Morgen terug aan het werk met z'n tweetjes.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en shoppen is ook leuk
kaat
hier alvast een voorproefje op het topic

sannedeedee1 schreef:Ik vind Hanne echt een knappe fries!!
x_Kaat_x schreef:ooh leuk! ik ga meteen een kijkje nemen in je topic! en jaaa shoppen is heel leuk :d aar gisteren door de storm ook al niet gereden
Maar ik heb meestal wel iets minder zin om paard te rijden als de vakantie begint op één of andere reden. En met nu Amigo die ziek is... wordt dat nog een beetje erger
Opzich is die dampigheid niet zooo erg hee, maar er zitten toch wel een aantal 'grote' nadelen aan vast.
bv. extra werk (hooi nat maken, ander stro,...), medicatie waardoor mijn paardenhobby natuurlijk alleen maar duurder word per maand en als ik ooit Amigo binnen een jaar of 3 zou willen verkopen krijg ik er nooit het geld wat hij waard zou zijn zonder die 'allergie' / ziekte.
Ik zeg niet dat ik hem weg wil of het één of 't ander maar toch...
Een paard verkopen op een nog mooie leeftijd dat goed getraind is kan je tegenwoordig wel at voor vragen, dat maakt de aankoop voor een volgend paard een stuk goedkoper...
ohw.. ik heb net tussen de stormen door kunnen rijden
ik heb juist in de vakantie zin om te rijden
hmmm moeilijk kaat
AlwaysH schreef:MENSEN
Kennen jullie dit: Heb vanmiddag een super mooie dressuurdekje van mijn ouders gekregen, nu heb ik toch zó'n zin om te gaan rijden en te kijken hoe hij staat![]()
Het dekje bestaat uit foam, verder van suède. Zwart beige. Ik ben echt verliefd![]()
[ [url=m/dUEpXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lvaBke.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:MENSEN
Kennen jullie dit: Heb vanmiddag een super mooie dressuurdekje van mijn ouders gekregen, nu heb ik toch zó'n zin om te gaan rijden en te kijken hoe hij staat![]()
Het dekje bestaat uit foam, verder van suède. Zwart beige. Ik ben echt verliefd![]()
[ [url=m/dUEpXx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lvaBke.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_Kaat_x schreef:ooh leuk! ik ga meteen een kijkje nemen in je topic! en jaaa shoppen is heel leuk :d aar gisteren door de storm ook al niet gereden
Maar ik heb meestal wel iets minder zin om paard te rijden als de vakantie begint op één of andere reden. En met nu Amigo die ziek is... wordt dat nog een beetje erger
Opzich is die dampigheid niet zooo erg hee, maar er zitten toch wel een aantal 'grote' nadelen aan vast.
bv. extra werk (hooi nat maken, ander stro,...), medicatie waardoor mijn paardenhobby natuurlijk alleen maar duurder word per maand en als ik ooit Amigo binnen een jaar of 3 zou willen verkopen krijg ik er nooit het geld wat hij waard zou zijn zonder die 'allergie' / ziekte.
Ik zeg niet dat ik hem weg wil of het één of 't ander maar toch...
Een paard verkopen op een nog mooie leeftijd dat goed getraind is kan je tegenwoordig wel at voor vragen, dat maakt de aankoop voor een volgend paard een stuk goedkoper...
hannelover schreef:welkom lisa leuk paardje![]()
sanne en kaat niet rijden vinden de paardjes vast niet ergen shoppen is ook leuk
kaat
wow super sanne!![]()
ik had zaterdag een fotoshoot met hanne![]()
hier alvast een voorproefje op het topic
![]()
[ [url=m/Fo2OJM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ITP] In The Picture<a href="tel:1882193">1882193</a>

sannedeedee1 schreef:Hier gaat het ook goed, van het weekend 2 keer gestart, 4 keer eerste, een overall prijs, en 5 winstpunten er bij! En dat voor de 2e en 3e keer Z1.
Nu flink gaan oefenen met de nieuwe proeven, 9 april weer wedstrijd.
Ik vind de nieuwe proeven heel erg fijn, vind ze erg logisch en zitten leuke lijnen in!
x_Kaat_x schreef:Ik ook niet gereden hier. Vrijdagavond gaan feesten en het stad in shoppen, toen ik thuis wss tot een uur of 9 wezen slapen in de zetel, ben stikop! Beetje rust zal Amigo niet erg vindenMorgen terug aan het werk met z'n tweetjes.
AlwaysH schreef:Vandaag niet gereden, menstruatie krampen zijn niet handig op een Tuigpaard![]()
Wel gelongeerd en balken gedraaft.
Verder wel thuis hardgelopen en work out gedaan.
morgen les en zondag voor het eerst Z1. Zo benieuwd! 
(En op 1 puntje na niet in de prijzen)

aniek_joefy schreef:Knappe Ger
Ik start in Kaatsheuvel! Ook weer eerste outdoor wedstrijd dus ben benieuwd!
en dan heb ik 24 april ook nog een keer wedstrijd op weer ander terrein en daar ligt het aan het weer (indoor/outdoor) 
jij ook!

. Ja zeker weten we gaan er hard voor knokken!