themuisje schreef:ik zou mijn pony nooit na laten meten op wedstrijd.
Ik vrees dat je daar niet onderuit komt als het in opdracht van een KNHS-official gaat.
Een doping- of chipcontrole mag je ook niet weigeren. Mag wel, maar dan lig je eruit.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
themuisje schreef:Citaat:dat doen ze echt wel! Mijn vriendin startte met haar grote e-pony, en toen dachten ze dat het een paard was en toen moest hij opgemeten worden!
ik zou mijn pony nooit na laten meten op wedstrijd.
krijg je alleen maar gedonder van. als de knhs hun eigen meters niet vertrouwd is dat hun pakkie an....
mijn pony is 1.46.5 maar die zou ik dus niet laten meten hoor.
stel dat hij dan mischien wel net 1.47 is (door bijvoorbeeld grond, hoeven etc.) ben je wel de sigaar....
Karin schreef:themuisje schreef:ik zou mijn pony nooit na laten meten op wedstrijd.
Ik vrees dat je daar niet onderuit komt als het in opdracht van een KNHS-official gaat.
Een doping- of chipcontrole mag je ook niet weigeren. Mag wel, maar dan lig je eruit.
Sjonniej schreef:themuisje schreef:en inentingen dan ? straks vetrouwen ze dat ook al niet meer.
Op mijn (men)wedstrijden worden inentingen élke wedstrijd gecontroleerd. Lijkt me trouwens ook niet zo heel erg vreemd??
heb hem tot nu toe nog nooit bij gehad.
themuisje schreef:ik vind doping of chip controle wel iets heel anders....
ik vind het onzin als ze op wedstrijd gaan meten.
je pony is toch gemeten ? dat kunnen ze toch nakijken.
en inentingen dan ? straks vetrouwen ze dat ook al niet meer.
Charaz schreef:themuisje schreef:ik vind doping of chip controle wel iets heel anders....
ik vind het onzin als ze op wedstrijd gaan meten.
je pony is toch gemeten ? dat kunnen ze toch nakijken.
en inentingen dan ? straks vetrouwen ze dat ook al niet meer.
Als je het niet eens bent met de regels moet je niet via t KNHS starten, lijkt me simpel.

Inez_25 schreef:Weet iemand hoe het zit bij LRV (belgie)...
Blijkbaar mag je niet met je pony tussen de paarden wedstrijd rijden, maar omdat ik boven de 16 ben mag ik ook niet meer bij de pony's rijden.
Klopt dit?
Er is dus geen plaats voor volwassen mensen die met een pony rijden?