[HK] Wedstrijd springende bokkers II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Re: [HK] Wedstrijd springende bokkers II

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-17 23:24

Kms maken komt gelukkif altijd wel goed :j

Ik word altijd zo blij van cross fotos. Zelfs van anderen _O-

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 01:22

*D ik ook. Zondag de camera maar mee naar Heino al is het wel lastig fotograferen daar. Weinig plekken met mooi licht zonder storende factoren.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:00

Fcsa: ik rij nu met mijn 6 jarige, die heeft alleen nog l gelopen. Mijn m paard is al een tijdje met spring/crosspensioen. Die heeft nu een carrière als dressuurpaard met zijn bijrijders :D.
Gefeliciteerd Capriootje!

Doen er van hier nog mensen mee met sgw Hulsberg?

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:13

Ha leuk, een tweede carrière :)
Ik ben niet in Hulsberg, Renswoude is pas weer de volgende voor mij.

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:19

Top resultaten zo te lezen.

Is Outdoor Beukers wat een leuk concours? Indoor Beukers vind ik vaak wel erg geslaagd.

Toch nog even een kleine foto spam van de 4 jarige. Vorige week zaterdag voor de gein B dressuur gestart en niet zonder resultaat :D eerste proef tussen de witte hekjes liep ze wel iets te kijken naar de hekjes := maar toch 185 en tweede proef liep ze stukken beter 199 punten. Meteen 3 winstpunten :D

Afbeelding

Afbeelding

Morgen in de buurt op wedstrijd, springen ;) met alle drie.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:36

Leuk! Nette punten zeg voor de eerste keer :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:42

Kreeg na de tijd wel de opmerking van omstanders.. wordt tijd voor een dressuurzadel :=

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:16

Ja daar ben ik ook 'bang' voor als ik ooit dressuur ga starten . Heb nu wel een ouder kn dressuur zadel maar ik vind dressuurzadels gewoon niet lekker zitten :=
Ik ben zelf maar klein dus zweetbladen zijn bijna altijd te lang

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:49

Oh ik vind mn dressuurzadel exht een genot. Kan me geen betere koop wensen. Had t veel eerder moeten doen _O-

<3
Afbeelding

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 13:58

Cioccolato schreef:
Oh ik vind mn dressuurzadel exht een genot. Kan me geen betere koop wensen. Had t veel eerder moeten doen _O-

<3
[img]m/CkaogK.jpg[/img* ]

Mooie foto, maar wat een mooi paardje ook! <3

@Marijkeeee Wauw netjes, gelijk al 3 winstpunten.

Ik ga met Elaya na lange tijd maandag en woensdag weer starten in de dressuur. Ik heb het echt al een hele lange tijd niet gedaan en we zijn echt hard vooruit gegaan dus stiekem hoop ik dat het nu wel echt 1 of 2 winspuntjes worden (hoeft geen 2 winspunten voor 1 proef, maar verdeeld over de 4 proefjes :') dan ben ik al tevreden haha.

Zondag BB en B springen ook hier in Winterswijk, altijd fijn als paps niet mee hoeft met de trailer en ik er onder het zadel heen kan :) Maandag stond het parcours van zondag (SGW Winterswijk) er nog, dus die heb ik met de clubles nog mooi kunnen oefenen :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:29

Ik ben me gisteravond rot geschrokken, wilde even gaan wandelen met der... Lag ze zo in der stal ;( Afbeelding
Overeind gekregen, gaan wandelen in de bak maar na 1 rondje liet ze zich gewoon weer door der benen zakken (gelukkig niet rollen). DA gebeld, pijnstiller gehad en een darmontspanner want ze stond helemaal met een opgetrokken buik. Arme dier had echt pijn... Gelukkig knapte ze daar snel van op. Tot ze gemest had mocht ze iig niks eten, om half 12 en half 1 nog even gekeken. Toen te bed en om 3 uur nog even eruit geweest. Toen stond ze al te hinniken dat ze me zag, vroeg ontbijtje dacht ze :+ Tot kwart voor 6 weer gaan slapen en toen opgestaan, gelukkig gemest. Nu staat ze lekker buiten en houden de buren haar in de gaten tot ik thuis ben van werk..

Ben wel echt zo brak als maar kan -O-

Felien_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 14:46

wow wat een schrikken... :( geukkig ging het vannacht/ vanochtend weer goed en nu hopen dat dat zo blijft..

FCSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 19:29

Jeetje, heftig! Gelukkig goed afgelopen.

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:19

Jeetje Goldie dat is schrikken inderdaad!
Fijn dat ze weer een beetje op de been is....

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 20:47

Ohhh Elisa dat is schrikken, hoe gaat het nu met haar?

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 23:52

Zo schrikken zeg!! Hoe is het nu met der??

Ik heb in een opwelling zondag oefencrossje opgegeven :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 01:11

He bah goldie :o Gaat het nu weer goed? Altijd zo naar als ze kramp hebben :(:)

Gave foto's van de cross! En verder zag ik goede resultaten voorbij komen en is de pony die gevallen is er ook goed vanaf gekomen gelukkig :j

Ik ben zo brak als wat na drie dagen congress, moest net vanaf Schiphol ook nog een mega-stuk omrijden. Handig via Almere als A6 tussen Urk en emmeloord dicht is door herstelwerkzaamheden, kon dus over Amersfoort-Zwolle-kampen naar huis. Niet grappig :n

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:45

Ja Cas gaat gelukkig weer goed, bedankt allemaal :) Zo blij dat ik de DA heb gebeld.

Wat leuk Elke!!!

Handig gomir :=

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 17:39

Arme cas... ze was wel heel beroerd.

Volgende week is outdoor beukers inderdaad. Donderdag en vrijdag gewoon springparcours en zondag de derby.
Maandag eerst met vos naar de kliniek. Die liep vorige week ineens stokkreupel. Even een weekje aangekeken en loopt wel beter maar niet goed.
Vandaag voor het eerst met pino z2 gereden en heb genoten! Zelfs nog een punt en een prijs gekregen. Trots op mn gekke dier :D

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 18:58

Heftig.. gelukkig tot nu toe goed!

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:00

Mooie foto Carola!
Poeh schrikken Goldie, gelukkig voelt ze zich weer goed.
Nette score Marijke!
Gaaf hoor vibabu Z2!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:05

Gaat iemand van jullie nog crossen in Vinkega?

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:12

Heb m net afgemeld _O-

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 19:12

vibabu schreef:
Arme cas... ze was wel heel beroerd.

Volgende week is outdoor beukers inderdaad. Donderdag en vrijdag gewoon springparcours en zondag de derby.
Maandag eerst met vos naar de kliniek. Die liep vorige week ineens stokkreupel. Even een weekje aangekeken en loopt wel beter maar niet goed.
Vandaag voor het eerst met pino z2 gereden en heb genoten! Zelfs nog een punt en een prijs gekregen. Trots op mn gekke dier :D

Oh kreupelheid is nooit leuk.. hoop dat het in de kliniek niet iets ernstigs blijkt..
Gefeliciteerd met je resultaat!

Wiskey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 23:38

Goldie schreef:
Ik ben me gisteravond rot geschrokken, wilde even gaan wandelen met der... Lag ze zo in der stal ;( [ [url=m/45i6Yi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overeind gekregen, gaan wandelen in de bak maar na 1 rondje liet ze zich gewoon weer door der benen zakken (gelukkig niet rollen). DA gebeld, pijnstiller gehad en een darmontspanner want ze stond helemaal met een opgetrokken buik. Arme dier had echt pijn... Gelukkig knapte ze daar snel van op. Tot ze gemest had mocht ze iig niks eten, om half 12 en half 1 nog even gekeken. Toen te bed en om 3 uur nog even eruit geweest. Toen stond ze al te hinniken dat ze me zag, vroeg ontbijtje dacht ze :+ Tot kwart voor 6 weer gaan slapen en toen opgestaan, gelukkig gemest. Nu staat ze lekker buiten en houden de buren haar in de gaten tot ik thuis ben van werk..

Ben wel echt zo brak als maar kan -O-

Pff heftig! Ben mijn ukkie na 8 weken ook bijna kwijt geweest, aan zware koliek. Gelukkig heb ik m nog, want t is een heerlijk beest

10 juni gaat hij waarschijnlijk mee voor een bb parcoursje in t harde, hoe dat zal gaan? Geen idee meestal wil ie eerst kijken en doen of ie t heel eng vind, om daarna te springen