Caritas schreef:Zeker tevreden, ik had 205 punten.
Wow top!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Twilight1 schreef:Gefeliciteerd met de punten allemaal!
En goed dat je gelijk iets met de feedback kon doen dancer.
Ik wacht ook (on)geduldig af van 5 en 7 mei. Veel te vaak even op de telefoon checken haha hoop dat ze ooit met inderdaad iets van een melding gaan werken als ze doorgaan
Twilight1 schreef:Gefeliciteerd met de punten allemaal!
Ik wacht ook (on)geduldig af van 5 en 7 mei. Veel te vaak even op de telefoon checken haha hoop dat ze ooit met inderdaad iets van een melding gaan werken als ze doorgaan
Dispar_Vulgo schreef:Twilight1 schreef:Gefeliciteerd met de punten allemaal!
Ik wacht ook nog op die van 5 en 7 mei. Maar nu ik paar keer mee gedaan heb, wordt de spanning voor het wachten van de uitslag wel minder gelukkig![]()
Ik reken er niet op dat vandaag nog een uitslag online komt.
Twilight1 schreef:Grappig om te horen dat de spanning er wat afgaat dit zijn mijn 2de(en 3de) en ook gelijk waarschijnlijk de laatste als de punten goed zijn dus hier wel gezonde spanning
Caritas schreef:Twilight1 schreef:Grappig om te horen dat de spanning er wat afgaat dit zijn mijn 2de(en 3de) en ook gelijk waarschijnlijk de laatste als de punten goed zijn dus hier wel gezonde spanning
Hoezo je laatste dan?
DoretteK schreef:Nieuwsgierig aagje hier, kwamen de punten van de twee beoordelingen van 23 april overeen?![]()
Ik ben al de hele dag aan het refreshen voor punten van gisteren, houd nog hoop dat ze er vandaag op komen. Weekend wachten duurt zoooo lang
Dancer schreef:DoretteK schreef:Nieuwsgierig aagje hier, kwamen de punten van de twee beoordelingen van 23 april overeen?![]()
Ik ben al de hele dag aan het refreshen voor punten van gisteren, houd nog hoop dat ze er vandaag op komen. Weekend wachten duurt zoooo lang
187 en 177,5 maar bij die laatste stonden wel wat rare opmerkingen. Gebroken lijnen in M1 zijn 8-10 meter maar er stond twee keer niet tot X. En nog wat commentaar op andere punten die ik niet helemaal kon plaatsen.
Fellor schreef:Dancer schreef:
187 en 177,5 maar bij die laatste stonden wel wat rare opmerkingen. Gebroken lijnen in M1 zijn 8-10 meter maar er stond twee keer niet tot X. En nog wat commentaar op andere punten die ik niet helemaal kon plaatsen.
Dat vind ik best een groot verschil..
carika schreef:Ik zie inderdaad dat er nieuwe data staan voor juni. Ik hoop dat er nog ergens plekken vrij komen in mei... 4 weken wachten duurt wel lang.
xmarritw schreef:carika schreef:Ik zie inderdaad dat er nieuwe data staan voor juni. Ik hoop dat er nog ergens plekken vrij komen in mei... 4 weken wachten duurt wel lang.
Als je het online opzoekt dan staat er vanaf wanneer je je kan inschrijven.
[ [url=m/9NtdSi.png]Afbeelding[/url] ]
Oke ik snap nu pas je bericht. Ik denk niet dat er nog plekken in mei komen.