Annekeee schreef:Maar het gaat alleen over het indoor seizoen. Zomers is het vaker mogelijk om twee juryleden op twee proeven.
Leuk voor de ruiters die merries rijden waarmee ook gefokt wordt, die zijn zo goed als afhankelijk van het indoorseizoen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
truitje schreef:maar de knhs gaat hier qua financien toch ook op achteruit als iedereen zijn startkaart opzegt? Ik snap ook niet dat hierover via de knhs site oid ook niet over wordt geinformeerd oid. De mening vd leden zou er toch ook toe moeten doen lijkt mij?
Loetie84 schreef:truitje schreef:maar de knhs gaat hier qua financien toch ook op achteruit als iedereen zijn startkaart opzegt? Ik snap ook niet dat hierover via de knhs site oid ook niet over wordt geinformeerd oid. De mening vd leden zou er toch ook toe moeten doen lijkt mij?
En wederom doen ze het weer zo laat dat je dus te laat bent met het afmelden! Want officieel moet het eerst in de P&S staan voordat ik het officeel weet. Zolang het daar niet in staat weet ik natuurlijk van niks...
jury schreef:Even hardop denken:
Zou het dan niet zo zijn dat het produkt dat verkocht is middels je startpas zodanig is gewijzigd dat dit een reden zou kunnen zijn om alsnog op te zeggen?
jury schreef:loetie84, zoals ik het nu begrijp is ons eerste contact als wedstrijdruiter onze vereniging.
The_Stig schreef:Wat is eigenlijk de afdracht per proef aan de KNHS?