Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
CGJ12 schreef:[naam] schreef:Mijn
vader had 1,5 week geleden geld overgemaakt en HIJ had hem gisteren al binnen.
"Hallo, mijn naam is [naam], ik ben 6 jaar, en ik doe Donald Duck na........... "![]()
![]()
amondi schreef:Iedereen begrijpt dat er een levendige handel in die DVD's zal ontstaan. Maar omdat nu "trots" op het internet te melden.......
Wat was de straf op illegaal kopiëren ook al weer, als ze je snappen?
Citaat:haha hij vond er niets aan aan dat boekje en zei meteen: hier neem jij maar
Citaat:amondi schreef:
Iedereen begrijpt dat er een levendige handel in die DVD's zal ontstaan. Maar omdat nu "trots" op het internet te melden.......
Wat was de straf op illegaal kopiëren ook al weer, als ze je snappen?
ik snap ook niet goed waarom mensen die dvd perse willen hebben.
Ga het eerste weekend van april ergens op een conc. veld staan en je weet net zoveel
amondi schreef:
B.v. de proef van
Chantal van Lanen, ik zou op houding en zit een 5 geven ivm hotseflotsen met doorzitten. Ze kreeg een 7 ivm met de rest van haar houding en zit als ze niet aan het hotseflossen was, ergo ik ben zelf een foutenkijker!
Heel leerzaam!
******CGJ12 schreef:amondi schreef:
Heel leerzaam!
Hebben we het hier over DÉ Chantal van Lanen?
De door J.P. beschermde vrouwe van het al-begenadigde A-kader?
vonneke schreef:Vertelt de dvd nu zoveel nieuws?
amondi schreef:Of krijgen juries die niet gratis toegestuurd?
amondi schreef:Yep, heb je al een illegale kopie? Of krijgen juries die niet gratis toegestuurd?
CGJ12 schreef:amondi schreef:Yep, heb je al een illegale kopie? Of krijgen juries die niet gratis toegestuurd?
De jury's krijgen de versie waarop de instructie is opgenomen om alle A-kaderleden (Jun/YR) per definitie 9-ens te geven op nagenoeg alle onderdelen, en om vooral NIET de B-kaderleden méér punten te geven dan de A-kaderleden ........
Vandaar ook mijn enigszins geschrokken reactie.........
Alle fundamenten worden nu onder mijn jurering weggeslagen...........
amondi schreef:
bij de ruiters was dat anders al veel langer bekent! Niet slaan a.u.b.

Jannekee schreef:ik heb het boekje gisteren ontvangen
wat ik nou zo krom vind, een 5 staat (nog steeds) voor 'voldoende', maar als je allemaal 5en hebt (en de proef dus voldoende is) heb je een verliespunt...
amondi schreef:Tenzij er idd een compleet ander juryverhaal komt, met een 8 voor iets goed en een 2 voor een volte op de voorhand zonder buiging.

KarinvdM schreef:JazzOrlando schreef:Ik heb zowel boekje als DVD vanmiddag gekregen. Vind ze beide drama!
Vertel...