jammer zeg, ik zag jullie alleen langs stappen toen ik met mijn paardje bezig was, en zag dat jullie verkeerd reden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rockey schreef:heej,
jammer zeg, ik zag jullie alleen langs stappen toen ik met mijn paardje bezig was, en zag dat jullie verkeerd redenWas helaas te laat voor jullie, heb je alleen uit de ring zien komen, en zag toen alleen dat je je haren helemaal los had, en vond dat erg gek, maar nu weet ik waarom
Jammer dat dit nou net tijdens de pavo cup selectie moet gebeuren, maarja volgend jaar weer een kans
Leuk trouwens dat je mijn merrie leuk vond, maar had me dan even geroepen toen ik klaar was met de ''proef''
PrimaDonna schreef:Ten eerste wist ik niet zeker of jij dat wel was...je zei zelf al van tevoren dat je nooit geselecteerd zou worden en ging er ergens ook van uit vanwege de kwaliteiten van je merrie. Ik zag daar wel nummer 600 (was het geloof ik) gaan....maar dacht...nee dat kan ze volgens mij niet zijn...die merrie komt er zeer zeker wel door...maar ja, dat was dus om een hele andere reden dat ze er niet door mocht maar ik was behoorlijk onder de indruk van je paardje...ze loopt erg lichtvoetig en kan gaan als een banaan en je deed het zelf ook erg netjes en geconcentreerd vond ik...er zat een rood aangelopen amazonne op die merrie![]()
Ik heb nog net de foto's ook zitten bekijken van Sjuimpje...en dat zag er ook erg netjes uit...en dat had dus ook niet veel gescheeld dat ze er door kwamGoed hoor!!! Vond het trouwens ook erg leuk om jullie ontmoet/gezien te hebben
jammer dat ik bij jullie niet zo'n geweldige indruk heb achter gelaten....maar wie weet maak ik het volgend jaar wel weer allemaal weer goed met jullie.
In ieder geval heb ik zowel positief als negatief nieuws gehad gisteren![]()
Positief was dat er gisteren maar weer bevestigd is dat ik hersens heb....negatief was, dat ze effe geschud waren door Tamor![]()
Ik had vandaag er trouwens nog wel naweeen van....ik ging van huis met de kids en kwam later terug ....zie ik tot mijn grote verbazing dat de voordeur nog wagen wijd open stond...ik was dus gewoon vergeten de deur achter me op slot te doendus nog een beetje vergeetachtig ben ik
![]()
Maar effe iets anders he.... vonden jullie het nou niet raar dat er een paar meter verder op die keuring werd gehouden??? Al dat geklapper van die zwepen was nou niet bepaald gunstig voor de jonge paarden voor de PAVO Cup...aangezien ik niet de enige was die er van af was gevallenZe hadden dat toch ook wel eventueel in de binnenbak kunnen doen die keuring of ben ik nu de enige die daar zo over denk????
Ik kon het Tamor nu ook niet echt kwalijk nemen dat hij effe gek ging doen na dat geklapper en opjutten met die zweep 10 meter verder op. Normaal is hij erg rustig en makkelijk op wedstrijd maar nu ging hij helemaal flippen hij wist gewoon niet waar hij het moest zoeken....en zocht het dus maar in de lucht met zijn 4 benen....en dat zoder Red Bull
en ja ook ik kon vliegen zonder dat spul
![]()
Maar wat vonden jullie daar van?
Primadonna
Missouri schreef:Het is niet zo dat je punten krijgt voor je laarzen hoor...
Je wordt er alleen uitgezet als je ze NIET hebt![]()
![]()
Missouri schreef:Ik wilde idd al een ambulance gaan bellen, maar je bleef erg goed zitten!
Als je dat op de Pavo nou maar niet herhaalt... dan krijg je de snelheidsprijs (sh*t, wat kan dat beest hard!).
Maar ik verwacht natuurlijk dik 70 punten, dat snap je wel. Wordt het voor mij toch een reisje Ermelo, maar dan zonder paard