Kelly wat jammer dat je varro gaat verkopen.. Mag ik vragen waarom? (mag ook pb)
Me zusje heeft vandaag gesprongen met don. Vind ze prachtig om te doen, alleen ik niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mellis86 schreef:Mag ik met jullie meekletsen Dames?
Afgelopen 24 juli ben ik voor het eerst M1 gestart en behaalde 170 en 183 punten. Dus gelijk het eerste winstpuntje te pakken. Gisteren weer gestart maar veel fouten en slordigheden dus 166 en 170. Zowel mijn paard als ik rijden beide voor de eerste keer M1. Ik heb een 15jarige Hannoveraanse Ruin. Mijn aandachtspunt ligt echt in het concentreren en mezelf afsluiten en gewoon onderdeel voor onderdeel goed te rijden. Ik ben nogal makkelijk uit mijn concentratie en vind het ook lastig als iets mis is gegaan om de rust te herpakken voor alle andere onderdelen.
Ik lees al een tijdje met jullie mee en zou het leuk vinden om ook mee te kletsen.
Welkom!
Ga niet gelijk vol gas nu trainen, even relaxen, opladen
Waarschijnlijk gaan we begin september naar de Veluwe een paar dagen, even genieten. Daarna rustig aan trainen en ik zie het wel. 
Gefeliciteerd met startgerechtigdheid! Al een debuut gepland staan of ga je nog even door in het M1?
woensdag komen de eerste kijkers. En hij gaat alleen weg naar een goed tehuis, wanneer ik me er ook goed bij voel. Het is geen moeten namelijk, hij staat niet in de weg melissa_93 schreef:Welkom Meliss, wil je je zelf nog even voorstellen?

(werkt echt) en pak ik nu zo af en toe mee in idd een vierkantje stappen of wending 90 graden te maken. Travers klein beetje begonnen in enkel stap, maar nog genoeg werk aan de winkel. Stap galop kan hij dan weer wel, en galop-stap idd hier ook 1 keer goed gegaan
. Maar goed, eerst nog alle punten in het M1