Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:FOK! en Tweakers boeit het niet dat zij een keuze voor een ander maken. Ik vind het een mooi iets en vind het dan ook zeer terecht dat de sites op zwart gaan. Het is voor twee minuutjes en je laat als beheerder/eigenaar van de site/forum zien dat het jou ook boeit
.
Ik heb net zitten kijken naar de uitzending vanaf de Dam, altijd indrukwekkend en mooi om te zien. Al kijk ik niet alles, als het Wilhelmus afgelopen is, vind ik het mooi geweest.
LadyMadonna schreef:_San87_ schreef:FOK! en Tweakers boeit het niet dat zij een keuze voor een ander maken. Ik vind het een mooi iets en vind het dan ook zeer terecht dat de sites op zwart gaan. Het is voor twee minuutjes en je laat als beheerder/eigenaar van de site/forum zien dat het jou ook boeit
.
Ik heb net zitten kijken naar de uitzending vanaf de Dam, altijd indrukwekkend en mooi om te zien. Al kijk ik niet alles, als het Wilhelmus afgelopen is, vind ik het mooi geweest.
Dat eerste stukje van je mening deel ik dus niet. Juist in de oorlog is het zo belangrijk om zelf keuzes te maken, waarom dan hierin voor een ander beslissen?
vuurneon schreef:Ik vind het ook een mooi gebaar, net als dat veel zenders ook gewoon een stilstaand beeld hebben.
LadyMadonna schreef:Als je denkt dat het mijn punt is dat het drama is dat de site niet bereikbaar is, sla je de plank volledig mis...
LadyMadonna schreef:_San87_ schreef:FOK! en Tweakers boeit het niet dat zij een keuze voor een ander maken. Ik vind het een mooi iets en vind het dan ook zeer terecht dat de sites op zwart gaan. Het is voor twee minuutjes en je laat als beheerder/eigenaar van de site/forum zien dat het jou ook boeit
.
Dat eerste stukje van je mening deel ik dus niet. Juist in de oorlog is het zo belangrijk om zelf keuzes te maken, waarom dan hierin voor een ander beslissen?
vuurneon schreef:Caira schreef:Ik krijg toch altijd weer tranen in mijn ogen van dankbaarheid voor een ieder die gevochten heeft voor wat voor ons zo vanzelfsprekend is.
Ik ook. Raakt mij altijd weer.
_San87_ schreef:Ik denk niet dat dat je punt is, zoals je kunt lezen type ik: 'Want zij kiezen ervoor wél aan dodenherdenking te doen'. Zoals je zei, iedereen heeft de vrijheid te doen wat ze willen, zelf keuzes te maken. Dus de beheerders van eerder genoemde sites ook. De zenderbazen ook. De radiobazen ook. En zij kiezen ervoor op zwart te gaan, dan wel de uitzendingen aan te passen om dodenherdenking in te passen.
Lang leve vrijheid.