Wedstrijd Bloopers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NLRobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:04

Dik 10 jaar geleden leek het me leuk om naast de
dressuurwedstrijden ook eens springwedstrijden te rijden.
Is vaak goed gegaan maar een keer stopte die pony
plots voor een hindernis met een waterbak,
en gleed ik dus via de pony zo het water in!
En natuurlijk veel kinderen aan de zijlijn die
zich bescheurde!

NLRobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 15:07

Marengo1 schreef:
kainda schreef:
Kennis van ons gaat op concours.
Komen daar aan, willen de pony van de trailer halen...
Openen de trailer????????? Geen pony??

:D Pony vergeten.

En volgens mij zijn ze niet de enige die dit is overkomen :+

oooh ahahhahahhah dit meen je niet dit is wel heel erg :P
En ik mezelf maar voor de kop slaan dat ik zo stom was om de transportbeschermers vergeten om te doen.. maar DIT :P ahahaha geweldig

Hahaha! Wel een hele grote maar ook een zeer grappige concours blooper!

waxweazle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 20:33

Uhmm 10 min voor mn proef aankomen omdat we verdwaald waren toch nog willen rijden en vervolgens in de gallop rechtdoor over de hekjes ! Haha nu kan ik er om lachen toen niet ik kreeg 2 minpunten:( twas de eerste keer M1 dus stond gelijk -2

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 21:09

Zo ben ik een keer naar de manege gereden :o
Kreeg de vraag ''wou je paard de trailer niet in?'', mijn reactie was dus '' :? :o''

BNT95

Re: Wedstrijd Bloopers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 15:38

Haha wat een geweldige bloopers, heb er zelf nog geen meegemaakt (gelukkig...) :P

carmen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 19:30

IK zat midden in dressuur wedstrijd en toen begon me verzorgpaaardje opeens te poepen voor de jury

Roxy_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 18:54

haha, ik had springwedstrijd, ging helemaal goed, ging wel super snel! als het een barage zou zijn geweest was ik zowizo eerste :=
maar ik was klaar, had afgegroet en wou de bak uit stappen, zat nog op me paard hoor, loopt die zo dicht bij de sprong wat ik niet door had dat mijn been die hele sprong omgooit :=

Roxy_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 18:56

NLRobin schreef:
zich bescheurde!

whahaha die is goed!

NLRobin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:54

Roxy_K schreef:
NLRobin schreef:
zich bescheurde!

whahaha die is goed!

:o dat vonden die kinderen dus blijkbaar ook! :P

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:01

ik heb ooit gezien,was op concour dat ze het eere rondje gingen rijden bij het springen. en het paard sprong over de bakrand heen (was een klein draadje eigelijk :Y ) maar dat zag er erg grappig uit!

Flooreke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:24

Ik ben onlangs gaan kijken naar een springwedstrijd.
Bij de a-pony's waren er enkele welshpony's. Er
zat een klein jongentje op een grijze welsh. De bel
ging en die pony schrok hem rot, die pony begint te bokken
"poink" 't ventje vliegt de grond op en de pony begint
te galopperen door de piste :p

Gr

brendastral

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 01:00

op een springwedstrijd had ik super goed gereden met een moeilijk paard.
dacht ik dat ik klaar was nee nog een sprong. ik had hem niet gezien maar mijn paard wel. hij sprong er over en ik lag ervoor . Beetje pijn maar vond het zelf wel grappig ;) x

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 07:48

tijdens mijn eerste dressuur uitwedstrijd bij het afgroeten begon mijn pony heel hard te hinniken naar de jury :P dat zag er volgens mij best grappig uit

Lauraa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:10

Ik heb zoveel blunders gehad, alles door de stress!

Ik had wedstrijd en wil gaan losrijden, zie ik dat ik de staart van me paard niet eens heb gedaan die zat vol stro! ik dacht nog haal het er zo uit, was ik vergeten. Was ik bijna de ring in gegaan met stro in ze staart!

naja dit is niet echt n blooper, maar zooo grappig. Ik starte met me paard voor een van de eerste keren, maar dan had ie nog al ontploffings gevaar zeg maar. Als ik aanmoest galopere werd ie dan opeens gek. Naja a- aangaloperen. Me paard begon zoo te bokken en te steigeren, dat ik voor het zadel terecht kwam. Maar ik had er zo'n lol om want die hele kantine zat bomvol en iedereen staarde naar me. En me voorleester begint te schreeuwe BLIJVEE ZITTE ACHTEROVER! GOOI JE TERUG IN HET ZADEL! nou ik had het niet meer! Ze had een rood hoofd van het schreeuwen, komt me trainster naar me toe in de uitrij ring, goede voorleester we hoorde er schreeuwe in de kantine hahahaha.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:02

anneliesdj schreef:
smeetjoew schreef:
Mooiste was dan geweest dat je door de zwieper van je paard, zelf toch nog door de finish heen vloog Anneliesdj, hahahaha.

Ik heb niet echt wedstrijdbloopers wat ik me nog kan heugen. Een keer dat ik na 2 minuten losrijden er al naast lag. :Y)

Nou nee want je moet óp je paard door de finish :=

Maar het was ook wel erg raar hoor, barrage die je dan snel rijd en na de laatste hindernis moest je recht op de bakrand af en dan stond 2m vóór de bakrand pas de finishlijn, dus moet je wel op het laatste moment opzij. Paard luisterd altijd braaf maar die dacht; zo dicht op die bakrand af, dat lijkt me toch niet goed _O-

Inderdaad das ook niet leuk:P:P

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:02

Een poosje terug, tijdens mijn allereerste (manege) Western Reining wedstrijd op een flinke KWPN-er.
Was natuurlijk niet 't paard z'n sterkte onderdeel en ook niet het mijne, hihihi. Wat er gebeurde:

jury zit in het midden van de lange bak zijde.
Een deel van de proef was 2x circle rechtsom, dan bij X galopswissel en vervolgens 2x circle linksom.
Galopswissel ging niet helemaal goed en paard stuift rechtdoor in plaats van linksaf. Recht op de jury af!
Die maakt zich heel snel uit de voeten, hahaha!!! _O-

Op het laatste moment lukte het om 'm linksom op de circle te krijgen. Maar totale chaos natuurlijk.

Erge was: na die eerste keer dus nogmaals linksom de circle gebeurt hetzelfde weer:
keihard recht op de jury af, die toen net weer lekker was gaan zitten 8-)
Heb toen in het voorbijgaan maar heel hard "sorry!" geroepen en de proef afgemaakt.
Paard vond de juryleden zeker niet aardig :D .
Ik trouwens wel; we hebben er nog namelijk nog flink om gelachen na de wedstrijd!

nienkexD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:54

zelf geen bloopers gehad.
Maar wel mensen die
- hun zadel of hoofdstel vergeten
- de verkeerde barage rijden
- de verkeerde kant op rijden na een hindernis, waarna ze vervolgens de weg kwijt zijn
- iemand in een barage reed een hindernis voorbij. Stopte. keek heel raar en reed vervolgens over de verkeerde hindernis
- iemand die nog geen meter voor de finisch van z'n paard viel. (als je om de nek van het paard hangt en dan over de finsch gaat is dat eigenlijk toegestaan ???)

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:59

nienkexD schreef:
- iemand die nog geen meter voor de finisch van z'n paard viel. (als je om de nek van het paard hangt en dan over de finsch gaat is dat eigenlijk toegestaan ???)

Ja, dat is toegestaan, internationaal in iedergeval wel ;)

gelukzoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:16

Ik had net mijn e rijbewijs gehaald en zou voor het eerst met mijn paardje op wedstrijd.. gelijk 30 km rijden, heel zenuwachtig natuurlijk!
Kom ik aan, inschrijven, paard van de trailer, apentrots natuurlijk!
Wil ik opzadelen.. Komt vriendlief achter mijn auto vandaan: Schat, waar heb je je hoofdstel? Hij had mijn spullen in geladen en toen ie het zag dat ie die vergeten had dacht ie mij de schuld wel even te kunnen geven. Maar goed, zoveel paarden daar, vast wel iemand vanwie ik 1 kan lenen.. Iedereen in rep en roer maar het was geluk.. Ik mocht wel een half uur later starten daardoor dus niets aan de hand!
A fijn, ik ingereden, kom ik in de ring.. Stapt de Jury uit de auto: Mevrouw waar zijn uw coupons?? Die had ik netjes opgestuurd niets aan de hand.. Alles weg!!! Geen coupons..
Bleek later de schuld te zijn van de gene die het allemaal regelde.. Die had ze nog in zijn binnen zak en zat bij een voetbalwedstrijd 200 km verder op!!!

Al met al, laaiend naar huis gereden.. en heb een excuus brief thuis gekregen!!
We hebben er later hartelijk om kunnen lachen gelukkig..
Maar die dag zelf wilde je echt niet bij mij in de buurt zijn.. :o

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 00:20

4 of 5 jaar geleden reed ik een springwedstrijdje met mn tinker bij de ponyclub. Het parcour stond op een grasveld langs de bak waar iedereen aan het inspringen was. Nou was mijn tinker echt een gezelligheidsdier en hindernis 1 stond zo geplaatst dat je recht op de bakrand afreed en hindernis 2 stond dan langs de bakrand. Toen ik wilde afdraaien naar hindernis 2 reed mevrouw gewoon vrolijk rechtdoor en knalde zo over de bakrand heen die daar ruim 1m hoog is dus dat had ik echt niet verwacht en toen lag ik dr langs. Verder het parcour nog foutloos afgereden maar ik was wel gediskwalificeerd. Maar had meteen wel even iedereen over de vooroordelen over tinkers afgeholpen want de bakrand was blijkbaar een eitje.

x_Toedel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 00:30

Haha ik ben een keer via de verkeerde kant over de hindernis gegaan, je hoorde van de rechterkant te komen ik kwam van de linkerkant :+ ..

En een keer dacht ik dat ik klaar was met het parcour, was helemaal blij want ik dacht dat ik foutloos was.. moest ik 9 en 10 nog springen := en had toch een balkje.

en de eerste keer dat ik ging springen op concour, hoorde ik een balk dus keek ik achterom, reed ik zo de volgende hindernis voorbij :o

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 11:27

Vorig jaar tijdens een M1 proef wou ik na het binnenkomen en groeten wegdraven. Op de een of andere manier zat ik in de knoop met de teugels en liet ze per ongeluk los. Op dat moment had ik mijn paard al been gegeven om weg te draven. Dit zag er voor mijn gevoel heel lomp uit en ik lag in een deuk. Ik zag dat de jury er ook om kon lachen en had er een 7 voor.

sammy jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:40

bij mijn eerste springwedstrijd
ik was al in de ring en helemaal klaar om tebeginnen dus ga voor de jury staan en groet lief naar de jury vervolgends steekt een man van de jury zijn hand op en bloed nerveus dat ik was dus snel begon ik met springen de mensen om mij heen riepen wachten wachten !! (mijn pony liep altijd super hard en ik hoorde dus altijd iedereen roepen : langzamer of rustig enz. )dus ik dacht dat ze dat nu ook bedoelden toen ik bij hindernis 3 aan kwam werd er gebeld ik niks in de gaten en door springen weer werd er gebeld dus ik had al zoiets van wat wil nu iedereen van mij ??
ik gewoon door gesprongen :+ helemaal blij want ik was foutloos :D komt de jury naar mij toe bleek dat hij zijn hand op stak omdat ik moest wachten en niet omdat ik moest beginnen ;( en waarom ik niet stopte toen iedereen dat riep ik kon wel door de grond zakken |(
werd ook gediskwalifiseerd, vandaar die bel :Y)
toen ik later over het parcours liep keek iedereen mij na : kijk dat is het meisje dat gewoon door reed tewijl ze uitgebeld was

ineminne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:03

Ik zag ooit een filmpje van een paard dat terwijl zijn ruiter groette hij vrolijk mee wou groeten en sprong tegen de muur waarboven de jury zat ! niks gebeurt maar zag er wel grappig uit

winnietje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:13

Ik weet het nog goed (FNRS F5 wedstrijd), het was 30 graden. Ik had al spijt dat ik me had ingeschreven.
Ik was wat laat door omstandigheden, vliegensvlug paard gedaan wat nogal wat energie kost in die warmte. Toen inrijden, paard deed al debiel.

Kon ik eindelijk gaan rijden, halverwege de proef was opeens de voorlezer eng en ik heb 1 oefening wel 5 keer geprobeerd maar het lukte niet want ik kreeg het dier gewoon NIET meer langs de voorlezer.. nou dag proefje dan he

het paard heette trouwens Rebel, erg toepasselijk :P