Wij hebben ons debuut gehad! 1e proef 175 en 2e proef 184! Had haar wat meer haver gegeven omdat zij nog wel wat loom kan zijn en het effect heb ik geweten haha. In de 2e proef kon ik er wat beter mee omgaan en resultaat een winstpunt! Zo trots op mijn springpaard!
Irene_S
Geplaatst: 07-11-14 09:26
Winner91 schreef:
Nog mensen starten dit weekend? Wij zitten nu op de 3 winstpunten en starten zondag weer. In dec heb ik ook 2 wedstrijden staan.
Dinsdag avond weer . Ben maandag avond met springles 2 keer "goed" terrecht gekomen op mijn kont, vanavond voor het eerst weer rijden en maar gelijk dressuurles mee pikken. Hoop dat het goed gaat
Hier morgen mijn tweede wedstrijd in de L2 , 2 proefjes ben benieuwd. Vorige keer voor gevoel slecht gereden en toch 2 winst, hopelijk nu voor gevoel beter rijden.. We zullen zien!
Vandaag voor het gevoel super gereden, wat korter ingereden dan de vorige keer. Ze liep lekker, alleen de 2e proef kakte ze wat in.. maar voor mijn gevoel nog niet heel erg.. Ze deed braaf haar rondje. Misschien komt het ook omdat ze de warmte niet kwijt kan omdat ze niet geschoren is? Wel onder de deken dus niet heel dik in het haar.. Al met al wel tevreden.. eerste proef 182 punten en tweede proef 177.. Toch 1 winstpuntje!
Hennieb ook gefeliciteerd met je puntje, ga je haar scheren?
Frieswytske sussec vandaag.
Wij hebben gister avond thuis gestart hij voelde een beetje moe waardoor wij niet onze beste proeven hebben laten zien. Maar toch 2x 1ste met 193 en 196, ik ben blij dat ik zelf niet bij de prijsuitrijking was omdat mensen niet zo leuk reageerde op mijn punten.
@Betuwe, wat een super punten, die hebben wij nog niet gereden in het L2. @Hennieb, toch weer een puntje erbij. Tweede proef ook niet verkeerd. @Irene, wat relax zeg door de weeks wedstrijd!
Hier vanmorgen gestart. Eerste proef ging wel oke. Midden gallop kwam er niet lekker uit en hij struikelde een beetje. Verder ook nette stukken. Had 183 punten. Tweede proef was het baterijtje een beetje op en viel die van mn been af. Merk dan toch dat mn 4 jarige nog wat kracht mist. Had daar 178 punten. Hebben nu 4 puntjes.
Wauw mooie resultaten lees ik hier zeg! Ik heb een tijdje niet gereageerd vanwege drukte maar wel alles bijgelezen!
@winner: dat herken ik nog wel van eerder ja. Maar toch goed van je eerste proef .
@betuwe: top van je punten en prijzen. Maar waarom zouden mensen daar niet goed op reageren? Je hebt ze toch zelf bij elkaar gereden en dus gewoon verdiend?
Hier vanmiddag weer voor het eerst gereden sinds een half jaar vanwege een ongeluk van mij. Was 1 proefje en super tevreden over paardlief . Alle leerpuntjes kon ik gewoon goed en foutloos uitvoeren dus daar echt blij mee! Had 186 punten en net buiten de prijzen maar dat kon me niks schelen hihi!
@betuwe geen idee of ik haar ga scheren, ze was wel erg zweterig.. Heb haar nog nooit hoeven scheren en eigenlijk wil ik het ook niet, maar als ze er erg last van heeft..?
Zo te horen heeft iedereen weer netjes gereden! Gefeliciteerd met de puntjes allemaal!
gefeliciteerd met de punten allemaal!! ik heb mijn paard ook nog nooit hoeven scheren maar dit jaar zit ie echt dik in zijn vacht dus ga hem volgende week wel scheren. Bac was van de week echt heeul stout maar vandaag ging het wel weer zaterdag weer starten dus hoop dat ie zich gedraagt!
ik ga mijn paard binnenkort ook scheren! vind het sowieso wat netter staan, en hij zweet ook echt veel terwijl hij helemaal niet dik in zijn vacht zit...
Omdat mensen vonden dat ik te hoge punten had gekregen en andere veel te lage punten. Waardoor ze begonnen te klagen maar die ander was erg aan het zagen waardoor ze afgestraft is.
Na een tijdje te hebben meegelezen gaat ik me ook eens melden. Zondag ga ik mijn L2 debuut maken en ik ben zo zenuwachtig als maar wezen kan. Ik heb een tijd thuis getraind en weet zeker dat ik er echt klaar voor ben, snel wedstrijdje opgegeven. Maar nu dat het dichterbij komt, begin ik echt zenuwachtig te worden. Merkte het deze week in de training ook, in een keer wil het doorzitten niet, want dan ga ik er teveel over nadenken. Ik moet wel rechtopzitten en niet klapperen in het zadel blah, blah. Ik ben altijd mezelf aan het zenuwpezen haha! Heb er wel zin in daar niet van, gaat vast wel weer goed komen. Niet over het doorzitten nadenken, maar concentreren op proef en voorbereiding van de onderdelen!
Thirza
Geplaatst: 10-11-14 22:41
Komt vast goed jolliej!
Hier dus zaterdag m'n debuut, ik vind mezelf er echt nog niet klaar voor maar door mijn (privé evt via pb) situatie zal ik waarschijnlijk niet veel vaker kunnen starten en wil het graag gedaan hebben, dus ga er maar gewoon voor.
Alleen haalde ik vandaag paardlief zo uit z'n stal
Hoop dat de zwelling snel af neemt, weet iemand of je met n bontje onder de neusriem mag starten? Of moet het zo'n badstof ding zijn?
Ik zou inderdaad niet weten of je zo kan starten, maar als hij er ook echt last van heeft moet je dat denk ik ook niet willen. Loopt precies de neusriem eroverheen?
Hij heeft er zo aan hem te zien geen last van! Anders zou ik ook nooit gaan starten natuurlijk! Heb het opgezocht het mag zolang het niet z'n oriëntatievermogen beperkt.
simpie94
Geplaatst: 11-11-14 00:46
Zaterdag ga ik mijn allereerste selectie rijden in het L2. Pfff kan er nu al zenuwachtig van worden. Daarnaast net op de startlijst gezien dat er 2 ruiters mee rijden die rijden met een paard van een hele bekende stal hier in de buurt. Zegt natuurlijk helemaal niets, want het blijven allemaal paarden en kunnen ook een slechte dag hebben.. maar toch