Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
estherL schreef:Hallo,
Ik had hier ergens laatst.. een berichtje gezien van iemand die een lijstje had gemaakt wat je allemaal mee moet nemen naar almelo.. alleen ik kan het alleen niet meer vinden.. kan iemand me helpen?
sannenn schreef:Ja ja ik ga dit jaar met mijn nieuwe troef Z2 starten. Doe de woensdag, vrijdag en zondag AMEV-HIPPO.... Hij is nog hengst dus het is een beetje moeilijk om nog een paard erbij op de trailer te zetten dus..... het blijft er (helaas) maar eentje dit jaar.....
Maar als je een heeeeeele mooie zwarte ziet walsen ben ik het!!
Hahaha
hayz
laat eens een mooie foto acher dan kunnen we je beter herkennen!
ik heb zelf ook een mooie zwarte geen hengst een 5 jarige in het z1
gr. sanne
nicole0180 schreef:haha ja maar of k daaar slaaaap in dat huisje haha wnat ga volgende week naar iemand toe die daar in de buurt woont wie weet slaap k daar dan wel
sannenn schreef:hayz
laat eens een mooie foto acher dan kunnen we je beter herkennen!
ik heb zelf ook een mooie zwarte geen hengst een 5 jarige in het z1
gr. sanne
MiEpPrInZ schreef:estherL schreef:Hallo,
Ik had hier ergens laatst.. een berichtje gezien van iemand die een lijstje had gemaakt wat je allemaal mee moet nemen naar almelo.. alleen ik kan het alleen niet meer vinden.. kan iemand me helpen?
het schijnt nogal handig te zijn dat je het bankafschrift mee neemt waarop staat dat je startgeld hebt betaald....
via via hoorde ik dat er nog wel eens gedonder om is geweest...
kadans16 schreef:Oke dit is dan mijn paard : Kadans we starten Z1 dressuur en B springen![]()
Herkenbaar of niet
sjaantje schreef:kadans16 schreef:Oke dit is dan mijn paard : Kadans we starten Z1 dressuur en B springen![]()
Herkenbaar of niet
En dit zijn wij:
Ik geloof dat ik ook wel erg herkenbaar ben, of niet. En als ik zijn manen en staart was, dan worden ze alleen maar lichter.
Zullen we Pas de Deux rijden, Kadans?
nicole0180 schreef:dit ben ik met patser we starten ook Z1 en doen mee met de kur
sannenn schreef:wat een enorme dikke staart heeft die van jou sjaantje of lijkt dat maar op die foto?