Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antoinette schreef:rockey schreef:yep mijn merrie was door, ze liep opzich wel aardig, maar werd vandaag helaas iets wat kort in de hals gereden, nu wordt ze doorgetraind voor de halve finale. maar eerst deze week rust
heb je toevallig nog foto's van die van mij gemaakt?
Ja hoor, meer dan genoeg![]()
Ik moet even kijken of ik een beginnetje kan maken aan de foto's, maar ik moet zo weg...dus als het even meezit heb je ze morgen!
In overleg zal ik er dan een paar plaatsen op bokt.
mylo schreef:Hoi !
Heb je toevallig ook foto's van mij en mijn vijf jarige no limit ( nummer 660 ) gemaakt?
Mijn punten waren heeeeel laag had er 54 en er stond op mijn protocol GEEN DRESSUUR MODEL!
Maar ik heb wel fijn gereden. En dat is toch ook belangrijk!!
Als er iemand is die foto's heeft dan hoor ik het graag !!!
Heb wel een kaartje van iemand gekregen die foto's gemaakt heeft. Maar vroeg me af of er nog meer fotograven aanwezig waren!
imker schreef:Hmmm, Conchita.... was zij 2 jaar terug geen instructrice op de HH Zomerinstructieweken? Want veel Conchita's ken ik niet, het zou wel toevallig zijn als zij dat is.
finley schreef:@rockey: ik dacht dat alleen KWPN'ers doorgingen naar de halve finale? Die van jou had vorig jaar toch ook voldoende punten maar mocht toen niet door.... zijn de reglementen veranderd?
VValar schreef:Antoinette schreef:Nee, helaas helemaal geen tijd voor gehad.
Ik had het graag een keer gedaan, maar helaas....
Jammer jammer! Misschien volgende keerHet ging ook allemaal best snel en het weer zat ook al niet mee.
Heb jij enig idee wie er wél in de ring stonden foto's te maken? Ik zag namelijk nergens een stand staan van een melissen of iemand anders. En toch heb ik 3 fotograven in de ring zien staan.
flair schreef:Weet iemand hoe Steef heeft gereden? Heb geen idee op welk paard hij meedeed, hij stuurde een smsje dat hij om half 10 moest rijden maar kon hem daarna niet meer bereiken.
saluut schreef:flair schreef:Weet iemand hoe Steef heeft gereden? Heb geen idee op welk paard hij meedeed, hij stuurde een smsje dat hij om half 10 moest rijden maar kon hem daarna niet meer bereiken.
Ik heb Steef niet zien rijden, wel even gesproken daarna. Hij had een indoctro bij zich. Volgens mij had hij iets in de richting van 63.5 - 64 punten. Niet door in ieder geval. Verder ging het wel goed met hem!
LDRD schreef:Wie is van plan naar de voorselectie in Veghel te gaan? Ben namelijk benieuwd hoe Ubenter = Osmium x Belisar het gaat doen en kan zelf helaas er niet naar toe. Wie houdt hem voor mij eens even in de gaten en kan en wil berichten?
LDRD schreef:0ojannekeo0 schreef:is er echt niemand hier die foto´s wil? ik ben er toch
Jaaaaa, nou en of ik een foto wil...![]()
t is alleen niet mijn paard, maar ik ben erg benieuwd naar Ubenter = Osmium x Belisar. Het is namelijk het neefje van mijn merrie en achterneefje van mijn OOseven x Havidoff die inmiddels door is naar de halve finale. Zou natuurlijk erg leuk zijn als de achterneefjes elkaar met de halve finale zouden treffen.
saluut schreef:flair schreef:Weet iemand hoe Steef heeft gereden? Heb geen idee op welk paard hij meedeed, hij stuurde een smsje dat hij om half 10 moest rijden maar kon hem daarna niet meer bereiken.
Ik heb Steef niet zien rijden, wel even gesproken daarna. Hij had een indoctro bij zich. Volgens mij had hij iets in de richting van 63.5 - 64 punten. Niet door in ieder geval. Verder ging het wel goed met hem!
hananya schreef:Hee mensen
Even een vraagje...
Weet iemand misschien hoe laat Uchin Slottie moet bij de 4 jarigen? Hij loopt onder Christa Laarakkers.