Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DemiSisa schreef:2e proef was hij leeg. En ik ook, kon gewoon amper ademhalen door de warmte, terwijl het 'maar' 23 graden was. Dat is gewoon mijn type weer nietJe ziet ook aan mij dat ik er veel harder voor moet werken en dat bv. volte's ook veel minder mooi zijn. Ook 2 verschillende jury's.
Noukie schreef:In dat geval zijn er (voor dressuur) 3 kringselecties. Deze worden gedeeld op de website (en facebook wss) van de kring. De beste zoveel over die selecties gaan door naar de regio. Daarvan weer de afgevaardigden naar het nk. Op de site van de kring staan de selectie wedstrijden al gepubliceerd.
Melis gefeliciteerd en Getup d'r dochter ook weer!
Autumn, jij al duidelijkheid over je wedstrijd?
Autumnn schreef:Lastig DemiSisa! Wat zegt de masseur/fysio ervan? Misschien is het een spierkwestie wat dwars zit?
ChristelJ schreef:Morgen gaan wij gewoon nog een wedstrijd rijden in het L1 te rijden. Officieel mogen we L2 starten maar wil alles nog even finetunen, en we vliegen overal doorheen dus even rustig aan. We gaan voor de 3e keer buiten de deur starten dus vooral voor de ervaring en de jury tips