PSvanLot schreef:Gezien de oplopende besmettingen ben ik bang dat we nog wel even online door mogen...
Nou.....
Ik vind het wel een beetje deprimerend worden. Hopelijk is snel de meerderheid gevaccineerd.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
caro29 schreef:
WenK schreef:En anders zijn er wel een aantal juryleden die voor een klein bedrag beoordelen. Ik weet iig 1, paardenmiep heet dat waarmee ze dat doet, kost meen ik 2.50 per proef wat ten gunste komt voor maneges voor gehandicapten. Kun je toch je proefje rijden met een stukje wedstrijdspanning erbij.
xVerax schreef:Tanja_14 schreef:Weet iemand hoe het zit met de online 5 winstpunten regeling, ik kan het niet echt duidelijk vinden.
Zoals ik het nu begrijp mag je nu, omdat er geen andere wedstrijden worden georganiseerd, al je winstpunten online halen om over te gaan naar de volgende klasse. Maar stel ik ik haal er nu 7 online, en de fysieke wedstrijden beginnen dan weer, vervallen die 2 winstpunten dan? En moet ik er dan alsnog 5 fysiek halen?
Alle winstpunten die je nu online haalt tellen als "reguliere" winstpunten. Stel je bent straks +7 mag je zelfs die overige 3 ook nog online doen.
asjemenou schreef:Vandaag voor de eerste keer een proefje opgenomen!
Fijn gereden, een nette proef, maar nu kijk ik de video terug en is het paspoort echt totaal niet te leen, je ziet alleen wat wazige lettertjes. Ontzettend balen!
knijntje06 schreef:Haaai
Ik kom binnen vallen.
Ik heb een vraagje, ik heb 2 paarden mag ik dan ook 2 filmpjes insturen?
Dus 1 met de een en 1 met de ander. In principe is het een andere combinatie nummer? Kan er alleen nergens wat over terug vinden.
Dus doe ik steeds maar 1 paard.
Alvast bedankt ☺️
Texas02 schreef:asjemenou schreef:Vandaag voor de eerste keer een proefje opgenomen!
Fijn gereden, een nette proef, maar nu kijk ik de video terug en is het paspoort echt totaal niet te leen, je ziet alleen wat wazige lettertjes. Ontzettend balen!
Mag je dan niet even een mailtje naar de KNHS sturen dat het mis gegaan is en er een foto bij aanleveren? Ik weet het niet hoor, maar een ideetje.. Zo zonde om een goede proef weg te moeten gooien..
asjemenou schreef:Maar gelukkig vanmorgen een nieuwe poging kunnen doen met telefoon van een vriendin en nu staat alles er wel scherp op.
dell_1 schreef:Herkennen mensen als het vastloopt met uploaden? Telkens als die nog maar 15 sec hoeft..