Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:Waar heb je een bewijsstuk voor nodig?
xRoossie95 schreef:linda2008 schreef:een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor?![]()
Ik vind die nieuwe protocollen sowieso lelijk en niet mooi voor in mijn map. Dus ik typ alles eerst over in een 'oud protocol'. De eventuele onderstreepte dingen zet ik er dan voor, ook onderstreept, en daarna het losse commentaar
linda2008 schreef:Hilli schreef:Komt er niet alsnog iets van een protocolversie in MijnKNHS te staan? Of alleen je punten?
Ik denk alleen je punten. Maar ik weet niet of MijnKNHS al bij iemand is bijgewerkt? Dan weten we het zeker
sott schreef:Ik heb mijn eerst filmpje met de nieuw system zaterdag avond ingeleverd, maar steeds geen uitslag. Dat was okay geweest, als ik niet had gezien dat zo veel mensen een heel snel uitslag hebben gehad
linda2008 schreef:Tessie, jammer dat het zo heeft uitgepakt maar goed hoe je het opneemt
Ik heb vandaag ook weer een proefje ingestuurd. Eigenlijk best wel fijn gereden. Wel wat rommeltjes in de oefeningen maar allemaal met goede bedoelingen (sleutelen aan iets nieuws, gaat soms iets ten koste van iets bestaands. Maar dat nemen we even voor lief)
Getup schreef:Wilde pony en kind laten lessen en proefje filmen. Tijdens t losstappen klapte er iemand met paard en al om, die bleef liggen, dus baan verlaten en naar huis gegaan ( hulp voor de gewonde was uiteraard aanwezig).
ynskek schreef:Als ik het goed begrepen heb doen ze 1x per week alle resultaten updaten in de mijn KNHS.
Ik weet alleen niet welke dag ze dat doen
_Anneruth schreef:Bij ons in de regio wordt ook heel veel oefenspringen georganiseerd. Vind het ook niet helemaal rijmen met geen meetmomenten. Heeft er denk ik mee te maken dat oefenspringen niet vanuit KNHS is?
Romanoff schreef:Denk dat je op wedstrijd beter de 1,5m maatregel kan handhaven dan in de supermarkt of winkels ind.
En dan nog niet gesproken over de bouwmarkten en tuincentrums. Rare wereld met rare regels ..
_Anneruth schreef:Bij ons in de regio wordt ook heel veel oefenspringen georganiseerd. Vind het ook niet helemaal rijmen met geen meetmomenten. Heeft er denk ik mee te maken dat oefenspringen niet vanuit KNHS is?