[HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 20:53

Dat is nieuw voor mij...

Hier in de buurt was/is (ben er al jaren niet meer geweest) dat de coupons de hele ochtend achter hield.
Ik ga gewoon niet weer naar dergelijke concoursen toe. Mafketels... :roll:

Anoniem

Re: [HK] Z1 debuut binnenkort wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 21:01

VOlgensmij mag het wel.. maar niet heel wenselijk.

Concours waar ik was vorige week riep na je proeven gewoon de score al om.

Mahitri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 22:47

Nou ze hoeven van mij niet mijn score om te roepen maar een beetje netjes op tijd de coupons in de bakjes wordt zeker gewaardeerd.
Ik was ook niet blijven wachten op de punten.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 11:00

Dan rijdt je toch gewoon op en neer? Weet niet hoe ver de wedstrijd was, maar dat zou niet eens in me opkomen om zo lang te wachten.

Ik breng bijna altijd eerst mijn paard naar huis, tenzij er nog maar enkele proefjes zijn na de mijne. Anders mis ik de prijsuitreiking en kom ik later mijn coupon wel ophalen. Als je dit laten weten op het secretariaat is dat meestal geen probleem. Enkele wedstrijden krijg je je prijs niet meer als je niet bij de prijsuitreiking bent..

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 12:18

Het was 45 minuten enkel en wij moesten ook gewoon nog weg s avonds.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 15:10

Ik meen idd ook dat er een regel is dat je iig na x-tijd (uur na je proef of half uur na je rubriek?) iig je punten moet kunnen weten. Wat jij nu had is iig wel héél lang, dan zou ik wss ook wachten tot de uitslagen op startlijsten of mijnknhs staan.

En een heel stom dilemma: ik heb een prima witte rijbroek, vorig jaar na laaaaang zoeken gekocht (wilde geen knie-grip, geen 200+ euro, enz enz) Zit ook prima, enige is dat doordat ie wat kort valt, het kniestuk eigenlijk pas boven mijn laars begint. Heb ik met rijden geen enkele last van. En nu zit ik dus met mezelf in conclaaf of dat nou een reden is om een andere te kopen, toch, of niet :+
Eigenlijk nu ik het typ denk ik: wat zeur je nou, gewoon lekker met die broek door rijden :') #firstworldproblems

Afijn, ondanks die kniestukken donderdag weer fijn gesproken en het BB gewonnen, paard zit wel in een goede flow. Misschien toch die flow dan in de dressuurring weer eens testen. Instructeur was woensdag ook zeer tevreden over m :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:08

Noukie schreef:
Ik meen idd ook dat er een regel is dat je iig na x-tijd (uur na je proef of half uur na je rubriek?) iig je punten moet kunnen weten. Wat jij nu had is iig wel héél lang, dan zou ik wss ook wachten tot de uitslagen op startlijsten of mijnknhs staan.

En een heel stom dilemma: ik heb een prima witte rijbroek, vorig jaar na laaaaang zoeken gekocht (wilde geen knie-grip, geen 200+ euro, enz enz) Zit ook prima, enige is dat doordat ie wat kort valt, het kniestuk eigenlijk pas boven mijn laars begint. Heb ik met rijden geen enkele last van. En nu zit ik dus met mezelf in conclaaf of dat nou een reden is om een andere te kopen, toch, of niet :+
Eigenlijk nu ik het typ denk ik: wat zeur je nou, gewoon lekker met die broek door rijden :') #firstworldproblems

Afijn, ondanks die kniestukken donderdag weer fijn gesproken en het BB gewonnen, paard zit wel in een goede flow. Misschien toch die flow dan in de dressuurring weer eens testen. Instructeur was woensdag ook zeer tevreden over m :)

Ik denk dat je een reden zoekt om iets nieuws te kopen... Heb je echt een reden nodig? :P Zo ja, is deze reden wat mij betreft goedgekeurd.
Ik begrijp deze firstworldproblems maar al te goed :')

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:36

hahahah, naja, ik vind t elke keer als ik die witte aan trek echt stom
maar vervolgens merk ik er niks meer van :')
Dus ja, tis vooral een argument zoeken om het wel te mogen _O-
Dus thanks! Mocht ik er dan tegenaan lopen, dan ga ik t maar gewoon doen :D

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 19:58

O die twijfel ken ik ook. Eerst 100x overdenken en dan nog minstens een jaar wachten met de uitvoer.

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:02

Gelukkig ben ik niet de enige :')
Echt precies dat

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:09

Qua witte broek heb ik eerder het tegenovergestelde...
Ik heb al zes jaar dezelfde... Echt mooi zit hij niet... Maar dat zie je niet echt met het jasje er bij aan...
Dus heb ik nog altijd geen nieuwe... :')

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:22

Prioriteiten :P
Ik had ook jarenlang dezelfde. Deed t prima, behalve (ook) te kort en dat was nog met klittenband, dus moest óf sokken eronder, óf zo dubbelvouwen dat t klittenband naar buiten wees, óf ik had gewoon schaafplekken na wedstrijd.
Dat was een argument waar ik niet heel lang (ehm, uiteindelijk alsnog een jaartje denk ik :')) over na hoefde te denken :+ Maar nu vind ik t dus gewoon verwend dat ik na een jaar alweer een nieuwe wil, en toch wil ik het :Y) :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:28

Ooh ik heb er andere stukken aan laten zetten! Had inderdaad ook klitteband... Vreselijk!
Iemand heeft er voor mij van sweatstof gewone pijpjes aan gezet. Hoezo ons bent zuunig....

Maar goed, ik moet ook zeggen dat ik vrij grof ben (behoorlijk stevige bovenbenen) en heel veel broeken niet passen :( Dus in dat opzicht wel begrijpelijk :j

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:38

haha, oh wat handig!
Dat snap ik ook wel, weer wel veel gedoe om er echt een zoektocht voor te gaan starten als wat je nu hebt ook gewoon werkt

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:01

Ik heb tien jaar met mijn vorige witte rikbroek gedaan.
Toen is de naad gebarsten.
Dat ik in tien jaar tijd ook tien kilo erbij kreeg heeft daar absoluut niets mee te maken O:)

Dan heb ik een nieuwe gekocht in de uitverkoop _O-

Aan andere rijbroeken kan ik echt geld uitgeven (nouja, ook max 100€) want daar doe je gewoon veel meer mee. Maar die witte daar rijd je 10x/jaar mee.

Anyhow, de resultaten van de wedstrijd staan online. 199 en 206,5 dus weer een puntje winst bij. Alsnog benieuwd naar de protocollen iig.
En mijn knieën staan blauw van Mn zadel _O- ik mocht het dinsdag (eindelijk!) ophalen en dan donderdag oo wedstrijd geweest. Was ook goed stijf... heb al betere ideeën gehad dan dat :=

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:11

Gefeliciteerd!
en handig! :D Maar blijkbaar bevalt t zadel wel goed gezien je resultaat :P

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:14

Ik ben echt verliefd op Mn nieuwe zadel.
Nee serieus.
Ik ga ermee trouwen denk ik.
^&+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 21:16

Wat voor zadel is het geworden dan??? :D

Witte broeken kunnen inderdaad best even mee... De volgende wordt een Anky, moet ik wel even met 25% korting scoren, maar die broeken zitten zo onwijs lekker! Eerst even tien + kilo er af :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:25

Harry Dabbs.

Ik had een witte van pikeur en nu imperial riding.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 22:31

Nog nooit van gehoord! Maar ziet er wel supermooi uit zeg!

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 09:51

Lithya schreef:
Nee mag niet. Een uur na je proef hoor je in ieder geval je punten te weten.

Waar kan je dit terug vinden van de KNHS? Misschien wel handig om dan op de locatie dit te kunnen laten zien.

Ik doe altijd mn sokken onder mn rijbroek, dus geen last van het klittenband. :Y)
Noukie als je het met rijden niet ziet en er geen last van hebt, dan is het eigenlijk geen reden hoor. :') Maar als je graag een nieuwe rijbroek wilt, dan is het natuurlijk een fantastische reden. :j

Optiwolk zo herkenbaar. Uittesten tot hoe ver je rijbroeken mee stretchen (+10kg) en dan nog verbaasd zijn dat de naad stuk gaat. :')
Gefeliciteerd met je puntje!

Wij zitten nu op 15 minuten stappen en 5 minuten draven onder het zadel. *\o/* Nog lang niet genoeg voor een Z proefje dus :') maar dat komt vast wel weer over een tijd. Nu ook lekker aan het genieten van haar prachtige veulie. :+:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 09:54

Blij dat ik je toch een beetje een schop onder je kont heb gegeven Anouk. Al weer 5 min draven! Goed bezig. Pootje blijft ook mooi slank ed?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 10:04

Ja dat is echt dankzij jou geweest!
Pootje is na die ene week eind september, nooit meer dik/warm geweest. Blijft wel een iets dikker plekje (littekenweefsel) maar de vee arts vond het nog heeeel erg meevallen vergeleken met de meeste paarden met zo'n blessure.
Ik dacht, in de wei doet ze ook koekkoek, dus dan kan ze ook best 5 minuten draven in de bak. :+
Alleen stappen in de bak wordt ze nogal heet en stuiterig van. Ze heeft echt die paar rondjes draf nodig om weer rust in dr koppie te hebben.

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 10:07

Ik heb ook twee witte rijbroeken, waarvan eentje ooit voor 50 euro gekocht (was afgeprijsd van 210 naar 50, kijk daar word ik nou blij van :D) die zit echt heerlijk behalve dat hij nog klittenband heeft, want dat is echt verschrikkelijk. En een mooie van Anky :)

Fijn dat je zadel zo goed bevalt Optiwolk!

Lekker bezig A_D :D Heerlijk om er weer op te zitten he? In ieder geval ik ben super blij dat ik Jonne weer langzaam kan opbouwen.Van het weekend lekker een kort rondje naar buiten geweest, ik geloof dat we een nieuw snelheidsrecord te pakken hebben :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 10:07

absque_dubio schreef:
Ja dat is echt dankzij jou geweest!
Pootje is na die ene week eind september, nooit meer dik/warm geweest. Blijft wel een iets dikker plekje (littekenweefsel) maar de vee arts vond het nog heeeel erg meevallen vergeleken met de meeste paarden met zo'n blessure.
Ik dacht, in de wei doet ze ook koekkoek, dus dan kan ze ook best 5 minuten draven in de bak. :+
Alleen stappen in de bak wordt ze nogal heet en stuiterig van. Ze heeft echt die paar rondjes draf nodig om weer rust in dr koppie te hebben.

Nou toppie!