Ik word altijd zo blij van cross fotos. Zelfs van anderen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Oh ik vind mn dressuurzadel exht een genot. Kan me geen betere koop wensen. Had t veel eerder moeten doen![]()
[img]m/CkaogK.jpg[/img* ]
vibabu schreef:Arme cas... ze was wel heel beroerd.
Volgende week is outdoor beukers inderdaad. Donderdag en vrijdag gewoon springparcours en zondag de derby.
Maandag eerst met vos naar de kliniek. Die liep vorige week ineens stokkreupel. Even een weekje aangekeken en loopt wel beter maar niet goed.
Vandaag voor het eerst met pino z2 gereden en heb genoten! Zelfs nog een punt en een prijs gekregen. Trots op mn gekke dier
Goldie schreef:Ik ben me gisteravond rot geschrokken, wilde even gaan wandelen met der... Lag ze zo in der stal[ [url=m/45i6Yi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overeind gekregen, gaan wandelen in de bak maar na 1 rondje liet ze zich gewoon weer door der benen zakken (gelukkig niet rollen). DA gebeld, pijnstiller gehad en een darmontspanner want ze stond helemaal met een opgetrokken buik. Arme dier had echt pijn... Gelukkig knapte ze daar snel van op. Tot ze gemest had mocht ze iig niks eten, om half 12 en half 1 nog even gekeken. Toen te bed en om 3 uur nog even eruit geweest. Toen stond ze al te hinniken dat ze me zag, vroeg ontbijtje dacht zeTot kwart voor 6 weer gaan slapen en toen opgestaan, gelukkig gemest. Nu staat ze lekker buiten en houden de buren haar in de gaten tot ik thuis ben van werk..
Ben wel echt zo brak als maar kan