Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shirleyp schreef:Snorlex schreef:Als ze niet continue aan het in- en uitzoomen is geweest en er is gefilmd met een goede kwaliteit camera kan het zijn dat de proef door de jury nog prima te beoordelen is.
Ik zou hem toch echt afkeuren en niet beoordelen, inzoomen moet alleen vanaf het Z. Wel balen!
Jennifer3010 schreef:Na even niet gestart te hebben heb ik gisteren weer een proefje opgenomen op onze nieuwe stal, in een 20x60 bak maar de letters van de 20x40 afmeting hingen onder de 20x60 letters op de goede plek, dit zal vast wel goed zijn toch? Heb de bak ook afgezet met springbalken waar de C zit
Elise_K schreef:Jennifer3010 schreef:Na even niet gestart te hebben heb ik gisteren weer een proefje opgenomen op onze nieuwe stal, in een 20x60 bak maar de letters van de 20x40 afmeting hingen onder de 20x60 letters op de goede plek, dit zal vast wel goed zijn toch? Heb de bak ook afgezet met springbalken waar de C zit
Gisteren toevallig een 20x60 bak verandert naar 20x40. Maar behalve de A/C en de 2 hoekletters ernaast, moet je de E/B en de andere 2 hoekletters toch op een andere plek hangen dan de 20x60 posities?
MyWishMax schreef:Elise_K schreef:
Gisteren toevallig een 20x60 bak verandert naar 20x40. Maar behalve de A/C en de 2 hoekletters ernaast, moet je de E/B en de andere 2 hoekletters toch op een andere plek hangen dan de 20x60 posities?anders kloppen ze niet.