[HK]Jonge wedstrijdruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 02:04

Ik ook niet gereden hier. Vrijdagavond gaan feesten en het stad in shoppen, toen ik thuis wss tot een uur of 9 wezen slapen in de zetel, ben stikop! Beetje rust zal Amigo niet erg vinden :') Morgen terug aan het werk met z'n tweetjes. :j

sannedeedee1

Re: [HK]Jonge wedstrijdruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 11:12

Hier gaat het ook goed, van het weekend 2 keer gestart, 4 keer eerste, een overall prijs, en 5 winstpunten er bij! En dat voor de 2e en 3e keer Z1.
Nu flink gaan oefenen met de nieuwe proeven, 9 april weer wedstrijd.
Ik vind de nieuwe proeven heel erg fijn, vind ze erg logisch en zitten leuke lijnen in!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 11:32

welkom lisa leuk paardje <3

sanne en kaat niet rijden vinden de paardjes vast niet erg :Y) en shoppen is ook leuk O:) kaat

wow super sanne! *\o/*

ik had zaterdag een fotoshoot met hanne :Y) :D hier alvast een voorproefje op het topic :Y)
Afbeelding

[ITP] mijn friese beauty ITP <3

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 16:43

Ik vind Hanne echt een knappe fries!! <3

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 16:50

ooh leuk! ik ga meteen een kijkje nemen in je topic! en jaaa shoppen is heel leuk :d aar gisteren door de storm ook al niet gereden :')
Maar ik heb meestal wel iets minder zin om paard te rijden als de vakantie begint op één of andere reden. En met nu Amigo die ziek is... wordt dat nog een beetje erger :n

Opzich is die dampigheid niet zooo erg hee, maar er zitten toch wel een aantal 'grote' nadelen aan vast.
bv. extra werk (hooi nat maken, ander stro,...), medicatie waardoor mijn paardenhobby natuurlijk alleen maar duurder word per maand en als ik ooit Amigo binnen een jaar of 3 zou willen verkopen krijg ik er nooit het geld wat hij waard zou zijn zonder die 'allergie' / ziekte.
Ik zeg niet dat ik hem weg wil of het één of 't ander maar toch...

Een paard verkopen op een nog mooie leeftijd dat goed getraind is kan je tegenwoordig wel at voor vragen, dat maakt de aankoop voor een volgend paard een stuk goedkoper...

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 17:07

MENSEN
Kennen jullie dit: Heb vanmiddag een super mooie dressuurdekje van mijn ouders gekregen, nu heb ik toch zó'n zin om te gaan rijden en te kijken hoe hij staat *\%/*

Het dekje bestaat uit foam, verder van suède. Zwart beige. Ik ben echt verliefd <3

Afbeelding
Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:02

sannedeedee1 schreef:
Ik vind Hanne echt een knappe fries!! <3

dankje :D
x_Kaat_x schreef:
ooh leuk! ik ga meteen een kijkje nemen in je topic! en jaaa shoppen is heel leuk :d aar gisteren door de storm ook al niet gereden :')
Maar ik heb meestal wel iets minder zin om paard te rijden als de vakantie begint op één of andere reden. En met nu Amigo die ziek is... wordt dat nog een beetje erger :n

Opzich is die dampigheid niet zooo erg hee, maar er zitten toch wel een aantal 'grote' nadelen aan vast.
bv. extra werk (hooi nat maken, ander stro,...), medicatie waardoor mijn paardenhobby natuurlijk alleen maar duurder word per maand en als ik ooit Amigo binnen een jaar of 3 zou willen verkopen krijg ik er nooit het geld wat hij waard zou zijn zonder die 'allergie' / ziekte.

Een paard verkopen op een nog mooie leeftijd dat goed getraind is kan je tegenwoordig wel at voor vragen, dat maakt de aankoop voor een volgend paard een stuk goedkoper...

dankje :D ohw.. ik heb net tussen de stormen door kunnen rijden _/-\o_ ik heb juist in de vakantie zin om te rijden :Y) hmmm moeilijk kaat :\ |o

AlwaysH schreef:
MENSEN
Kennen jullie dit: Heb vanmiddag een super mooie dressuurdekje van mijn ouders gekregen, nu heb ik toch zó'n zin om te gaan rijden en te kijken hoe hij staat *\%/*

Het dekje bestaat uit foam, verder van suède. Zwart beige. Ik ben echt verliefd <3

[ [url=m/dUEpXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lvaBke.jpg]Afbeelding[/url] ]

so hé die is mooi <3

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:16

Dankje! Vond hem inderdaad wel erruuug gaaf! Ben wel benieuwd hoe hij staat bij Ray!

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:37

AlwaysH schreef:
MENSEN

[ [url=m/dUEpXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lvaBke.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel mooi!

x_Kaat_x schreef:

Ahh wat balen Kaat..

hannelover schreef:
welkom lisa leuk paardje <3

sanne en kaat niet rijden vinden de paardjes vast niet erg :Y) en shoppen is ook leuk O:) kaat

wow super sanne! *\o/*

ik had zaterdag een fotoshoot met hanne :Y) :D hier alvast een voorproefje op het topic :Y)
[ [url=m/Fo2OJM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ITP] In The Picture<a href="tel:1882193">1882193</a>

Knap dier <3

sannedeedee1 schreef:
Hier gaat het ook goed, van het weekend 2 keer gestart, 4 keer eerste, een overall prijs, en 5 winstpunten er bij! En dat voor de 2e en 3e keer Z1.
Nu flink gaan oefenen met de nieuwe proeven, 9 april weer wedstrijd.
Ik vind de nieuwe proeven heel erg fijn, vind ze erg logisch en zitten leuke lijnen in!

Super gedaan!

x_Kaat_x schreef:
Ik ook niet gereden hier. Vrijdagavond gaan feesten en het stad in shoppen, toen ik thuis wss tot een uur of 9 wezen slapen in de zetel, ben stikop! Beetje rust zal Amigo niet erg vinden :') Morgen terug aan het werk met z'n tweetjes. :j

Jammer dat je niet kon rijden. Maar shoppen is ook leuk!

AlwaysH schreef:
Vandaag niet gereden, menstruatie krampen zijn niet handig op een Tuigpaard :o

Wel gelongeerd en balken gedraaft.

Verder wel thuis hardgelopen en work out gedaan.

Balen!

Hier gaat het goed :D morgen les en zondag voor het eerst Z1. Zo benieuwd!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:39

wow succes! waar start je?

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:12

Lastig kaat..

Leuk dekje chantal!

Hier geen wedstrijd vandaag.. durfde het niet aan met de trailer en de strom..

Wel een fijn rondje gereden <3

Afbeelding

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:26

snap ik zou het ook niet durven denk ik fijn dat je toch nog lekker hebt kunnen rijden!

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 19:27

Hier ook zo'n windstoot zeg...

Pfff.

Als de wind morgen is gaan liggen kan ik morgen naar stal.

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:08

Knappe Ger <3
Ik start in Kaatsheuvel! Ook weer eerste outdoor wedstrijd dus ben benieuwd!

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:20

Ik heb helaas geen foto's kunnen krijgen van mijn wedstrijd -O-
Maar jullie zullen vast en zeker nog wel rijfoto's krijgen haha!

Het ging heel netjes en ik heb 180 & 191 punten gereden :D (En op 1 puntje na niet in de prijzen)
Mijn pony is echt een showmonster, ze slooft zich helemaal uit als ze tussen witte hekjes en bloemstukken mag lopen, dat vind ze veel leuker dan een gewone rijbak :') _/-\o_
Dit was dus zo'n bak met witte hekjes haha. Mijn instructrice was ook mee want we gingen met 3 meiden van onze club heen, dus ze kon ons mooi even helpen bij het inrijden enzo <<)
In de eerste proef was ze het er niet helemaal mee eens en wat knorrig, in de tweede proef stuk actiever gereden en dat loonde zich dus ook in de punten. Ondertussen B+9 :)

Sorry voor mijn uitgebreide verslag :')
Laatst bijgewerkt door LisaXLoll op 28-03-16 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:25

Goed gedaan, Gefeliciteerd!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:36

aniek_joefy schreef:
Knappe Ger <3
Ik start in Kaatsheuvel! Ook weer eerste outdoor wedstrijd dus ben benieuwd!

o ik dacht misschien start je dichtbij ik moet zondag namelijk ook maar dan in ridderkerk

fijn lisa!

ik heb zondag 3 april dus wedstrijd en dat wordt erg spannend want het is onze eerste wedstrijd op vreemd terrein en ook gelijk outdoor *\%/* :oo en dan heb ik 24 april ook nog een keer wedstrijd op weer ander terrein en daar ligt het aan het weer (indoor/outdoor)

aniek_joefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:40

Leuk! Goed gedaan :)
Succes alvast! :D

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:41

dankje :D jij ook!

LisaXLoll

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:44

O spannend @hannelover , eerste keer vreemd terrein en ook meteen outdoor, succes alvast :D

Ik heb binnenkort ook eerste keer outdoor, en weer een paar weken later wedstrijd met het zestal wat volgensmij ook outdoor is.
Lijkt me wel veel leuker dan binnen eigenlijk! :)

Bedankt iedereen trouwens :)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:02

En hoe gaat het bij iedereen? :D

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:23

Helaas zondag weer een wedstrijd blunder.. Tijdens inrijden eraf gegooid en kon mn eerste oefening nog niet rijden tijdens mn echte proef of ik lag weer. Na 4 x ervandoor te zijn gegaan was het klaar. Heb afgegroet en me afgemeld voor de tweede proef. Heb nog nooit zoveel tranen gelaten.. Pff elke keer grijpen we mis.. Voorlopig geen wedstrijd voor ons..

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:32

Dat is echt balen! :(
Wat gebeurde er dan,
misschien beter thuis eerst wat verder doortrainen dan?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:42

Ray heeft drie weekjes vakantie, die hoeft zondag pas weer aan de bak!

Jammer OneAndOnlyx, het gaat jullie vast wel een keertje lukken.

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 16:49

Kaat: Ik denk dat hij mijn angsten overneemt. Hij heeft het thuis ook maar dan heb ik het gedeeltelijk onder controle..
Chantal: Oh dat vind Raymond vast niet erg haha :P. Ja zeker weten we gaan er hard voor knokken!