Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragne schreef:ja maar dat is juist het leuke van deze discussie. De spaanse ruiter zit niet bepaalt 'hoe het hoort' op dat niveau (of niet?). Maar zijn paard loopt in bepaalde momenten zeker wel zoals het hoort op dat niveau (pi/pa)...
welke vooroordelen bedoel je?
LuvdaTossa schreef:Geef mij maar een Nederlands Volbloed, zoals de commentator het vanochtend zei
Idra schreef:Dat ons PRE-voorstanders dan nog verweten wordt dat we gefrusteerd zouden zijn!!!
Lees eens al die reacties van de KWPN trutten in dit topic... WIE is er hier gefrustreerd??
Invasor heeft misschien niet de "smijt met je voorbeen en iedereen is emotioneel"- draf, maar hij zèt wel zijn kont eronder, die bij menig wpn'er meters erachteraan komt...
Lovely schreef:Waar moet wie jaloers op zijn en wat is de frustratie??
Gerrie schreef:Ik ben iig blij verrast dat ik de andere evenwichtskunstenaar Guizo aan het werk heb kunnen zien.
Ging heel mooi zitten voor de piaffe
Citaat:Ik vind het nergens naar lijken, zo'n gedrongen bulldog yeghie yegh, vind het onvoorstelbaar dattie op 1 staat.
bealy23 schreef:Omdat het gaat om het uitvoeren van de oefeningen, en niet om het uiterlijk van het paard![]()
Het is mijn type paard verder ook niet hoor, maar de minachting die hier soms te lezen is.....