Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_x_Vace_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:39

Caritas schreef:
Zeker tevreden, ik had 205 punten.

Wow top!!

Twilight1

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 15:58

Gefeliciteerd met de punten allemaal!
En goed dat je gelijk iets met de feedback kon doen dancer.

Ik wacht ook (on)geduldig af van 5 en 7 mei. Veel te vaak even op de telefoon checken haha hoop dat ze ooit met inderdaad iets van een melding gaan werken als ze doorgaan

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:02

Twilight1 schreef:

Ik wacht ook (on)geduldig af van 5 en 7 mei. Veel te vaak even op de telefoon checken haha hoop dat ze ooit met inderdaad iets van een melding gaan werken als ze doorgaan

Ze hebben nog een uur.....:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:03

DoretteK schreef:
Nieuwsgierig aagje hier, kwamen de punten van de twee beoordelingen van 23 april overeen? O:)

Dat vind ik puur uit interesse ook wel leuk om te weten.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:06

Hou er rekening mee dat het niet per definitie betekent dat als je je filmpje opstuurt dat het ook daadwerkelijk direct bekeken wordt.....ze zijn afhankelijk van de tijden die jury's aangeven dat ze tijd hebben.

Dat kan dus zijn dat ik voor morgen een x aantal proeven heb die jullie eerder opgenomen hebben. Dat kan bijvoorbeeld het event van deze week zijn maar ik heb ook al oudere ontvangen.

Het is dus niet zo dat als je ingeschreven bent voor het event dat die proeven ook die dag beoordeeld worden. En waar een jury er normaal 8 in een uur doet op een wedstrijd, zijn dat er nu 4....dat kost dus ook echt veel meer tijd.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:15

Hallo allemaal, ik heb me in kunnen schrijven met mijn pony voor de 28e. Ik start met hem tussen de paarden in de M2.
Mijn pony komt uit Polen en heeft dus ook een Pools paspoort. Zijn aftekeningen staan ook in het Pools vermeld. Hij is wel geschetst, dus ik had bedacht om die pagina maar goed in beeld te brengen. Het wordt denk ik voor de jury een uitdaging om het te bekijken.
Hebben jullie als jury dit al eens aan de hand gehad en mss wat tips hoe ik dit het best in beeld kan brengen?

Mijn nichtje start met hem L2 tussen de pony's categorie C. Moeten we dan ook de meetgegevens filmen?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:22

Twilight1 schreef:

Ik wacht ook nog op die van 5 en 7 mei. Maar nu ik paar keer mee gedaan heb, wordt de spanning voor het wachten van de uitslag wel minder gelukkig :+
Ik reken er niet op dat vandaag nog een uitslag online komt.

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:33

Dispar_Vulgo schreef:
Twilight1 schreef:

Ik wacht ook nog op die van 5 en 7 mei. Maar nu ik paar keer mee gedaan heb, wordt de spanning voor het wachten van de uitslag wel minder gelukkig :+
Ik reken er niet op dat vandaag nog een uitslag online komt.

Dat heb ik nu ook haha spanning gaat er al wat af

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:36

Grappig om te horen dat de spanning er wat afgaat dit zijn mijn 2de(en 3de) en ook gelijk waarschijnlijk de laatste als de punten goed zijn dus hier wel gezonde spanning

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 16:38

Twilight1 schreef:
Grappig om te horen dat de spanning er wat afgaat dit zijn mijn 2de(en 3de) en ook gelijk waarschijnlijk de laatste als de punten goed zijn dus hier wel gezonde spanning

Hoezo je laatste dan?

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:28

Twilight1 schreef:

Kan me voorstellen dat het dan spannender is.
Voor mij maken de punten heel veel uit. Zou leuk zijn als ik binnenkort de 10 winstpunten voorbij ben.
Maar wil het toch nog aan kijken of ik in deze klasse blijf voor de indoor kampioenschappen. En gaan ze überhaupt wel door? Selectieperiode vaak al in oktober/november, maar regiokampioenschap zelf pas februari

Twilight1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:30

Caritas schreef:
Twilight1 schreef:

Hoezo je laatste dan?

Ik wilde graag M1 startgerechtigd zijn en denk dat ik hierna wel mijn doel heb bereikt. En dan de puntjes op i zetten om een goede M proef neer te zetten en hoop dat ik dat dan eind juni of juli echt op wedstrijd kan laten zien. (Ik heb goede hoop dat de kleine wedstrijden eerder door mogen gaan dan september)
En anders misschien toch uiteindelijk online maar voorlopig vind ik het goed zo.

Leonie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:30

Is er al bekend wanneer er weer nieuwe evenementen online komen. En al iemand meegedaan in het Z?

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:39

DoretteK schreef:
Nieuwsgierig aagje hier, kwamen de punten van de twee beoordelingen van 23 april overeen? O:)

Ik ben al de hele dag aan het refreshen voor punten van gisteren, houd nog hoop dat ze er vandaag op komen. Weekend wachten duurt zoooo lang _/-\o_

187 en 177,5 maar bij die laatste stonden wel wat rare opmerkingen. Gebroken lijnen in M1 zijn 8-10 meter maar er stond twee keer niet tot X. En nog wat commentaar op andere punten die ik niet helemaal kon plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:42

Dancer schreef:
DoretteK schreef:

Ik ben al de hele dag aan het refreshen voor punten van gisteren, houd nog hoop dat ze er vandaag op komen. Weekend wachten duurt zoooo lang _/-\o_

187 en 177,5 maar bij die laatste stonden wel wat rare opmerkingen. Gebroken lijnen in M1 zijn 8-10 meter maar er stond twee keer niet tot X. En nog wat commentaar op andere punten die ik niet helemaal kon plaatsen.

Dat vind ik best een groot verschil..

SweetVanille

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 17:44

Leonie_M schreef:
Is er al bekend wanneer er weer nieuwe evenementen online komen. En al iemand meegedaan in het Z?

Er staan sinds vanmiddag nieuwe op ;)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:00

Fellor schreef:
Dancer schreef:

Dat vind ik best een groot verschil..

Dat valt op zich wel mee met het halve punten systeem. Als je alle keren een 6 geeft en een ander een 6.5 zit je al op 15 pnt verschil.

DoretteK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:03

Vind ik inderdaad ook nog wel meevallen, vooral als er bv. bij de gebroken lijnen al 1 punt (of meer) minder is gegeven. Maar wel interessant om te horen!

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:09

Ik vond het zelf ook meevallen hoor, afgezien van de genoemde punten ging het inderdaad maar om verschillen van 0,5 punten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 18:16

Leonie_M schreef:

Daarvan is de eerste pas eind mei.
Bericht van de knhs gekregen. Een halve baan filmen is prima bij de Z

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:12

Ik zie inderdaad dat er nieuwe data staan voor juni. Ik hoop dat er nog ergens plekken vrij komen in mei... 4 weken wachten duurt wel lang.

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:38

Hier ook de punten binnen van 5 mei, 187,5 in de M2.
Super leuk protocol terug gekregen! Ik mag nu Z starten met hem dus daar ga ik hem op voorbereiden :)

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:47

carika schreef:
Ik zie inderdaad dat er nieuwe data staan voor juni. Ik hoop dat er nog ergens plekken vrij komen in mei... 4 weken wachten duurt wel lang.

Als je het online opzoekt dan staat er vanaf wanneer je je kan inschrijven.

Afbeelding

Oke ik snap nu pas je bericht. Ik denk niet dat er nog plekken in mei komen.

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:14

xmarritw schreef:
carika schreef:

Als je het online opzoekt dan staat er vanaf wanneer je je kan inschrijven.

[ [url=m/9NtdSi.png]Afbeelding[/url] ]

Oke ik snap nu pas je bericht. Ik denk niet dat er nog plekken in mei komen.

Maar misschien ook wel want ook al had ik dat volledig gemist, het schijnt dat afgelopen woensdag de 21e ook heel even open was weer. Als er nu velen online proeven rijden en mogen promoveren, dan zou het kunnen dat die plaatsen dan weer open komen.

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:18

Ik lees hier mee en ben zo sip dat ik niet mag jureren omdat ik 'maar' BL jury ben :(
Vooral omdat het zo'n succes is, zo te horen is er nog veel meer behoefte aan. Alles zit zo snel vol.

Maar mocht iemand een fimpje hebben en er niet tussen komen, of als je nog geen startkaart hebt en wil weten hoe je ervoor staat. Stuur maar op!
Haha, kan niet wachten *\o/*