[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

venivedivici

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:42

Nou dan heeeel vroeg na stal om te wassen. Die van mij slaapt echt heel graag ook als ik smiddags om 12uur/1uur op stal komt doet ie nog een dutje.

En altijd als ik wedstrijd heb ofiets heeft meneer in zijn pis ofiets gelegen..
Dus gewoon heeel vroeg na stal en wassen.. en dan baal ik dat ik een bonte heb maar ben zo blij als die wit is!!

Heb gisteren een zonsondergang shoot gehad met Duke in me gala jurk 3n heb al wat fotos binnen!
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

En mijn favoriet <3

Afbeelding

Binnenkort maar even een topic aanmaken haha.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 17:46

venivedivici schreef:
Nou dan heeeel vroeg na stal om te wassen. Die van mij slaapt echt heel graag ook als ik smiddags om 12uur/1uur op stal komt doet ie nog een dutje.

Dus gewoon heeel vroeg na stal en wassen.. en dan baal ik dat ik een bonte heb maar ben zo blij als die wit is!!

Heb gisteren een zonsondergang shoot gehad met Duke in me gala jurk 3n heb al wat fotos binnen!
[ [url=m/vzDqSb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kcmcxb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2iqUvf.jpg]Afbeelding[/url] ]

En mijn favoriet <3

[ [url=m/13Ateo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooie foto's! Die jurk is ook erg gaaf! <3

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 18:41

Wat een mooie foto's!

Pien1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 22:58

Prachtige foto's!

Gido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:01

Super mooie foto's! <3

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:54

venivedivici schreef:

En mijn favoriet <3

Super gave foto's

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 23:55

Heerlijk oefen rondje gereden met Yori, maar sommige juryleden kunnen er beter mee stoppen.

Commentaar van mijn eerste proef;

Jury; hoe oud is je paard?
Ik; 5, maar pas een half jaar onder het zadel.
Jury; een paard met deze kwaliteiten hoort met 5 jaar al in het M1 te lopen.
Ik; voor dit soort commentaar ben Ik hier niet gekomen.

Denk dat ik mij vandaag niet zo populair heb gemaakt

Gelukkig zelf wel heel tevreden over vandaag. Veel indrukken opgedaan en met een goed gevoel naar huis.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:45

Tymone schreef:
Heerlijk oefen rondje gereden met Yori, maar sommige juryleden kunnen er beter mee stoppen.

Commentaar van mijn eerste proef;

Jury; hoe oud is je paard?
Ik; 5, maar pas een half jaar onder het zadel.
Jury; een paard met deze kwaliteiten hoort met 5 jaar al in het M1 te lopen.
Ik; voor dit soort commentaar ben Ik hier niet gekomen.

Denk dat ik mij vandaag niet zo populair heb gemaakt

Gelukkig zelf wel heel tevreden over vandaag. Veel indrukken opgedaan en met een goed gevoel naar huis.

Fijn dat je tevreden bent. Gewoon niks aantrekken van die jury. Wel een goede reactie die je hebt gegeven.

HiFive5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 08:55

Wat een reactie van de jury , Tymone -O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 09:36

Jeetje, wat een reactie Tymone!
Fijn dat je het zelf zo lekker vond gaan :D ! Je eigen goede gevoel blijft het belangrijkst uiteindelijk.

Maandag wordt een vroegertje. 9.35 starten en 45 min rijden :O

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 10:01

Dankjewel iedereen!

Wauw wat raar van die jury.. vraag je helemaal niet om.

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 13:41

Hij had echt wel spanning, maar dat heeft hij erg vaak op ander terrein. Probeer 2 a 3x per week op ander terrein te rijden. Vandaar dat ik mij ook voor een oefen rondje had ingeschreven.

Punten vielen mij ondanks de spanning nog erg mee hoor 179 en 183. Maar vond het wel een vreemde flapdrol die jury.

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 19:04

venivedivici schreef:

En mijn favoriet <3

Ontkennende ik hoopte op magische trucs die er niet zijn :p
Boenen om 8 uur it is. Gelukkig is hij niet helemaal wit, pfieuwwj. Volgende keer een bruintje

Tymone, wat een flapdrol! Niet serieus nemen dus die hap. Alhoewel het indirect een compliment is dat je paard kwaliteit heeft!
Knap dat jullie al fijn starten met een half jaar zadelmak!

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 21:45

Eindelijk komt er bij mij beweging in! Startpas is eindelijk weer aangevraagd en sinds vandaag in bezit van een eigen trailer!! Lekker veel kilometers maken de komende tijd!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 12:38

Gister m'n debuut gehad! We hadden 177 en 175, dik tevreden en helemaal eens met het commentaar!
Afbeelding

Eefjahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 14:58

Iemand die zaterdag in Beuningen start? Ik moet als eerste en ga nu even huilen :D

Lollieloes, wat was het commentaar?

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 15:09

Lollieloes, nette punten hoor! Fijn als je goed commentaar krijgt, dan kun je eraan werken en de volgende keer mooi voor een winstpunt gaan :D

Ik heb afgelopen week weer een paar keer dressuurmatig getraind en pony loopt eindelijk weer fijn! Rekening van de dierenarts is binnen, die was wat minder leuk haha. Toch wel blij dat ik het heb laten doen, nu kunnen we weer gericht gaan trainen met in het achterhoofd dat ze gewoon gezond is! Vandaag hebben we ons springzadel voor de eerste keer getest. Baal zo erg dat wij geen fatsoenlijk springmateriaal hebben, want hier kunnen we net niks mee. Het waaide ook nog eens ontieglijk hard, dus ik had mijn handen vol aan Zara.

#vloekendekleuren _O-

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kwartje van springen moet nog even vallen bij haar, ze vindt het heel moeilijk met een ruiter en ze moet echt even vertrouwen krijgen. Daarnaast vindt ze de hindernissen te laag om fatsoenlijk te springen :roll:

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:00

Ik ben vandaag weer weggeweest.

2 x 2e met 194 en 195,5 voor mijn gevoel echt heel poedersuiker gereden, sprong aan in de vekeerde galop, pakte terug en sprong weer verkeerd aarghhh.. toen wel goed, cijfer was een 4 met als commentaar goed opgelost.

Ook had ik nu geen commentaar met paard is flegmatiek, ik heb nu ook wat gedurfder gereden!

Wij zijn nu B + 7 ben benieuwd of jullie nog weggeweest zijn!

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 16:45

Nette punten! Wij gaan morgen.

Fijn dat je lekker gereden hebt GA!

Terrydr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:55

Wat een leuk topic! Ik ga deze zeker volgen! Voor nu nog geen startkaart. Heb pas een nieuw paardje en wil dan toch over een poosje ook debuut maken in de B. Veel succes voor degene die morgen wedstrijd hebben.

Melewel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 23:47

ik ben dinsdag aan de beurt... mijn starttijd is vervroegd, dus dat wordt opschieten! gelukkig vond mijn baas het niet erg dat ik een uurtje eerder ging, dus kan ik mooi op mijn gemak spullen inladen en trailer aankoppelen! toch even een uurtje rijden met de trailer erachter... (van budel naar reusel)

morgen paardje lief maar een flinke wasbeurt geven, dan heb ik het ergste toch gehad, en is ze dan toch wat vies geworden, jammer dan, daar ga ik me nu even niet al te druk om maken met mijn eerste wedstrijd! :+ lang leve babydoekjes! <<)

ik weet dat ze met de eigenaresse in principe netjes dr rondje loopt zonder al te gekke dingen, zoals bakkabouters, dus ik hou voor mezelf als doel om gewoon een net rondje te lopen zoals het hoort! de punten zijn voor mij nog niet zo direct van belang, ik heb nu even meer aan het commentaar op de protocollen. natuurlijk altijd wel leuk als je met winstpunten naar huis mag gaan :+

https://www.youtube.com/watch?v=nVQ4wG7yUJk

hopelijk gaat het net zoals hier, op dit punt ben ik hier tevreden mee om in de B te beginnen, op de "door een s van hand veranderen" na die eigenlijk e-f van hand veranderen moest zijn :') het was net de omschakeling van proef 5-6 naar 3-4 dus ik had die proef nog helemaal niet gereden en die voorbijrazende autos zorgde ervoor dat ik niks kon horen... dus dan maar even snel improviseren :x

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:01

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 00:12

Ik ga morgen eens even uitgebreid kijken Lollieloes!

Gefeliciteerd met je punten Sharon!

Leuke springfoto's GA!

Succes nog iedereen die morgen van start gaat ergens.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 08:09

Succes melewel!

Lollieloes, fijn dat de protocollen zo uitgebreid zijn, kun je iig iets mee. Komt de volgende keer vast goed!

Edit: heb je filmpjes bekeken... Maar vind het er echt mega goed uit zien! Je rijd heel vriendelijk!

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 10:25

@Eefjah, ik moest ook als eerste maar vond het juist heerlijk! Lekker rustig in de inrijbaan, even de tijd om je voor te stellen bij de jury enzo!

@ghostattack Ziet er gaaf uit! Kan je niet wat cavaletti aanschaffen om mee te springen als een beginnetje? Je hebt vast wel eens die potjes van de ikea gezien hier op bokt? :)

@Sharon wauw super nette punten, maar wat jammer dat er verder niks op het protocol staat :(. Wel netjes zeg, je bent de B al bijna weer uit! :D En bedankt over het filmpje, daarom snap ik de jury verder ook helemaal, we gaan al zo fijn, nog een klein beetje extra en dan komt het helemaal goed :)

@Josien Succes vandaag!

@Terry Welkom! Vertel eens wat meer over je paard? :)