pavo cup selectie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 16:01

heej,
jammer zeg, ik zag jullie alleen langs stappen toen ik met mijn paardje bezig was, en zag dat jullie verkeerd reden Knipoog Was helaas te laat voor jullie, heb je alleen uit de ring zien komen, en zag toen alleen dat je je haren helemaal los had, en vond dat erg gek, maar nu weet ik waarom Knipoog Jammer dat dit nou net tijdens de pavo cup selectie moet gebeuren, maarja volgend jaar weer een kans Lachen Leuk trouwens dat je mijn merrie leuk vond, maar had me dan even geroepen toen ik klaar was met de ''proef'' Lachen

PrimaDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:23

rockey schreef:
heej,
jammer zeg, ik zag jullie alleen langs stappen toen ik met mijn paardje bezig was, en zag dat jullie verkeerd reden Knipoog Was helaas te laat voor jullie, heb je alleen uit de ring zien komen, en zag toen alleen dat je je haren helemaal los had, en vond dat erg gek, maar nu weet ik waarom Knipoog Jammer dat dit nou net tijdens de pavo cup selectie moet gebeuren, maarja volgend jaar weer een kans Lachen Leuk trouwens dat je mijn merrie leuk vond, maar had me dan even geroepen toen ik klaar was met de ''proef'' Lachen

Ten eerste wist ik niet zeker of jij dat wel was...je zei zelf al van tevoren dat je nooit geselecteerd zou worden en ging er ergens ook van uit vanwege de kwaliteiten van je merrie. Ik zag daar wel nummer 600 (was het geloof ik) gaan....maar dacht...nee dat kan ze volgens mij niet zijn...die merrie komt er zeer zeker wel door...maar ja, dat was dus om een hele andere reden dat ze er niet door mocht maar ik was behoorlijk onder de indruk van je paardje...ze loopt erg lichtvoetig en kan gaan als een banaan en je deed het zelf ook erg netjes en geconcentreerd vond ik...er zat een rood aangelopen amazonne op die merrie Haha!

Ik heb nog net de foto's ook zitten bekijken van Sjuimpje...en dat zag er ook erg netjes uit...en dat had dus ook niet veel gescheeld dat ze er door kwam OK dan! Goed hoor!!! Vond het trouwens ook erg leuk om jullie ontmoet/gezien te hebben Knipoog jammer dat ik bij jullie niet zo'n geweldige indruk heb achter gelaten....maar wie weet maak ik het volgend jaar wel weer allemaal weer goed met jullie.

In ieder geval heb ik zowel positief als negatief nieuws gehad gisteren
Positief was dat er gisteren maar weer bevestigd is dat ik hersens heb....negatief was, dat ze effe geschud waren door Tamor Knipoog

Ik had vandaag er trouwens nog wel naweeen van....ik ging van huis met de kids en kwam later terug ....zie ik tot mijn grote verbazing dat de voordeur nog wagen wijd open stond...ik was dus gewoon vergeten de deur achter me op slot te doen Bloos! dus nog een beetje vergeetachtig ben ik Verward

Maar effe iets anders he.... vonden jullie het nou niet raar dat er een paar meter verder op die keuring werd gehouden??? Al dat geklapper van die zwepen was nou niet bepaald gunstig voor de jonge paarden voor de PAVO Cup...aangezien ik niet de enige was die er van af was gevallen Scheve mond Ze hadden dat toch ook wel eventueel in de binnenbak kunnen doen die keuring of ben ik nu de enige die daar zo over denk????
Ik kon het Tamor nu ook niet echt kwalijk nemen dat hij effe gek ging doen na dat geklapper en opjutten met die zweep 10 meter verder op. Normaal is hij erg rustig en makkelijk op wedstrijd maar nu ging hij helemaal flippen hij wist gewoon niet waar hij het moest zoeken Ach gut ....en zocht het dus maar in de lucht met zijn 4 benen....en dat zoder Red Bull Knipoog en ja ook ik kon vliegen zonder dat spul Schijnheilig
Maar wat vonden jullie daar van?

Primadonna

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:44

Was er daar geen enkele vos?
(vos is zeker uit de mode?)
Verder jammer hoor pd sterkte met je hoofd!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 23:59

Kido schreef:
Was er daar geen enkele vos?
(vos is zeker uit de mode?)
Verder jammer hoor pd sterkte met je hoofd!

ja ik heb wel een vos gezien, maar vond hem zeker niet mijn type paardje heb er dan ook niet echt naar gekeken..

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 00:04

PrimaDonna schreef:
Ten eerste wist ik niet zeker of jij dat wel was...je zei zelf al van tevoren dat je nooit geselecteerd zou worden en ging er ergens ook van uit vanwege de kwaliteiten van je merrie. Ik zag daar wel nummer 600 (was het geloof ik) gaan....maar dacht...nee dat kan ze volgens mij niet zijn...die merrie komt er zeer zeker wel door...maar ja, dat was dus om een hele andere reden dat ze er niet door mocht maar ik was behoorlijk onder de indruk van je paardje...ze loopt erg lichtvoetig en kan gaan als een banaan en je deed het zelf ook erg netjes en geconcentreerd vond ik...er zat een rood aangelopen amazonne op die merrie Haha!

Ik heb nog net de foto's ook zitten bekijken van Sjuimpje...en dat zag er ook erg netjes uit...en dat had dus ook niet veel gescheeld dat ze er door kwam OK dan! Goed hoor!!! Vond het trouwens ook erg leuk om jullie ontmoet/gezien te hebben Knipoog jammer dat ik bij jullie niet zo'n geweldige indruk heb achter gelaten....maar wie weet maak ik het volgend jaar wel weer allemaal weer goed met jullie.

In ieder geval heb ik zowel positief als negatief nieuws gehad gisteren
Positief was dat er gisteren maar weer bevestigd is dat ik hersens heb....negatief was, dat ze effe geschud waren door Tamor Knipoog

Ik had vandaag er trouwens nog wel naweeen van....ik ging van huis met de kids en kwam later terug ....zie ik tot mijn grote verbazing dat de voordeur nog wagen wijd open stond...ik was dus gewoon vergeten de deur achter me op slot te doen Bloos! dus nog een beetje vergeetachtig ben ik Verward

Maar effe iets anders he.... vonden jullie het nou niet raar dat er een paar meter verder op die keuring werd gehouden??? Al dat geklapper van die zwepen was nou niet bepaald gunstig voor de jonge paarden voor de PAVO Cup...aangezien ik niet de enige was die er van af was gevallen Scheve mond Ze hadden dat toch ook wel eventueel in de binnenbak kunnen doen die keuring of ben ik nu de enige die daar zo over denk????
Ik kon het Tamor nu ook niet echt kwalijk nemen dat hij effe gek ging doen na dat geklapper en opjutten met die zweep 10 meter verder op. Normaal is hij erg rustig en makkelijk op wedstrijd maar nu ging hij helemaal flippen hij wist gewoon niet waar hij het moest zoeken Ach gut ....en zocht het dus maar in de lucht met zijn 4 benen....en dat zoder Red Bull Knipoog en ja ook ik kon vliegen zonder dat spul Schijnheilig
Maar wat vonden jullie daar van?

Primadonna

Dank je wel, jammer genoeg heb ik jouw paardje ook niet gezien, mijn instelling was dus ook dat ik ging voor de ervaring, de punten zijn dan ook mee genomen, mijn merrie was erg braaf, en gelukkig heb ik gereden voor de keuring, want ik heb heel wat beesten tekeer zien gaan, maar die van mij liet zich nog niet zo zien, als hoe ze thuis kan lopen, ze was iets wat terug houdend, vandaar dat ik ook met zweep reed, en dat doe ik bijna nooit, en om haar nou bij elke pas een tik te geven in de ring leek me ook niet een echt mooi beeld Knipoog maarja we hebben er weer van geleerd, en volgend jaar weer beter...

nog sterkte!

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:04

Ik ga meedoen met mijn paard aan de PAVO-cup in Vrouwenpolder, met de 5 jarigen. Haha!

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:56

ArianneF schreef:
Ik ga meedoen met mijn paard aan de PAVO-cup in Vrouwenpolder, met de 5 jarigen. Haha!

Ik ook!! Haha!

Weet jij de exacte locatie?

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:15

manege de eendracht te vrouwenpolder, is de rijkebuurtweg of iets dergelijks..

ik heb net mijn starttijden bekeken. gelukkig zit ik niet samen in de groep met leunens, of thamar Bloos!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:23

Nou Maud, super zeg! Hele mooie punten.

En Sjuim, jammer (kijk toch maar ff die punten na Knipoog ) maar je paard wordt er niet minder om toch? Tong uitsteken
Er zijn geen ongelukken gebeurd, je bent nog heel gelukkig, en je paard was super braaf. Wat wil je nog meer!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:36

Zoooooo.........en mijn inschrijfformulier is ook net de deur uit Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:44

Gaaf, Levy!!! Waar heb je ingeschreven?

Je zult zeker met die draf en dat achterbeengebruik hoge ogen scoren...

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:46

Missouri schreef:
Gaaf, Levy!!! Waar heb je ingeschreven?

Je zult zeker met die draf en dat achterbeengebruik hoge ogen scoren...

Ik ga te paard hoor Schijnheilig Haha!
Of bedoel je dat niet?? Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:52

Levy schreef:
Ik ga te paard hoor Schijnheilig Haha!
Of bedoel je dat niet?? Haha!

Hm, ik had het over het paard, maar je kunt er zelf natuurlijk ook wat van Schijnheilig Haha! Haha!
Vooral op souplesse en evenwicht scoor je hoog Schijnheilig Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 12:53

Hahahaha, ja, dat viel je zeker alles mee he??
Dat had je even niet verwacht met mijn geweldig lenige lijf!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:01

Oja, Levy... trek je wel laarzen aan? Die zijn verplicht op de Pavo Schijnheilig Knipoog Haha!

ok, nu hou ik op... genoeg gepest

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:02

Missouri schreef:
Oja, Levy... trek je wel laarzen aan? Die zijn verplicht op de Pavo Schijnheilig Knipoog Haha!

ok, nu hou ik op... genoeg gepest

Pfffff.......
trekt verwaand neusje nu heb jij wel meegekregen wat voor laarzen ik eigenlijk besteld heb??

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:04

Het is niet zo dat je punten krijgt voor je laarzen hoor... Schijnheilig
Je wordt er alleen uitgezet als je ze NIET hebt Haha! Haha! Haha!

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:08

Missouri schreef:
Het is niet zo dat je punten krijgt voor je laarzen hoor... Schijnheilig
Je wordt er alleen uitgezet als je ze NIET hebt Haha! Haha! Haha!

Behalve ik........ik overleef namelijk elke race-en bokpartij, zelfs al is het zonder laarzen. Toch Missouri?? (ik mis nu alweer die nuffige smiley)

Maar oke, on-topic weer...... Haha!

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:12

Ik wilde idd al een ambulance gaan bellen, maar je bleef erg goed zitten!
Als je dat op de Pavo nou maar niet herhaalt... dan krijg je de snelheidsprijs (sh*t, wat kan dat beest hard!).
Maar ik verwacht natuurlijk dik 70 punten, dat snap je wel. Wordt het voor mij toch een reisje Ermelo, maar dan zonder paard Knipoog

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:19

Missouri schreef:
Ik wilde idd al een ambulance gaan bellen, maar je bleef erg goed zitten!
Als je dat op de Pavo nou maar niet herhaalt... dan krijg je de snelheidsprijs (sh*t, wat kan dat beest hard!).
Maar ik verwacht natuurlijk dik 70 punten, dat snap je wel. Wordt het voor mij toch een reisje Ermelo, maar dan zonder paard Knipoog

Nou, als dit zich herhaalt op de Pavo weet ik meteen wat me te doen staat. Mijn carriere gaan verleggen naar Duindigt Haha!

Wie zorgt er voor de picknickmand naar Ermelo?? Schijnheilig

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:22

ArianneF schreef:
manege de eendracht te vrouwenpolder, is de rijkebuurtweg of iets dergelijks..

ik heb net mijn starttijden bekeken. gelukkig zit ik niet samen in de groep met leunens, of thamar Bloos!

Okeej thnx!!

Ik zit samen met Laurens... Scheve mond Grand Prix ruiter, start meerdere paarden...We rijden met zijn 2

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:25

QuijoSavan schreef:
Okeej thnx!!

Ik zit samen met Laurens... Scheve mond Grand Prix ruiter, start meerdere paarden...We rijden met zijn 2

Ze meteen routebeschrijving geprint... 1uur en 5 min, pffff

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:27

Met zijn tweeën is wel positief, heeft de juy alle tijd om je paardje goed te bekijken. (Samsam zat vorig jaar ook bij laurens in de ring)

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:44

QuijoSavan schreef:
Okeej thnx!!

In de praktijk pakt het vaak heel anders uit vanwege afzeggingen / last minute bijschrijvingen / en starttijdwijzigingen op verzoek.............

ArianneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:50

Scheve mond 1 uur en 5 min!!!

voor mij is het 10 min met de trailer Tong uitsteken