Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
punkies schreef:hee nicoletju moet je morgen ook? heb er zinnin oei!
channie18 schreef:ik heb vandaag geschreven bij de z2 van de rabo talenten.. was super leuk..zijn er nog mensen hier die vandaag hebben gereden van de rabo talenten?? in ring 18???
Shanna16 schreef:Mogelijk neem ik nog interviews af... dus zien jullie een klein meisje in de buurt van de camera; that's me!
Anniej88 schreef:Ja idd!! Op welke pony rij jij?
Shanna16 schreef:Ja Mara jij ging goed vandaag heHaha ik had wel lol hoor; ook met de camera
Maar ik wil niet op de site
Anyway; ik heb met Boas weer 2 winstpuntjes in de M2 erbij, nog 1 dan mogen we Z1 starten, het gaat goehoed
Rollebol ging nog beter, 162 en 172, 4e en 1e
En morgen wandel ik er ook de hele dag nog rond.
Mogelijk neem ik nog interviews af... dus zien jullie een klein meisje in de buurt van de camera; that's me!
kadans16 schreef:nicole0180 schreef:maar er starten ook junioren en YR die staan daar niet op en daar zittuh ook wel leuke jongens tussuh ho0r
Ja dat zeker.....alleen zijn ze bijna allemaal homo![]()
Mannelijke dressuurruiters vind je geloof ik niet meer in hetero-uitvoering![]()
(oké op edward, alex en sven na dan)
channie18 schreef:ik heb vandaag geschreven bij de z2 van de rabo talenten.. was super leuk..zijn er nog mensen hier die vandaag hebben gereden van de rabo talenten?? in ring 18???
Citaat:
Ja, ik had met basalt mee gereden..!!
gijsenkim schreef:wilen jullie een mooie foto maken van mijn winkel?
michelle_vl schreef:Wie vindn jullie leuk dan