pavo cup, wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mylo

Re: pavo cup, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:36

Hoi !
Heb je toevallig ook foto's van mij en mijn vijf jarige no limit ( nummer 660 ) gemaakt?
Mijn punten waren heeeeel laag had er 54 en er stond op mijn protocol GEEN DRESSUUR MODEL!
Maar ik heb wel fijn gereden. En dat is toch ook belangrijk!!
Als er iemand is die foto's heeft dan hoor ik het graag !!!
Heb wel een kaartje van iemand gekregen die foto's gemaakt heeft. Maar vroeg me af of er nog meer fotograven aanwezig waren!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-05 19:37

Antoinette schreef:
rockey schreef:
yep mijn merrie was door, ze liep opzich wel aardig, maar werd vandaag helaas iets wat kort in de hals gereden, nu wordt ze doorgetraind voor de halve finale. maar eerst deze week rust

heb je toevallig nog foto's van die van mij gemaakt?

Ja hoor, meer dan genoeg
Ik moet even kijken of ik een beginnetje kan maken aan de foto's, maar ik moet zo weg...dus als het even meezit heb je ze morgen!
In overleg zal ik er dan een paar plaatsen op bokt.

ok super bedankt

ik hoor het wel

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:43

Weet iemand hoe Steef heeft gereden? Heb geen idee op welk paard hij meedeed, hij stuurde een smsje dat hij om half 10 moest rijden maar kon hem daarna niet meer bereiken.

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 19:59

mylo schreef:
Hoi !
Heb je toevallig ook foto's van mij en mijn vijf jarige no limit ( nummer 660 ) gemaakt?
Mijn punten waren heeeeel laag had er 54 en er stond op mijn protocol GEEN DRESSUUR MODEL!
Maar ik heb wel fijn gereden. En dat is toch ook belangrijk!!
Als er iemand is die foto's heeft dan hoor ik het graag !!!
Heb wel een kaartje van iemand gekregen die foto's gemaakt heeft. Maar vroeg me af of er nog meer fotograven aanwezig waren!

Nee, sorry...ik was toen al naar mijn eigen paardje...
Maar ik heb sowiezo niet heel veel foto's gemaakt van paarden die ik niet (her)kende, dan blijf ik toch alleen maar met de foto's zitten.
Dus ik heb eigenlijk vooral foto's gemaakt van de mensen die het van te voren hadden aangegeven.
Volgende keer beter?

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:01

zag net op het internet dat ik een na laatste was
zo slecht ging het volgens mij nou ook weer niet

nou dan hoop ik maar dat hij volgende week op de kring meer indruk maakt!! en dat hij dan met springen een beetje braaf is!!

Jazzie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:01

Heb jij ook foto's gemaakt in Ermelo?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:17

imker schreef:
Hmmm, Conchita.... was zij 2 jaar terug geen instructrice op de HH Zomerinstructieweken? Want veel Conchita's ken ik niet, het zou wel toevallig zijn als zij dat is.

ja dat klopt!

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:23

@rockey: ik dacht dat alleen KWPN'ers doorgingen naar de halve finale? Die van jou had vorig jaar toch ook voldoende punten maar mocht toen niet door.... zijn de reglementen veranderd?

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 20:38

finley schreef:
@rockey: ik dacht dat alleen KWPN'ers doorgingen naar de halve finale? Die van jou had vorig jaar toch ook voldoende punten maar mocht toen niet door.... zijn de reglementen veranderd?

CACHAREL - DE421000265900 - LICHTBRUIN - MERRIE
CARETINO X ZUENFTIGER MAUD WILMS 66

Dit is de uitslag van vorig jaar. Ik weet het niet zeker, maar dacht dat je 67 punten moet hebben om door te mogen.

Volgens mij is Cacharel ingeschreven in het KWPN. Ze is in ieder geval naar de keuring geweest.

ammi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-05 21:34

Beetje laat maar wil toch nog even reageren;
Wij hadden twee paarden door bij de selectie in Tolbert:
een vierjarige hengst van cabaret x rubinstein met 74,4 punten.
En bij de vijf jarigen een ruin van Negro x Able albert, punten zijn me even ontschoten.

Allemaal fff chekcen:
Beide paarden staan in de paardenkrant van vrijdag, de zwarte hengst op de voorpagina en Tenson de bruine ruin met mij erop.

Heb het zelf nog niet gezien haha

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 07:00

chic had 62.5 pnt bij de 5 jarigen dus ik was tevreden. Ze is pas als 4 jarige aangereden en zit kwa africhting eigenlijk op het nivo van een 4 jarige. Ik heb in de ochtendgroep een aantal foto's gemaakt van paarden waarvan ik dacht dat ze wel zouden scoren. Klopt ook wel want die waren geloof ik allemaal door. Ik zal vanmiddag kijken of ik ze erop kan zetten.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 11:34

antoinette bedankt voor de mooie foto's!!!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 11:55

Ben samen met Paulanda ook wezen kijken Deels pavo, deels CK
Wij hebben alleen de finale gezien van de 4 jarige en zijn toen bij de voorrondes van de 5 jarige gaan kijken..
Daar viel de kwaliteit me echt tegen.
Vond het nog knap wat ze er voor de finale hebben uitgeplukt.
Had er iets meer van verwacht eigenlijk..

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 12:39

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-05 14:34

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 21:51

VValar schreef:
Antoinette schreef:
Nee, helaas helemaal geen tijd voor gehad.
Ik had het graag een keer gedaan, maar helaas....

Jammer jammer! Misschien volgende keer Het ging ook allemaal best snel en het weer zat ook al niet mee.

Heb jij enig idee wie er wél in de ring stonden foto's te maken? Ik zag namelijk nergens een stand staan van een melissen of iemand anders. En toch heb ik 3 fotograven in de ring zien staan.

Nee, eerlijk gezegd niet...
Eén van de fotografen kwam me wel heel bekend voor, maar ik weet gewoon niet meer wie het is....

Er stonden inderdaad in de ring bij de keuringen 3 fotografen en bij de Pavo Cup geeneen. Vond ik wel een beetje jammer... (voor de mensen dan, niet voor mijzelf ).

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-05 10:49

flair schreef:
Weet iemand hoe Steef heeft gereden? Heb geen idee op welk paard hij meedeed, hij stuurde een smsje dat hij om half 10 moest rijden maar kon hem daarna niet meer bereiken.

Ik heb Steef niet zien rijden, wel even gesproken daarna. Hij had een indoctro bij zich. Volgens mij had hij iets in de richting van 63.5 - 64 punten. Niet door in ieder geval. Verder ging het wel goed met hem!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-05 00:09

saluut schreef:
flair schreef:

Ik heb Steef niet zien rijden, wel even gesproken daarna. Hij had een indoctro bij zich. Volgens mij had hij iets in de richting van 63.5 - 64 punten. Niet door in ieder geval. Verder ging het wel goed met hem!

ik heb je gezien, je stond even voor me te praten, met ik denk dat steef

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 14:48

LDRD schreef:
Wie is van plan naar de voorselectie in Veghel te gaan? Ben namelijk benieuwd hoe Ubenter = Osmium x Belisar het gaat doen en kan zelf helaas er niet naar toe. Wie houdt hem voor mij eens even in de gaten en kan en wil berichten?

Ik ben de eigenaar van Ubenter=Osmium x Belisar . Het ging niet zo heel goed op de pavo cup in Veghel, hij liep op zn kop de hele tijd. Ik had 59.5 punten, maar volgend jaar ga ik weer een poging doen.

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 15:07

ik heb de startlijst voor 4 aug in Exloo binnen. Ik moet als allereerste om 8.30...

Ben benieuwd.

xUbenterx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 18:19

LDRD schreef:
0ojannekeo0 schreef:
is er echt niemand hier die foto´s wil? ik ben er toch

Jaaaaa, nou en of ik een foto wil...
t is alleen niet mijn paard, maar ik ben erg benieuwd naar Ubenter = Osmium x Belisar. Het is namelijk het neefje van mijn merrie en achterneefje van mijn OOseven x Havidoff die inmiddels door is naar de halve finale. Zou natuurlijk erg leuk zijn als de achterneefjes elkaar met de halve finale zouden treffen .

Ubenter is niet door naar de halve finale. hij had 59,5pnt, dus niet egt genoeg punten om door te kunnen. Je kan op www.picturetrail.com/xwayonix kijken, daar staan foto´s van hem. Ubenter heeft ook nog een vol zusje, die krijgt hij binne kort te zien....... heb jij niet een foto van zijn achterneefje?

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-05 20:10

saluut schreef:
flair schreef:

Ik had hem ondertussen al aan de telefoon gehad, klopt inderdaad wat jij zegt.

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:45

Hee mensen
Even een vraagje...
Weet iemand misschien hoe laat Uchin Slottie moet bij de 4 jarigen? Hij loopt onder Christa Laarakkers.

Ik krijg elke keer een error melding wanneer ik de startlijsten aanklik op kwpn.nl...
Dus is er iemand (waarschijnlijk iedereen) die dit probleem niet heeft, zou die mij uit de brand willen helpen?

Ik heb veel te doen donderdag, dus wanneer ik weet in welke groep hij zit zou dat een hoop tijd schelen...
Alvast heel erg bedankt!!!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 14:52

hananya schreef:
Hee mensen
Even een vraagje...
Weet iemand misschien hoe laat Uchin Slottie moet bij de 4 jarigen? Hij loopt onder Christa Laarakkers.

In Exloo bedoel je?
Ik kan hem wel openen, maar zie d'r niet op de startlijst staan...

hananya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:02

Nee sorry!

Ik heb net nog even iemand gebeld, maar het blijkt dat hij er in Gorredijk al voor is geweest.

Onder Emmelie Scholtens en hij was als derde door naar de halve finale. Ik vind het wel jammer dat ik hem gemist heb, maar we gaan toch met een ander paard naar Ermelo, dus dan zie ik hem daar vast wel lopen...

Maar in ieder geval bedankt!