Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
matedor schreef:Leden schreef:Cindy1000- Eline- 16jaar- M2dressuur- Friesland
aniek_joefy-Aniek-15 jaar-L1 en M1 dressuur-Brabant
X_Kaat_X- Kaat- 17jaar- B2 dressuur -België,Limburg
Hillady- Sanne - 14 jaar- B Dressuur - Drenthe
Tortilla - Tamar - 15 jaar - B dressuur - Utrecht
Oneandonlyx -Lisanne -16 jaar -FNRS -Noord-Holland
lina1998-Lina-17 jaar-L2dressuur-Noord-Holland
IIlbuono- isaline- 16 jaar- L dressuur - België, Vlaams-Brabant
sannedeedee1- sanne- 16 jaar- M1 dressuur
_bokworst - Lisa - 15 jaar - B dressuur/springen - overijssel
mavantos- Maaike- 17 jaar- zzlicht/junioren - Zuid-Holland
Matedor - Veerle - 15 jaar - B dresseur - overijssel
On had gister geen tijd dus voeg me nu even toe xd
Ben wel nieuwschierig
en normaal heb ik vrijdag ook weer les 
als die nu ook allemaal actief blijven meekletsen dan word dit een top topic
ik ga niet meer mee op vakantie als het langer dan 4 dagen is
Mijn paard een weekje stil laten staan kan misschien nog net maar... liever niet haha 

Leden schreef:Cindy1000- Eline- 16jaar- M2dressuur- Friesland
aniek_joefy-Aniek-15 jaar-L1 en M1 dressuur-Brabant
X_Kaat_X- Kaat- 17jaar- B2 dressuur -België,Limburg
Hillady- Sanne - 14 jaar- B Dressuur - Drenthe
Tortilla - Tamar - 15 jaar - B dressuur - Utrecht
Oneandonlyx -Lisanne -16 jaar -FNRS -Noord-Holland
lina1998-Lina-17 jaar-L2dressuur-Noord-Holland
IIlbuono- isaline- 16 jaar- L dressuur - België, Vlaams-Brabant
sannedeedee1- sanne- 16 jaar- M1 dressuur
_bokworst - Lisa - 15 jaar - B dressuur/springen - overijssel
mavantos- maaike- 17 jaar- zzlicht/junioren- Zuid-Holland
Matedor - Veerle - 15 jaar - B dresseur - overijssel
glenstorm- renske- 17jaar- L2 dressuur- overijssel
cindy1000 schreef:Netjes kaat, alleen hij zou van mij iets actiever mogen en indd iets meer erdoor, maar ziet er al goed uit!
ik heb thuis nogal de neiging hem wat te traag te laten lopen
Meestal denk ik eraan, maar hier dus duidelijk niet
Bij mijn instructrice helpt zij mij er telkens aan denken
haha gaat ook veel beter dan natuurlijk
En het wisselt wel soms dan is hij er meer door en loopt ie lekker door zijn lijf maar soms zoals hier komen we daar dan weer niet aan.
en je mag gerust zeggen dat er heel wat werkpunten zijn hoor
want dat weten we ook haha
Maar daar rijden we inderdaad voor en dat is de uitdaging ook
Tortilla schreef:Heeft iemand hier heel toevallig nog een singel met bont (liefst organisch gevormd, of hoe je dat noemt) liggen, voor de verkoop (liefst voor een zachte prijs)?
Paardlief heeft in zijn dunne geschoren vachtje ineens schuurplekken van de singel..
Of iemand enig idee waar ik deze voor weinig kan krijgen? Het is vooral een tijdelijke oplossing, in de zomer heeft hij nergens last van.
als je je paard dan volgend jaar weer scheert dan heb je die toch weer nodig en als je dat bont goed onderhoud gaat het eeuwig mee
Lekker sprongetje mee genomen.. Was het heerlijk weer voor! Ik kan echt niet wachten tot de zomer...
http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... msvel.html maar 50 euro hee helaas :/ Nieuw ga je daar rond blijven zitten.
of ja de lente 
x_Kaat_x schreef:Tortilla schreef:Heeft iemand hier heel toevallig nog een singel met bont (liefst organisch gevormd, of hoe je dat noemt) liggen, voor de verkoop (liefst voor een zachte prijs)?
Paardlief heeft in zijn dunne geschoren vachtje ineens schuurplekken van de singel..
Of iemand enig idee waar ik deze voor weinig kan krijgen? Het is vooral een tijdelijke oplossing, in de zomer heeft hij nergens last van.
Met een beetje geluk kun je ergens in een ruitershop een op de kop tikkenals je je paard dan volgend jaar weer scheert dan heb je die toch weer nodig en als je dat bont goed onderhoud gaat het eeuwig mee
Tortilla schreef:x_Kaat_x schreef:Met een beetje geluk kun je ergens in een ruitershop een op de kop tikkenals je je paard dan volgend jaar weer scheert dan heb je die toch weer nodig en als je dat bont goed onderhoud gaat het eeuwig mee
Het liefst koop ik ook gewoon een mooie van goede kwaliteit inderdaad. Zit op het moment alleen een beetje krap bij kas en ben daarnaast aan het sparen voor mijn dressuurlaarzen. Welzijn van paardlief gaat natuurlijk voor, al is het eigenlijk mijn eigen paard niet.. hoopte dat ik er misschien eentje voor weinig over kon nemen als tussenoplossing.
Iemand enig idee of een singelbontje tot bij de oksels komt? Hier zitten de schuurplekken.
zo'n bontje is meestal om heel de singel
( heb je een dressuursingel?) en doordat je paard zweet en beweegt is het waarschijnlijk wat gaan schuren aan de oksels, dit bontje zorgt ervoor dat het niet meer mogelijk is.
aangezien het niet je eigen paard is. Eigenlijk is het de eigenaar zijn verantwoordelijkheid. Maar ik ken het, uiteindelijk doe je het toch...