Kitten schreef:Jongens, Frits wordt veronderstelt als (zeer waarschijnlijk) niet ruiter, een vaak uren durende wedstrijd aan elkaar te kletsen en zou dan (volgens jullie) volledig onderlegt moeten zijn in alle hippische termen, uitleg moeten kunnen geven over hoog gequalificeerde dressurproeven etc........... EN DAT ALLES RECHTSTREEKS VANAF EEN MONITOR !!!!!
Het commentaar van Ed was geweldig en leerzaam, maar hij zal tijdens de kuur misschien wel andere verplichtingen gehad hebben.
Frits is dan misschien niet helemaal (of helemaal niet) ter zake kundig, maar wel positief en enthousiast, al komt het er af en toe een beetje krom uit.
En probeer anders zelf maar eens een wedstrijd aan elkaar te kletsen, zonder af en toe een beetje onzin (onkunde) uit te kramen.
Van mij mag Frits blijven, ik heb er door de loop der jaren veel ergere mee gemaakt.
Ik zeg ook niet dat het makkelijk is, maar op een kur op muziek ( de terme zegt het al..) gaat het dus ook om de muziek. Dus als hij even niet weet wat hij moet zeggen, dan moet hij gewoon even zijn mond houden!
Dan hoef ik niet te weten hoeveel juryleden er zitten, hoe de score wordt berekend enz. enz.
Bij de NOS zeggen ze altijd dat het ook te begrijpen moet zijn voor een leek, maar ik kan me niet voorstellen dat een leek elke keer uitleg van de oefening wil horen als dit het optreden verpest.