Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
onley schreef:Ik heb enorme wiebel benen..en werk hier hier erg hard aan.ik duw mijn tenen naar buiten waarbij het dan bij het doorzitten al erg erop lijkt dat ik constant drijf.
Als ik mijn tenen naar binnen draai heb ik.hier minder tot geen lastvan..
Ik wil leren en sta er voor open om alle tips op een positieve manier mee te nemen.
Ik zal deze dagen mij echt op mijn benen gaan focusen.
Ik heb trouwens de hele winter een mega dip gehad en niet gereden op mijn les na 1x per week.
Dus sind een week of 8 weer intensief eraan
SusanH schreef:Dat vind ik ook heel lastig, die van ons loopt het liefst over zijn tempo en op de voorhand. Als ik denk, nu heb ik hem fijn aan het lopen heb ik op mijn protocol ook "te weinig impuls" staan. Daar zit nog iets tussen, maar juist dat stukje wat er tussen zit is zo lastig te vinden.
MarianneW schreef:Ik vind het stoer dat je je proef hier neerzet!
Wat Susan zegt idd, maar ik denk ook dat je je figuren veel netter kunt afrijden. Je rijdt netjes de hoek in, maar de voltes in galop vind ik niet netjes, de volte bij de E veel te klein en met van hand veranderen was je volgens mij al erg vroeg op de hoefslag.
Ik zou blijven werken aan voorwaarts zijn, ik vind haar echt niet voorwaarts tonen.
Hopelijk volgende keer wel winst! Je was er bijna!
onley schreef:MarianneW schreef:Ik vind het stoer dat je je proef hier neerzet!
Wat Susan zegt idd, maar ik denk ook dat je je figuren veel netter kunt afrijden. Je rijdt netjes de hoek in, maar de voltes in galop vind ik niet netjes, de volte bij de E veel te klein en met van hand veranderen was je volgens mij al erg vroeg op de hoefslag.
Ik zou blijven werken aan voorwaarts zijn, ik vind haar echt niet voorwaarts tonen.
Hopelijk volgende keer wel winst! Je was er bijna!
Voor haar doen was dit al erg voorwaarts..
Normaal kakt ze me in de ring helemaal in dus ben blij dat ze uberhaupt door liep.
Maar we oefenen gestaag door.
Volgende minimaal 1 winst