Zo jullie gaan hard zeg!
Rianne_: Dat scherp stellen is wel een dingetje. Gemakkelijk gezegd maar érg moeilijk te doen.
Nouvel: Heb je al eens gedacht aan hoefschoenen? Dat kan je aan en uit doen wanneer je wilt en wanneer het nodig is. Ik heb (helaas) ook eentje op ijzers staan voor de gevoeligheid te verminderen. In de winter hoop ik dat ze er weer vanaf mag

Zou ook beter kijken voor hoefschoenen maar heb er niet echt verstand van
Meya_: wat erg voor je! Is het geen oplossing om je zelf een paardje aan te schaffen? Ik heb er misschoen over gelezen...
Veel krachtvoer is inderdaad echt niet nodig. In het begin dat ik wedstrijden reed, gooide ik meer en meer naar binnen omdat ze sloom werd. Dat kwam gewoon door haar leverwaarden die zodanig slecht werden door al dat sportvoer. Ik heb ze nu staan op een handje sportmengeling en een goede vitaminebrok.
Hier nog geen dekens. Ik wacht nog een maand met scheren, afhankelijk van de temperaturen. Nu vind ik het nog erg warm...
Ik heb dit weekend de L2 afgesloten met 181 & 185. Mijn instructrice was mee en ze had mijn punten wel iets hoger verwacht. Diegene die voor me was haar paard sloeg enkele keren op hol en had meer punten
Enfin, ze was erg tevreden met het verschil dat ik 2 maand geleden toonde. Ze plakt niet meer zo erg aan mijn benen en de aanleuning is vele vele vele malen beter. Doet echt deugd dit te horen
Ik heb wel wat stress voor ons debuut zaterdag. Heb niet erg het gevoel dat we thuis horen in die klasse, als je de rest ziet rondlopen