Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

PSvanLot

Re: Online dressuurproeven rijden, voor deelnemers en juryleden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:20

Waar heb je een bewijsstuk voor nodig?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:21

PSvanLot schreef:
Waar heb je een bewijsstuk voor nodig?

Er kan altijd iets mis gaan met registratie van je winstpunten, het is dan je eigen verantwoordelijkheid om aan te kunnen tonen dat je bijvoorbeeld toch gerechtigd bent om te mogen promoveren o.i.d.
(is mij in het verleden overkomen dus gebeurd me niet nogmaals ;) )

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:27

Winstpunten, wat is dat? :+ :')

Maar anders 2 versies bewaren? Eentje uitprinten zoals die uit het systeem komt (lelijk en meerdere blaadjes? En eentje mooi en als ze die niet willen accepteren heb je nog die andere versie

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:30

Komt er niet alsnog iets van een protocolversie in MijnKNHS te staan? Of alleen je punten?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:35

Hilli schreef:
Komt er niet alsnog iets van een protocolversie in MijnKNHS te staan? Of alleen je punten?

Ik denk alleen je punten. Maar ik weet niet of MijnKNHS al bij iemand is bijgewerkt? Dan weten we het zeker ;)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:17

xRoossie95 schreef:
linda2008 schreef:
een andere vraag; ik print mijn protocollen altijd uit (om te bewaren, you never know). Nu krijg ik deze protocollen op de laptop heel mooi in beeld (op de telefoon staat het een beetje gek allemaal onder elkaar) en er staat een simpele print button bij, maar ik krijg ze niet op A4 formaat waardoor er toch weer tekst onder elkaar valt. Weet iemand hier een oplossing voor? :o :=

Ik vind die nieuwe protocollen sowieso lelijk en niet mooi voor in mijn map. Dus ik typ alles eerst over in een 'oud protocol'. De eventuele onderstreepte dingen zet ik er dan voor, ook onderstreept, en daarna het losse commentaar :')

Ik doe het via de desktop en dan printen als PDF bestand. Dan krijg je het wel netjes.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:18

linda2008 schreef:
Hilli schreef:

Ik denk alleen je punten. Maar ik weet niet of MijnKNHS al bij iemand is bijgewerkt? Dan weten we het zeker ;)

Ik zat net even te kijken maar bij mij is het op mijnknhs nog niet verwerkt.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 14:48

Als ik het goed begrepen heb doen ze 1x per week alle resultaten updaten in de mijn KNHS.

Ik weet alleen niet welke dag ze dat doen

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:10

ynskek schreef:
Als ik het goed begrepen heb doen ze 1x per week alle resultaten updaten in de mijn KNHS.

Dan hebben ze nogal wat te verstouwen als ze dat op 1 dag gaan doen. Maar misschien gaat dat ook wel handig automatisch.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 15:21

Dat gaat op een zelfde manier als de resultaten van reguliere wedstrijden in het systeem komen.

In ieder geval voor een deel automatisch

tessie98xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:49

Gisteravond proefje ingeleverd en zojuist punten terug gehad. Super snel! Helaas 169,5. Het ging niet heel geweldig, pony was wat traag aan me been (wat hij nooit is :') ), dus had niet per se winst verwacht. Maar vind dit iets aan de lage kant. Maar goed, we trainen rustig verder en in de kerstvakantie nog maar eens een poging wagen :j

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:57

Tessie, jammer dat het zo heeft uitgepakt maar goed hoe je het opneemt :j

Ik heb vandaag ook weer een proefje ingestuurd. Eigenlijk best wel fijn gereden. Wel wat rommeltjes in de oefeningen maar allemaal met goede bedoelingen (sleutelen aan iets nieuws, gaat soms iets ten koste van iets bestaands. Maar dat nemen we even voor lief ;) )

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:59

Wilde pony en kind laten lessen en proefje filmen. Tijdens t losstappen klapte er iemand met paard en al om, die bleef liggen, dus baan verlaten en naar huis gegaan ( hulp voor de gewonde was uiteraard aanwezig).

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:12

sott schreef:
Ik heb mijn eerst filmpje met de nieuw system zaterdag avond ingeleverd, maar steeds geen uitslag. Dat was okay geweest, als ik niet had gezien dat zo veel mensen een heel snel uitslag hebben gehad :P

Er zijn meer mensen die iets langer moeten wachten, ik heb 'm ook nog niet binnen. Komt vast helemaal goed :D

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 21:23

linda2008 schreef:
Tessie, jammer dat het zo heeft uitgepakt maar goed hoe je het opneemt :j

Ik heb vandaag ook weer een proefje ingestuurd. Eigenlijk best wel fijn gereden. Wel wat rommeltjes in de oefeningen maar allemaal met goede bedoelingen (sleutelen aan iets nieuws, gaat soms iets ten koste van iets bestaands. Maar dat nemen we even voor lief ;) )

Tot zover het wachten en verder trainen _O- maar leuk dat je nog steeds meedoet :D

Getup schreef:
Wilde pony en kind laten lessen en proefje filmen. Tijdens t losstappen klapte er iemand met paard en al om, die bleef liggen, dus baan verlaten en naar huis gegaan ( hulp voor de gewonde was uiteraard aanwezig).

Heftig zeg! Op naar poging 3 dus.

Tessie98xx, jammer dat het wat tegenviel, maar volgende keer beter!

ynskek schreef:

Ja dat zag ik inderdaad ook langs komen in de uitleg van de KNHS

Queelens, auw! Maar soms heb je dat helaas. Ik heb het ook al gehad met mijn 174,5 := week later voor een vergelijkbaar proefje 188,5. Ga je nog een keer filmen?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:27

Urosa, hahaha ik doe niet elke week mee, telt dat? Nu slaan we weer een weekje over ;)
Maar aan de persconferentie te horen zullen we voorlopig nog gewoon heeeeeel blij moeten zijn dat we uberhaupt nog iets kunnen, want meetmomenten/wedstrijden lijken er voorlopig helaas nog niet in te zitten :n

Getup, oei heftig zeg!! Hopelijk is alles goed afgelopen en kunnen jullie snel voor een nieuwe poging :j

Edit; ik betrap mezelf op het refreshen van mijn mailbox, alleen al voor het mailtje dat je video is geaccepteerd :=

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:33

Daarom vind ik t zo krom dat er op bijvoorbeeld de Peelbergen "trainingsspringen " is. Op zich mag dit, op je eigen vereniging. Maar dit is wel wat groter als de vereniging op de hoek.

Inderdaad fijn, dat we dit kunnen doen.

Gaan ooit voor poging nummer 3 :+

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 21:41

Bij ons in de regio wordt ook heel veel oefenspringen georganiseerd. Vind het ook niet helemaal rijmen met geen meetmomenten. Heeft er denk ik mee te maken dat oefenspringen niet vanuit KNHS is?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-20 22:02

Ik kan de corona maatregelen ook niet meer rijmen en het komt me echt mijn strot uit. Zat me dood te ergeren tijdens de persconferentie. Maargoed niks aan te doen.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 22:09

Dan hebben we het nog maar niet over de overvolle winkelstraten omdat mensen niks anders kunnen doen... :=

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:54

_Anneruth schreef:
Bij ons in de regio wordt ook heel veel oefenspringen georganiseerd. Vind het ook niet helemaal rijmen met geen meetmomenten. Heeft er denk ik mee te maken dat oefenspringen niet vanuit KNHS is?

Bij ons zijn hier nu overal en nergens "trainingsdagen" springen, mogen van mij wel meetmomenten of zelfs wedstrijden worden, maakt geen verschil.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:40

Denk dat je op wedstrijd beter de 1,5m maatregel kan handhaven dan in de supermarkt of winkels ind.
En dan nog niet gesproken over de bouwmarkten en tuincentrums. Rare wereld met rare regels ..

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:47

Romanoff schreef:
Denk dat je op wedstrijd beter de 1,5m maatregel kan handhaven dan in de supermarkt of winkels ind.
En dan nog niet gesproken over de bouwmarkten en tuincentrums. Rare wereld met rare regels ..

Ik heb afgelopen zomer gezien dat op wedstrijden ook de 1,5 meter niet gehouden wordt. We zullen gewoon geduld moeten hebben. We kunnen straks vanzelf weer een keer op pad.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:49

_Anneruth schreef:

Sommige verenigingen hebben bijzondere constructies.

Oefenspringen organiseren mag alleen voor eigen leden. Bij sommige verenigingen wordt je voor een paar euro lid en kun je op die manier gaan oefenspringen.

Zo komt er nu ook steeds meer oefendressuur. Voor een paar euro wordt je lid van de vereniging en mag je deelnemen aan een oefenwedstrijd.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-20 10:54

Ah, op zo'n fiets.