Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zep schreef:Ik vond het een echt goede proef hoor. Barclay mist de uitdrukking van bijvoorbeeld een Salinero, maar heb je gezien hoe Sven zijn overgangen reed? En niet eentje, allemaal!
Van mij had ie best boven de 70 uit kunnen komen. Hij hoeft niet ontevreden te zijn over de proef, hooguit over de punten.
En bedenk je eens een team met Salinero, hopelijk Lingh, Barclay en Lancet in op de wereldspelen over 2 jaar![]()
Lovely schreef:Emotie staat echt nergens in het reglement vermeld.
Sneu dat het net zo moet lopen.
Die andere spanjaard reed met de Lusitano ook nog eens dik 71% terwijl dat ook geen bijzonder proefje was, met fouten.
En zo zal het altijd blijven in de dressuur.
Bettine schreef:Zonde. Zonde zonde zonde!!!!
Sven had meer punten verdiend, zeker weten.
Ik vond het echt een superproef. Jammer van de piaffe, maar wel weer een superdesuper passage!! Heel erg mooi.
Hij had dik boven de 70 moeten zitten... en zeker weten nog boven Rafaël Soto...
Remember schreef:Als de jury kippevel van een paard krijgt, maak je mij niet wijs dat dat paard net zo veel punten krijgt als een doodnormaal paard dat een keurige proef loopt... Dat bedoel ik te zeggen met emotie, Barclay is gewoon niet spectaculair, en wordt daar in mijn ogen onterecht op 'afgerekend'.
Lovely schreef:Dat vind ik ook. Het mag eigenlijk allemaal niet meespelen die emotie en dat kippenvel, want dat is voor iedereen toch anders.
Dit is echt desillusie en de cijfers spreken voor zich.
Bettine schreef:Tsja... IK zat wel met kippenvel bij sven hoor...!
En dat heeft Anky niet voor elkaar gekregen vandaag bij mij....
Lovely schreef:Ik kreeg ook rillingen bij Ulla, maar dat zeg ik maar niet te hard.
Bij die Spanjaarden kreeg ik ook kippenvel, maar dan anders.
bealy23 schreef:Met je eens, Sven begon en ik dacht echt: Wauw!! Dat gaat lekker zeg! Piaffe was echt het enige dat fout ging, verder reed hij zo correct!
Bij Anky keek ik niet met een lekker gevoel, het leek of Sali elk moment kon ontploffen..