Ook effe een verslagje van mij. Was er beide dagen. Stond aan het einde van de cross de hartslagen te controleren van iedereen. Heb dus ook een aantal bokkers aangesproken op het logo. Was ook gemakkelijk te herkennen. Volgens mij hadden die niet door dat ik ook van bokt was.
Verder waren beide dagen zeer geslaagd. Er zijn maar 2 nare dingetjes gebeurt. Het paardje van ruiter nummer 18 van vandaag heeft op de laatste hindernis aan de binnenkant van zijn achterbeen een adertje geknapt. Is met drukverband gestelpt, moest zich na 2 uur gewacht te hebben melden bij de arts. Daarna hebben we het verband er af gehaald en er schoon nieuw verband om gedaan. Moeten ze er vanavond afhalen en effe aankijken of het niet weer gaat bloeden. Verder is er van die 2 dagen maar 1 paard afgekeurd. Dat was vandaag van ruiter nummer 104. Het paad was het springconcours aan het doen en werd halverwege lauw(niet erg vit meer.) Na het parcours kwam ze bij de veearts om te keuren voordat ze de cross in ging. Paardje was nog steeds niet lekker en er kwam dus ook bloed uit neus en mond komen. aAlles nagekeken en waarschijnlijk is er bij het paardje een adertje geknapt. Hebben we na een half uur weer bij ons terug laten komen en bloeden was gestopt maar paardje was nog niet erg vit. Dus hebben we afgekeurd.
Verder was het leuk en gezellig. ( hoor nu nog steeds paarden harten) Heb beide dagen de eindcontrole gedaan zoals ik hierboven al zei. Dus zaterdag ongeveer 116 paarden gezien en vandaag ongeveer 114 paarden.

Groeten Sandorra