Nee nog geen debuut gepland. Ik denk over een maand of 4,5,6.. We zien wel. Ik train gewoon lekker door en als ik denk dat we er klaar voor zijn ga ik plannen. Vrijdag komt de osteopaat en dan mag ik een weekje niet rijden. Daarna gaan we weer hard verder met oefenen!
Hier gaat het weer de goede kant op! Vandaag heeft hij super gelopen in de les Wissels gesprongen alsof hij het altijd gedaan had Morgen rustig aan doen want vrijdag mag hij goed zijn best doen tijdens de regionale raboselectiedag.
Dankje Sharon! Verwacht er niet heel veel van, erg getalenteerd is hij helaas niet en daarbij is hij ook nog aardig op leeftijd maar al bij al erg leuke ervaring rijker
Ben nu officieel Z2+1! Ietwat beladen wedstrijd omdat mijn schoonmoeder is overleden.. Maar de familie wilde dat ik ging op cc, dus gereden voor haar en dat resulteerde in 213 en 201-2 de 2e proef was ik op, vergat een wissel en reed ook nog verkeerd..
Ook wij zijn na vandaag officieel Z2+1! Met lostijden ontzettend fijn, soepel in het lijf, fijn en opgericht in de aanleuning, wissels en andere oefeningen heel fijn! Alleen ik was er al klaar voor en toen moesten er nog 2 combinaties.. Dus beetje gestapt en alerter gemaakt en de eerste ring in. Echt heel fijn gereden! Mooie cijfers, 8 voor het halthouden en achterwaarts! Heeft veel moeite gekost dat netjes te doen dus heel trots! 208 punten, tweede proef werd ze weer wat meer neerwaarts waardoor ze meer op de voorhand kwam en dus 192 punten! Heel erg tevreden in ieder geval en de kop is er af! Nog meer mensen op wedstrijd geweest?
Gefeliciteerd allemaal die winst hebben gereden!! En welkom Masja. Hoe was die dag Daisy en Mavantos?
Ik post op het moment ook niet zoveel, start niet meer en rij ietsje minder. Helaas heb ik veel pijn in m'n buik de laatste dagen. En dat bevorderd het rijden niet. Paardlief heeft energie zat maar ik kan het er niet uit rijden. Helaas is ze ook nog steeds niet hengstig geworden sinds ik besloten heb haar te laten insimineren. Dus aanstaande woensdag gaan we eerst nog maar gauw voor een controle naar de tandarts met haar. Als ze eenmaal geïnsimineerd is wou de tandarts haar niet meer doen ivm veel verdoving en haar stress.
Jaa was echt leuk! Ik moest rijden met een meisje die bij ons op stal heeft gestaan. Ik had al een x verteld dat ik door haar was uitgescholden voor k*t chinees met spleetogen... ondanks dat ik geen chinees ben. Het was dus echt een grote overwinning voor mij dat ik daar heerlijk heb kunnen rijden en haar + haar familie heb kunnen negeren. Ze waren positief over ons & Barbare herinnerde ons nog van vorig jaar. Mijn protocol was beter dan vorig jaar dus mijn dag kon al niet meer stuk. Ik heb paardengeweld zien lopen daar dus ik schat de kans erg klein dat ik door mag. Maar ondanks dat was het echt een super ervaring weer om mee te maken
Proficiat aan de wedstrijdganger's en rabodagganger's
Ik heb gisteren mijn Z1 debuut gehad met Bono. Ging het goed! We waren 6e. Nog een paar kleine foutjes in de proef, als die er nog uit zijn komt het helemaal goed. (Dan waren we 3e geweest) Ben helemaal tevreden over hem Nu een weekje rust en dan ga ik stiekem toch aan de wissels beginnen hoor.
Ik sla dit jaar voor het eerst over, ben vorig jaar en dat jaar daarvoor wel geweest.
Heb trouwens mijn eerste Z2 wedstrijd gepland!!! Ga me inschrijven voor de hippische dagen in Strijen
sharon_quiz
Geplaatst: 13-05-13 14:03
Masja heb meteen bij jou ook even gespiekt en je hebt een leuke merrie!
Ik ben twee jaar geleden naar Almelo geweest en vier jaar geleden ook. Omdat we nog niet Z2 klaar zijn ga ik dit jaar niet. Wie weet volgende keer weer