Hier in de buurt was/is (ben er al jaren niet meer geweest) dat de coupons de hele ochtend achter hield.
Ik ga gewoon niet weer naar dergelijke concoursen toe. Mafketels...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Ik meen idd ook dat er een regel is dat je iig na x-tijd (uur na je proef of half uur na je rubriek?) iig je punten moet kunnen weten. Wat jij nu had is iig wel héél lang, dan zou ik wss ook wachten tot de uitslagen op startlijsten of mijnknhs staan.
En een heel stom dilemma: ik heb een prima witte rijbroek, vorig jaar na laaaaang zoeken gekocht (wilde geen knie-grip, geen 200+ euro, enz enz) Zit ook prima, enige is dat doordat ie wat kort valt, het kniestuk eigenlijk pas boven mijn laars begint. Heb ik met rijden geen enkele last van. En nu zit ik dus met mezelf in conclaaf of dat nou een reden is om een andere te kopen, toch, of niet![]()
Eigenlijk nu ik het typ denk ik: wat zeur je nou, gewoon lekker met die broek door rijden#firstworldproblems
Afijn, ondanks die kniestukken donderdag weer fijn gesproken en het BB gewonnen, paard zit wel in een goede flow. Misschien toch die flow dan in de dressuurring weer eens testen. Instructeur was woensdag ook zeer tevreden over m
Lithya schreef:Nee mag niet. Een uur na je proef hoor je in ieder geval je punten te weten.
absque_dubio schreef:Ja dat is echt dankzij jou geweest!
Pootje is na die ene week eind september, nooit meer dik/warm geweest. Blijft wel een iets dikker plekje (littekenweefsel) maar de vee arts vond het nog heeeel erg meevallen vergeleken met de meeste paarden met zo'n blessure.
Ik dacht, in de wei doet ze ook koekkoek, dus dan kan ze ook best 5 minuten draven in de bak.
Alleen stappen in de bak wordt ze nogal heet en stuiterig van. Ze heeft echt die paar rondjes draf nodig om weer rust in dr koppie te hebben.