wedstrijd blunders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:40

Mijn grootste wedstrijdblunder was op mijn 14de. Mijn allereerste springwedstrijd.

Hoorde na de eerste hindernis de mensen lachen, na tweede en derde hindernis had iedereen het gezien en lag het hele publiek plat van het lachen. Ik was blijkbaar net op dat moment ongesteld geworden en bij iedere sprong kwam er een mooie rode vlek te voorschijn in mijn gloednieuwe witte broek -O-

Annoya

Re: wedstrijd blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 13:57

Oh wat erg zeker op die leeftijd.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 14:48

poetser schreef:
Mijn grootste wedstrijdblunder was op mijn 14de. Mijn allereerste springwedstrijd.

Hoorde na de eerste hindernis de mensen lachen, na tweede en derde hindernis had iedereen het gezien en lag het hele publiek plat van het lachen. Ik was blijkbaar net op dat moment ongesteld geworden en bij iedere sprong kwam er een mooie rode vlek te voorschijn in mijn gloednieuwe witte broek -O-

Wat flauw dat ze je zo enorm uitlachten zeg... Eigenlijk vind ik dit best wel sneu voor je.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 15:30

poetser schreef:

Oh, wat ontzettend sneu. En asociaal van het publiek om je dan ook nog eens uit te lachen.

Amber_shully

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 22:30

Mijn eerste springwedstrijd was een rondje BB. Maar mijn paardje was al bij het inrijden aan het stuiteren dus meer dan 20 rondjes door die hele bak gerend tussen al die a/b paardjes toen we begonnen met inspringen over een balk op de grond gesprongen alsof het een meter was en toen het eerste parcour alles geweigerd (50cm) en 2e parcour deed ie wel braaf
En met dressuur m'n eerste paar wedstrijden eerst de baan bekeken van alle kanten
Hahaha beetje energievol paardje

huckellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 21:00

Ik heb 8 parcoursen moeten rijden voordat ik eindelijk niet verkeerd reed :o
En met de dressuur; 3x achter elkaar steeds dezelfde oefening verkeerd rijden, mijn cap, laarzen en zweep vergeten op 1 wedstrijd, alle spullen voor mijzelf (jasje, plastron etc.) vergeten, Mijn voorlezer die 800 meter verderop staat terwijl ik de ring in moet en een keer zo laat komen dat ik de inrijbak in kwam en gelijk moest starten (gelukkig wilden een paar mensen voor mij gaan ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-15 23:03

Een half uur op voorhand zijn, stilletjes naar de rijpiste gaan om daar wat rond te stappen en binnen mogen omdat niemand was komen opdagen ivm sneeuw...

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 04:25

Ik maak altijd tig vlechten in de staart van mn paard en haal het met opzadelen eruit.

Een keer vergeten en toen had ik een 7 gekregen voor verzorging waarbij stond dat alles er tip top uit zag maar de staart los mooier zou zijn dus geen 8 gekregen.

Hmm.. Had denk ik 20 vlechten ofzo hahaha

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 10:29

Mijn vader wilde graag een keer voorlezen. Leek me ook hartstikke leuk, zo'n vader en dochter moment.

Van te voren de proef helemaal uitgetekend. En gevraagd: kom je nog een keer live oefenen? 'Nee, dat was niet nodig'. Hij had immers zelf ook gereden, dit ging lukken.

Op de wedstrijd ging hij bij het tweede onderdeel al de mist in. Hij sloeg onderdeel 2, 3, 4 en 5 over.

Ik ben altijd goed voorbereid, dus kende de proef uit m'n hoofd. Maar dat is toch heel moeilijk als iemand bij je ring kéihard andere onderdelen aan het voorlezen is. Onverstoorbaar.

Bij onderdeel 10 gebeurde het onvermijdelijke en reed ik verkeerd. Ik hoorde het belletje vd jury en baalde. Ze kwam verhit uit de auto en ik kromp in elkaar voor wat ging komen.

Roept ze verontwaardigd tegen m'n vader: zelfs ík raak van u in de war! Heeft u zich wel voorbereid?!

Ze was supercoulant en ik mocht verderrijden met het advies: kijk even rond of je snel een andere lezer kan krijgen.

Een niets vermoedende voorbijganger heeft het toen overgenomen van m'n vader.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 11:33

reina schreef:
Mijn vader wilde graag een keer voorlezen. Leek me ook hartstikke leuk, zo'n vader en dochter moment.

Van te voren de proef helemaal uitgetekend. En gevraagd: kom je nog een keer live oefenen? 'Nee, dat was niet nodig'. Hij had immers zelf ook gereden, dit ging lukken.

Op de wedstrijd ging hij bij het tweede onderdeel al de mist in. Hij sloeg onderdeel 2, 3, 4 en 5 over.

Ik ben altijd goed voorbereid, dus kende de proef uit m'n hoofd. Maar dat is toch heel moeilijk als iemand bij je ring kéihard andere onderdelen aan het voorlezen is. Onverstoorbaar.

Bij onderdeel 10 gebeurde het onvermijdelijke en reed ik verkeerd. Ik hoorde het belletje vd jury en baalde. Ze kwam verhit uit de auto en ik kromp in elkaar voor wat ging komen.

Roept ze verontwaardigd tegen m'n vader: zelfs ík raak van u in de war! Heeft u zich wel voorbereid?!

Ze was supercoulant en ik mocht verderrijden met het advies: kijk even rond of je snel een andere lezer kan krijgen.

Een niets vermoedende voorbijganger heeft het toen overgenomen van m'n vader.

_/-\o_
Arme papa :')

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 14:45

Poetser: dat vind ik echt super sneu voor je, al die mensen lachen, bah :oo
Reina: arme jij haha

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 15:28

poetser schreef:

Dan vind ik echt sneu voor je...

Jaadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 11:25

Bij mijzelf vallen de blunders tot nu toe wel mee. Wel een keer gehad bij mijn L1 debuut dat mijn voorlezer wat grieperig was. Ze kreeg bij het lezen een enorme hoestaanval waardoor ze zelfs bijna moest overgeven... Tussen het hoesten door heeft ze gewoon door gelezen en het was uiteindelijk nog goed gekomen ook! We waren eerste bij die proef! Ik zag dat de jury onwijs moest lachen in het hokje! *D

2000lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 01:21

dit heeft nog niet eens met de proef zelf te maken, mijn pony was super drammerig en trapperig toen ik naar mn vader wilde rijden voor een rood lintje zodat ze temiste beetje uit de buurt bleven rijden reed ik echt een hele knappe jonge aan bleek dat dus de zoon van de jury te zijn heb ik dat :j het ergste was dat ze daar gewoon der zoon liep uittelachen en onder mn protocol schreef dat t pracht stuur werk was!

2000lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 01:23

nienke555 schreef:
poetser schreef:

Dan vind ik echt sneu voor je...

omy idd vet sneu ik zou echt hard gehuild hebben....

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 12:51

Gister nog, strijklapjes vergeten af te doen :') gelukkig niet gezien en een 4de plaats met 198 punt _O-

LSnuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:07

Kozbi schreef:
Gister nog, strijklapjes vergeten af te doen :') gelukkig niet gezien en een 4de plaats met 198 punt _O-

Daar heb je geluk mee gehad :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:43

een 1 gekregen omdat ik mijn volte niet goed had gereden (b-e-b was beetje groot uitgevalen)
en daarna een 4 en een 6 op een plek waar verzet was... ja rare jury

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 18:53

LSnuitje schreef:
Kozbi schreef:

Daar heb je geluk mee gehad :D

Dat zei mams ook al! Kreeg zelfs boze gezichten met de prijsuitreiking :')
Laatst bijgewerkt door DiscoDipp op 06-04-15 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

wil94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:00

Tja, ik zou daar zelf niet veel problemen mee hebben als deelnemer dat iemand strijklappen is vergeten. Maar wanneer iemand een kreupel paard heeft en dan nog in de prijzen komt zou ik iets minder blij mee zijn.

Laatst nog een blunder... Ik was mijn voorlezer kwijt en mijn voorlezer was mij kwijt waardoor ik nog net de ring in mocht en iemand mijn witte handschoenen nog moest brengen voordat ik aan mijn proef begon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:03

vandaag was onderlinge dressuur
voorlezer had alleen a-x gezegt
ik zat al bij de c en dan maar even geroepen: 'hallo? vergeet je mij niet? ik ken niet heel de proef uit men hoofd...'
daarna toch mooi voorgelezen geweest :p

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:08

chalinka schreef:
vandaag was onderlinge dressuur
voorlezer had alleen a-x gezegt
ik zat al bij de c en dan maar even geroepen: 'hallo? vergeet je mij niet? ik ken niet heel de proef uit men hoofd...'
daarna toch mooi voorgelezen geweest :p

En toch hoor je je proef te kennen. Dus dat vind ik echt geen blunder. Dat vind ik gewoon dom.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:17

wil94 schreef:
Tja, ik zou daar zelf niet veel problemen mee hebben als deelnemer dat iemand strijklappen is vergeten. Maar wanneer iemand een kreupel paard heeft en dan nog in de prijzen komt zou ik iets minder blij mee zijn.

Laatst nog een blunder... Ik was mijn voorlezer kwijt en mijn voorlezer was mij kwijt waardoor ik nog net de ring in mocht en iemand mijn witte handschoenen nog moest brengen voordat ik aan mijn proef begon.

Mijne was niet kreupel maar mam wist niet dat ik ze achter ook om had haha is bijna dezelfde kleur..

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:19

Ben een keer mn paard vergeten :')
Ik loop de trailer in, staat er geen paard :+ :')

Femke_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-15 19:43

guusje_h schreef:
Ben een keer mn paard vergeten :')
Ik loop de trailer in, staat er geen paard :+ :')

Whahaha fantastisch! Ik ga op wedstrijd en ik vergeet mn paard! _/-\o_