Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
assie schreef:Gaat in per 2016 carolina. Pech dus voor jou.
En voor iedereen die het er niet mee eens is: je kunt je startpas nu al opzeggen per 31-12-2015. Als iedereen dat NU massaal zou doen, dan geef je NU een signaal af.
En bedenk je je voor die tijd, of wordt het zelfs opgelost, dan kun je voor 31-12-2015 gewoon je startpas weer heractiveren.
Met andere woorden: wel signaal afgeven, geen risico lopen dat je niet kunt starten
assie schreef:carolina1278 schreef:Zit er wel aan te denken.. 28-29 nov nog wedstrijd en dan pas of in januari of in februari pas..dus kan nog precies de 30e november
Wat Dees al zegt; je kunt nu afmelden voor 31-12-2015. Dan kun je dus heel 2015 nog starten. Daar heb je toch al voor betaald
_Dingetje_ schreef:Ziolette schreef:Bij startpassen houdt je hetzelfde combinatienummer. Dat zal voor mennen dan niet anders zijn, of is dat een heel ander systeem?
Ik heb geen idee, ik heb zo'n ding nog nooit stopgezet, maar zit nu dus wel in dubio
nontie schreef:@Janine1990 dat begrijp ik dus ook, maar door al die rekensommetjes van mensen ben ik de kluts kwijt of ik nu te veel betalen ga of niet...
Mousmous schreef:Als ik een abonnement opzeg wat me bijv 30 euro kost houd ik 30 euro over en krijg dan het blad niet meer. We krijgen nu de P&S niet meer, dus zou je 32,75 over moeten houden. Je krijgt je product tenslotte niet meer waar je wel voor betaalde. Ipv maandblad wordt het dan een kwartaalblad dat ,net als de hoefslag ooit, dan ook goedkoper zou moeten zijn. Je zou dus de kosten van P&S voor een gedeelte uit moeten sparen, maar nee, de KNHS weet die centjes wel weer binnen te halen door de startpas met 25% te verhogen. Je wordt gewoon bedonderd waar je bij staat doordat ze zo'n nep rekensommetje voorschotelen.
lotteElb schreef:Urielle schreef:Schiet ook niet op, vijf pp per niveau, F1 beginnen, zit je een jaar in stap en draf
Nee hoor je mag bij F6 beginnen en dan hoef je maar 2 PP per proef te hslen. Vanaf F9 3. Dus is te doen. Gaat Tot M niveau ongeveer.
Yvank_ schreef:dat is voor een ruiter met één paard janine.. Zodra je met meer gaat starten of meerdere gezinsleden die starten ben je fors duurder uit.