Gefeliciteerd met de punten Ladonna!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Fly_high schreef:MWM wat bagger![]()
Ik moet het nog ff met mijn stalhouder bespreken, stal is normaalgesproken dicht na 16u dus ja. Hoeft van mij ook niet echt, s avonds starten
Heb me al deze week afgemeld toen ik 21u al starttijd kreeggelukkig mocht het gratis want ze hadden een wachtlijst. Maar het is gewoon niet leuk zo.
Ik moet het idd ook doorgeven want zondags zijn wij ook al eerder dicht. Normaal geen probleem maar ik vind het wel banketstaaf altijd.
Hopelijk vindt jouw stalhouder het eenmalig niet erg. Maar idd, als ik voor een zondag inschrijf overdag wil ik niet 's avonds starten of dus zaterdags ineens. Ik schrijf me niet voor niets niet in voor avond wedstrijden...
Voor het schrijven zou ik de oproepen niet afwachten, maat vereniging (eigen of 1 in de buirt) gewoon benaderen dat je wil schrijven. Wij hebben de schrijvers al rond voor de startlijst
Fly_high schreef:Ja net, ik ben net terug op stal met Henk, zo lief van iedereen die geholpen heeft
Prinsenstad is de wedstrijd met rare tijden![]()
Ik ben er zooooo moe van nu alwaarom komt dit soort oliebol altijd mij over echt.
Het is mijn enige auto en best hard nodig en het lijkt verzekeringstechnisch ook een poedersuiker te worden om redenen die niet per se in dit topic hoeven dus ik ben er nu al zo.klaar.mee![]()
Rotopmerking alertga je op wedstrijd dan voed je paard eerst goed op of zet hem met een berenketting ergens aan vast I don't care zolang die maar van andermans spullen afblijft