En kreeg veel complimentjes van andere ruiters.
vooral over de hoogte en dat ze het erg stoer vonden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bralindy schreef:Wat een mooierd zeg! Volgens mij heeft zij ook wel prettige gangen! Ik zou wel proberen wat meer aan aanleuning te werken, maar ik mag zelf niet zeuren hahaha
Fiokir schreef:Bralindy schreef:Wat een mooierd zeg! Volgens mij heeft zij ook wel prettige gangen! Ik zou wel proberen wat meer aan aanleuning te werken, maar ik mag zelf niet zeuren hahaha
Dankje wel, ja klopt maar goed we hebben dan ook maar een weekje goed getraint![]()
maar dat moet wel goed komen.
hij heeft inderdaad prettige gangen en is goed aan het been. Alleen kom ik soms net even een stukje te kort in lengte. Maar oefenen oefenen en nog eens oefenen.
marjotje82 schreef:@duhelo; schrijf ook uitzonderingen daar gelaten![]()
![]()
En t scheelt vaak best een hoop als ze zo jong een poos niks hebben gedaan.
Ayasha schreef:De gemiddelde leeftijd van het KWPN-paard is, schrik niet, 6 of 7.
sneeuwpop schreef:Ayasha schreef:De gemiddelde leeftijd van het KWPN-paard is, schrik niet, 6 of 7.
Maar ik zou dit graag onderbouwd zien... (een link)
Dus waarom er zoveel vroeg sterven.
Is dat vooral door blessures en waardoor zijn die gekomen??? Of het om Nederland gaat of niet?
Want gelukkig in mijn omgeving worden de meeste een heel stuk ouder, echter kom ik weinig met veulens in aanraking...
vraag me namelijk af of het wel klopt.
Anoeska schreef:Je kan wel zeggen dat het klopt, maar dat is nog geen onderbouwing. Ik hoor die leeftijd hier op bokt ook altijd, maar in de rest van de wereld heb ik er nog nooit iemand over gehoord. Of een wetenschappelijk verhaal over gezien.
Op Bokt denkt men ook dat je na een (half) jaar verzorgen eigenaar van een paard bent geworden, dus ik neem bokt-wijsheden nog al eens met een korreltje zout.
.