionn, heb het overlijden van Dancer helemaal gemist, sterkte nog!
Getup, ondanks niet tevreen wel mooie plaatsing en tof dat ze die challenge gewonnen heeft knap hoor!
GG fijn dat ze wat vooruit gaat, maar kan me voorstellen dat het voor jullie wel lang duurt zo. Je wil ze het liefst pijnvrij natuurlijk
Hier is het vrijwel onmogelijk ofzo om overdag Z te rijden. Dus vorige week afgemeld, deze week opgegeven en moet weer (voor mij te) laat. Leuk dat t Z overal de laatste rubriek is, maar niet als je door fysieke omstandigheden dat niet kan... Nu eind van de maand ergens waar het overdag is, maar door de week, dus betekent vrij nemen. Je moet er wat voor over hebben?

Zag wel zaterdag nu ergens waar t einde middag is, maar dat wordt dan wel heel duur starten met dubbel startgeld. Volgende keer die locatie maar onthouden

Thuis wel lekker aan het rijden opzich, behalve als ik weer veel te moeilijk denk en mn wissels verknal. Terwijl als ik normaal doe ze ook al beginnende serie om de 3 en 4 loopt

Nu ik nog normaal doen dus ipv veel teveel nadenken