[HK] B-debuut in 2017

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:01

xWouter schreef:
Harvey1 schreef:
Hoe ziet jullie outfit eruit? Ik moet nog een nieuwe broek omdat ik 18 kilo ben afgevallen (neem dezelfde, van Montar met hoge taille en siliconen zit, heerlijke broek die niet doorschijnt) en heb een jasje van Pikeur die gelukkig nog wel past die is zwart en heel mooi getailleerd.

Ik zelf start met of een eurostar (die van de foto) of een animo wedstrijdbroek, vind het hele fijne broeken, voelen als een tweede huid en schijnen ook absoluut niet door. Een spooks donkerblauw jasje, een zwarte samshield (inmiddels een andere dan op de foto), derby laklaarzen en een anky dekje. En waarschijnlijk komt er dus een bruin jasje bij, waarbij ik nog een ander dekje heb.

[ [url=m/N0WitQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super mooi! Stiekem wil ik een equiline maar die zijn wel echt duur en ik heb al meer dan genoeg uitgegeven aan de paardensport haha! Ik heb nu een hele mooie charles owen cap met glitters maar zodra ik het geld gespaard heb neem ik een KEP. want die charles zweet zo erg in de zomer. :-(

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:04

Harvey1 schreef:
xWouter schreef:
Ik zelf start met of een eurostar (die van de foto) of een animo wedstrijdbroek, vind het hele fijne broeken, voelen als een tweede huid en schijnen ook absoluut niet door. Een spooks donkerblauw jasje, een zwarte samshield (inmiddels een andere dan op de foto), derby laklaarzen en een anky dekje. En waarschijnlijk komt er dus een bruin jasje bij, waarbij ik nog een ander dekje heb.

[ [url=m/N0WitQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super mooi! Stiekem wil ik een equiline maar die zijn wel echt duur en ik heb al meer dan genoeg uitgegeven aan de paardensport haha! Ik heb nu een hele mooie charles owen cap met glitters maar zodra ik het geld gespaard heb neem ik een KEP. want die charles zweet zo erg in de zomer. :-(

Bedankt ! Ja ze zijn ook pittig duur, ga wel een bruine equiline halen maar heb er wat voor gespaard, dat scheelt weer. :j Vind die charles owen ook altijd zo gaaf om te zien !

ivaartje

Re: [HK] B-debuut in 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:07

@ xWouter mooie set!!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:12

Respect zeg, 18 kg!!

Chique setjes komen er voorbij :j

Ik start zelf altijd in de combinatie donkerblauw/wit en bij Carrera heb ik roze tinten (plastron en frontriem). Voor Eston zal ik het hem niet aandoen, een roze frontriem :+ Zal gewoon donkerblauw/wit met zilveren tinten worden.

Afbeelding

Afbeelding

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:18

ivaartje schreef:
@ xWouter mooie set!!!

Bedankt !

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:18

Nessie schreef:
Ik moet ook nog even oefenen, maargoed hij is ook pas net onder zadel. Hij doet het heel braaf, hij zit heel vertrouwd alsof hij al jaren onder zadel is. Wel is hij van echt vanalles onder de indruk := De wereld is echt heel spannend! Maar hij doet het heel braaf en kan ook bij merries (en ruinen) geconcentreerd op jou in de bak werken.

Moet ook nog 2 startpassen aanvragen, eerst nog een zadel voor meneer. (Au m'n portomonee :P )

Wat fijn zeg dat hij het zo braaf doet! Ik begrijp dat hij nog hengst is uit je verhaal. Wil je hem dit houden?

Oeee ja een nieuw zadel doet pijn in de portemonnee :')

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:19

Nessie schreef:
Respect zeg, 18 kg!!

Chique setjes komen er voorbij :j

Ik start zelf altijd in de combinatie donkerblauw/wit en bij Carrera heb ik roze tinten (plastron en frontriem). Voor Eston zal ik het hem niet aandoen, een roze frontriem :+ Zal gewoon donkerblauw/wit met zilveren tinten worden.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ook gaaf ! Blijf sowieso Eston en Carrera ook heel gaaf vinden

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:21

Ik heb een bruin met witte krijtstreep jasje van Pikeur. En een gebroken witte broek eronder met bruine laarzen. Witte dekje daar komen de bruintinten weer in terug in de bies.
Maar de broek heb ik te koop en wil er eentje met lederen zitvlak.
Dus ben druk op zoek maar vind niets naar mijn zin :( en anders toch maar witte broek.
Heb even niet zo snel een foto...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:22

Dankjewel! :)

Eston is hengst en blijft dat inderdaad. Hij verhuist naar een stal waar erg weinig prikkels zijn (gebouw met alleen hengsten en paddocks met hengsten), maar heeft sowieso erg weinig last van zichzelf. Hinnikt zo af en toe eens maar dat is het ook wel. Misschien dat ik hem ook nog eens naar de keuring breng, maar dat weet ik nog niet.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:39

Mooie setjes komen er voorbij!
Mijn 'engelse' setje is echt een bij elkaar gesprokkeld zooitje.. beige broek zelfs vanwege het starten van Hunter onderdelen in de western.. Maar als ik het goed begrijp mag ik daar ook mee dressuur starten toch?

Mochten we echte vaker starten, dan maar eens opzoek naar een mooie witte broek. Mijn jasje is wel 'oke' en cap is meer endurance look. Nuja geef al een godsvermogen uit aan western wedstijd kleding en tack, kan ook niet alles hebben :P

Weten jullie hoever van te voren je een dag startpas aan moet vragen bij de KNHS? Ik ben wel al gewoon lid bij hun, omdat ik lid ben bij een vereniging in de buurt zodat ik van hun rijbak gebruik mag maken.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 11:40

Zo wat een gave setten komen er voorbij!
Ben jaloers :')

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:13

xWouter en Nessie, wat een prachtige sets! <3
Wij starten ook in het donkerblauw, maar dan wel met een zwarte cap met een cognac bandje en zwarte laarzen met een cognac streepje :j Het blauwe komt ook weer terug in het dekje en mijn plastron :D

Niet de mooiste foto, maar hier kan je het wel goed zien :j Alleen waren m'n laarzen hier kapot |(
Afbeelding

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 12:26

Jij hebt ook een mooie set :) Leuke Haflinger ook!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 13:05

Gave sets hierboven!
Mijn outfit : niet een hele goede foto maar meer heb ik niet.
Afbeelding

Broek van Euro star
Jasje van harry horse
Laarzen van horka (horka master )
Dekje van kingsland
Nu ook een zwart witte frontriem met een soort bloemetjes diamantjes erbij waar maar 1 van is gemaakt.
Dus nu is mijn set compleet

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 13:30

Ik wil me ook graag melden!

Mijn naam is Sanne en ik ben net 18 geworden, hiervoor heb ik tussen de pony's in de Z2 gereden, maar ik heb onlangs de overstap naar de paarden gemaakt.
Ik heb toen we ons paard net hadden gekocht gauw een keer B gestart zodat ik niet meteen in de L hoefde te starten. Maar we gaan de wedstrijden weer oppakken.

Over het paard: High Pleasure is een 4 jarige klophengst van Jazz. Hij heeft een fantastisch karakter, en kan bijzonder goed bewegen.
De bedoeling is om nu selecties te gaan rijden en na de regiokampioenschappen de overstap naar de L te maken.

Ik heb op dit moment even geen andere foto omdat ik net een nieuwe mobiel heb en mijn foto's nog niet heb overgezet.

Afbeelding

TCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 14:27

Wow 18 kilo!! Wat knap zeg!!

Super mooie sets komen er voorbij! Echt allemaal ook wel mijn smaak :)

Dit zijn mijn jasjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dezelfde maar op verschillende paarden
Afbeelding
Afbeelding

Lichte paard is trouwens mijn bijrijdpaard <3

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:08

Afbeelding

Dit is mijn outfit, ongeveer 16 kg geleden. Bij mijn eerste onderlinge. Heb eigenlijk alleen een andere broek nodig nog! Bedankt voor de complimenten allemaal.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:10

Wauw gaaf jasje!
Had bij de epplejack gaaf jasje gezien.
Krijg maandag te horen of ze hem nog in mijn maat hebben!
Had bijpassende witte rijbroek gezien met bruin.
Helaas net te klein.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:12

Mooie outfit hoor! En wat een lief koppie heeft je paard :)

Duimen dat ze je maat nog hebben!

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:17

Nessie schreef:
Mooie outfit hoor! En wat een lief koppie heeft je paard :)

Duimen dat ze je maat nog hebben!

Awh dankjewel!

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:17

venivedivici schreef:
Wauw gaaf jasje!
Had bij de epplejack gaaf jasje gezien.
Krijg maandag te horen of ze hem nog in mijn maat hebben!
Had bijpassende witte rijbroek gezien met bruin.
Helaas net te klein.

Welk jasje? Foto? Ben wel benieuwd.

venivedivici

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:26

Had hem al gezien en vind hem heel mooi.
Had hem aan en hij paste overal maar bij me boezem zat ie net te strak voor het mooie.

Afbeelding

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:29

venivedivici schreef:
Had hem al gezien en vind hem heel mooi.
Had hem aan en hij paste overal maar bij me boezem zat ie net te strak voor het mooie.

[ [url=m/ZGQdWw.png]Afbeelding[/url] ]

Mooi!!

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 15:54

Ik had vanmorgen weer les met mijn jonge paard, hij was anders in de hand dan normaal, wilde niet nageven en dramde wat. Uiteindelijk toen hij wel na gaf liep ie veel te diep, heb t maar gelaten en met een open hand gereden. Toen ik daarna zn hoofdstel af deed zag ik de oorzaak, er hing een tand los :Y) kon m er zo af pakken! Gelukkig had het gedrag dus een echte oorzaak haha, even vergeten dat ie nog jong is, ook in zn bekkie :P

snorremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-16 16:18

Wat een mooie outfits allemaal! Ik heb alleen nog maar een witte rijbroek, als ons debuut gepland staat gaan we shoppen :D