Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AfricanLady schreef:Ik vind het echt bullshit dat de proef uit het hoofd gereden moet worden.
Ik kan dat dus niet dus dan sluit je al een hoop mensen buiten
AfricanLady schreef:Ik vind het echt bullshit dat de proef uit het hoofd gereden moet worden.
SinneJ schreef:AfricanLady schreef:Ik vind het echt bullshit dat de proef uit het hoofd gereden moet worden.
Er worden hoedanook mensen buitengesloten: mensen zonder geschikte rijbaan, mensen zonder geschikte camera of zonder hulp voor het filmen, mensen zonder internet... ze kunnen nooit voor iedereen goed doen, maar de regels van de overheid gaan wel voor op alles.
AfricanLady schreef:Iemamd die voorleest van toch prima op afstand staan van de andere persoon
Dan doe ik wel een oortje in en dan leest degene maar op die manier voor xD
En mischien geen hogere wiskunde maar ik kan geen proef onthouden dus dan kan je wel doen of mensen die dat niet kunnen achterlijk zijn maar ieder heeft zo zn gebreken
Ben benieuwd of BB ook kan weet iemand dat
AfricanLady schreef:Bij ons op stal mag je gewoon lessen.
Er wordt ook alleen maar priveles gegeven en dat gaat altijd met oortje in
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd om een proef op stal uit het hoofd te rijden maar ik haal alles dan door elkaar heen zelfs als ik hem meerdere malen zelf heb gelezen of dat iemand hem voorlas
Niet iedereen kan dat
SinneJ schreef:AfricanLady schreef:Ik vind het echt bullshit dat de proef uit het hoofd gereden moet worden.
Er worden hoedanook mensen buitengesloten: mensen zonder geschikte rijbaan, mensen zonder geschikte camera of zonder hulp voor het filmen, mensen zonder internet... ze kunnen nooit voor iedereen goed doen, maar de regels van de overheid gaan wel voor op alles.
Noukie schreef:Ik kan me voorstellen dat het Z nog een uitdaging wordt om te filmen doordat je niet mag inzoomen. Tenminste, het filmen zal lukken, maar of je rond de A ook daadwerkelijk wat ziet?