Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sharintje1 schreef:Dus als je minder rijdt krijg je ook minder op verzorging?
Dat vind ik best raar...Undefined schreef:Nooit meegemaakt. Ook tijdens mindere wedstrijden kreeg ik meestal 7-ens en 8-en.
Maar onlangs ook tegen 6-en aangelopen en dat terwijl mijn paard in prima conditie is.
Denk dat het aan de jury ligt. Als die standaard een 6 geeft, krijg je gewoon niet hoger.
Citaat:Geven sommige jury's dan standaard een 6?
Ik heb alleen zevens en achten gehoord.
, want ik zou dit punt nimmer onderdeel van winst/verlies willen maken.manie schreef:Ik ben geen jury en misschien maar goed ook, want ik zou dit punt nimmer onderdeel van winst/verlies willen maken.
Alleen bij extreme sloddervossen zou ik een 5 geven en voor de rest gewoon een 6...(misschien een 7, maar dat zou ook de max zijn)
Het moet gaan om het rijden en ik ga er vanuit dat iedereen netjes in de ring verschijnt!
Alanta schreef:manie schreef:Ik ben geen jury en misschien maar goed ook, want ik zou dit punt nimmer onderdeel van winst/verlies willen maken.
Alleen bij extreme sloddervossen zou ik een 5 geven en voor de rest gewoon een 6...(misschien een 7, maar dat zou ook de max zijn)
Het moet gaan om het rijden en ik ga er vanuit dat iedereen netjes in de ring verschijnt!
Dit is dus grote onzin, als dit punt niet belangrijk was, hadden ze het er niet bij gedaan, het is 1 onderdeel van de 30! Zoals jij het zegt, leer je echt niet op de jurycursus!
manie schreef:Alanta schreef:
Dit is dus grote onzin, als dit punt niet belangrijk was, hadden ze het er niet bij gedaan, het is 1 onderdeel van de 30! Zoals jij het zegt, leer je echt niet op de jurycursus!
Daarom zeg ik...'misschien maar goed ook, dat ik geen jury ben!'
Ik vind het namelijk een onzin punt dat per direct geschrapt mag worden...
, pony loopt er gewoon netjes bij manen en staart gewassen en los, lijf glom , goed passend tuig en ik had een zomertenu aan. Snoevie schreef:het telt wel mee,maar verder zou daar niet je winstpunt vanaf moeten hangen. een 9 oid vind ik erg hoog. want wanneer geef je iemand een 9?duurdere spullen?krijg je minder punten als je een verkleurd 2de hands zadel hebt(wat goed past)
Snoevie schreef:maar wanneer is het perfect?wanneer je de duurste en mooiste spullen hebt?
Snoevie schreef:maar zeg eens eerlijk,als je 2 combinaties hebt,en we gaan er vanuit dat alle spullen passen,de ene met de mooiste duurste spullen erop,super sjiek,ruiter in duur pikeur jasje,en de ander met een oud verkleurd zadel en hoofdste,ruiter met simpel HH jasje. beiden gewoon netjes schoon gepoetst. geef je ze dan beiden een 10? zoja: respect voor jou als jury