Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wollie schreef:Marella de Wal is kampioen bij de pony's Z1 dressuur cat. D/E.
Julia van Schaik, ook van mijn cluppie is ook kampioen en wel in de klasse Z2 kleine ponies.
Kayla schreef:Jo had geen prijs, Hester geloof ik wel, maar weet niet welke (er waren 9 prijzen, want er reden 39 (!!) mee).
Fasel schreef:Een paar malloten klopt niet. Was er maar 1
YvonneS schreef:Fasel schreef:Een paar malloten klopt niet. Was er maar 1
Echt waar?? Leek alsof het er heel wat stonden te doen, diegene was dan ook nog een beetje heel stom(doof) denk ik, want later deed ie het nog een keer! Echt niet nadenken gewoon!
CGJ12 schreef:
GEWELDIG!!!!
Roep ik op de najaarsvergadering nog dat er NIETS gevaarlijker is dan een prijsuitreiking te paard........... en dat ze dat beter gelijk kunnen gaan VERBIEDEN.......... word ik uitgelachen.........
Regio Drenthe ......... Bedankt voor die totaal OVERBODIGE ONZIN..........
Ook namens het slachtoffer.
CGJ12 waarschuwt soms maar één keer........
CGJ12 schreef:
GEWELDIG!!!!
Roep ik op de najaarsvergadering nog dat er NIETS gevaarlijker is dan een prijsuitreiking te paard........... en dat ze dat beter gelijk kunnen gaan VERBIEDEN.......... word ik uitgelachen.........
Regio Drenthe ......... Bedankt voor die totaal OVERBODIGE ONZIN..........
Ook namens het slachtoffer.
CGJ12 waarschuwt soms maar één keer........
KarinvdM schreef:Ina Beuving is kampioen in het Z2, Trea Dolsma was 2e. Loes was 3e en Wilmer stond 4e of 5e.
Jammer CGJ...
YvonneS schreef:vrouw (zonder hoedje uiteindelijk....) afgevoerd met een flinke hoofdwond.
KarinvdM schreef:YvonneS schreef:vrouw (zonder hoedje uiteindelijk....) afgevoerd met een flinke hoofdwond.
Was je erbij Yvonne? Ook met helm zal ze er niet zonder scheuren zijn afgekomen. Zo "flink" was de wond nu trouwens ook weer niet. De vrouw was Desiree Balkema, erg sneu.
Mensen die zo nodig tegen de bakrand/boarding willen slaan kunnen beter naar tuigpaardenrubrieken gaan, daar is dat beter op z'n plaats.
Fasel schreef:Nope. Echt 1. Ik zat er vlakbij.