Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kon het hele feest wer op nieuw beginnen.
x3_Ine_x3 schreef:Sky_As schreef:ik vind het irritant dat je het verschil in dressuur en springen zo goed merkt op wedstrijd...springen is veel gezelliger (zeg ik, als dressuurruiter) en ook veel loyaler tegenover elkaar!
de helft van de dressuurruiters gunt de ander het licht in de ogen niet (niet allemaal!)

Mijn pony was zoooo aan het zweten, en onderhand al moe van het inrijden. Ik werd helemaal gek.
Was daar al vanaf 8 uur,(vanwege stamboekopname) en moest pas om half 1 rijden (volgens de startlijst). Vervolgens word daar gezegd dat ik 10 min later moet, én dan loopt het ook nog eens uit tot kwart voor 2, waardoor ik tot 4 uur (terwijl de prijsuitreiking al om half 3 zou zijn) moest wachten. WAS DAAR VAN 8 TOT 16:00. OMG. Ik was dooood, en mijn vriendin&pony ook. Dat vind ik echt het aller ergste wat er bij een wedstrijd kan gebeuren
Snoevie schreef:tja maar ik heb dan zoiets van; dat kan je een beetje verwachten als je een buitenwedstrijd start
of gelijk door.. Mando schreef:Dat je met je Haf aan het losrijden bent en dat de KWPN-ers in de hogere klasse denken dat ze meer zijn en dus meer ruimte nodig hebben dan mijn blondje...