germie schreef:Het is oneerlijk en het blijft oneerlijk.
nee, jij vind het oneerlijk en blijft het oneerlijk vinden! Iemand mening is geen feit..
germie schreef:Foutloos is gewoon foutloos en moet beloond worden met maximale punten. Met geen enkel paard die ik tot nu toe gereden heb had ik dan vermoedelijk de 10 winstpunten gehaald in 5-7 parcoursen zoals toen wel het geval was. Ik reed nooit meer punten dan nodig was, ging dan wel tijdje thuis trainen of hup direct over. Met dressuur deed ik het net zo. 10 winstpunten in de M1? hup dag erna M2 en week later eerste winstpunt binnen. NIet dat ik vaak heel hoog scoorde, maar 180=winst en dus gewoon goed. Foutloos was 2 punten en dus gewoon goed, punt uit, geen discussie over te voeren. Springen hoort geen jurysport te zijn.
Foutloos is gewoon goed? Laat me niet lachen. Als ik sommige ruiters rond zie gaan gaan mn nekharen recht overeind staan. Waarom wordt gewoon echt slecht rijden ineens goed omdat je foutloos bent? Slecht rijden vind ik gewoon slecht rijden. En ik vind dat slecht rijden niet beloond moet worden en al helemaal niet in de klasse B! Deze mensen haalden eerder wel hun puntjes en in de L ook nog wel. In de klasse M gaan de meesten echter op hun bek, omdat de braafheid van een paard een keer ophoud.
Als je in 5-7 wedstrijden het niet voor mekaar krijgt om 10 winspunten bij elkaar te rijden, vind de jury blijkbaar dat je daar nog wat wedstrijden voor nodig hebt. Gewoon laten zien dat je een net rondje kan rijden over een meter, thats it. Beheers je dit, kan je over naar de klasse L.