Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harvey1 schreef:@GA tof zadel! Ga je veel springen in de toekomst?
@madeliefjesx heel veel succes en lekker genieten! Hopelijk kom je met winst thuis!
Wij trainen nog even verder voor de wedstrijd op 11juni. [ [url=m/evfJPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vooral bezig met goed losrijden. Veel voltes, soepel maken en schouder binnen. Focus op zijgangen. Wat we best moeilijk vinden nog, natuurlijk nemen we het wijken altijd mee. Gaat steeds beter!
madeliefjesx schreef:Harvey1 schreef:@GA tof zadel! Ga je veel springen in de toekomst?
@madeliefjesx heel veel succes en lekker genieten! Hopelijk kom je met winst thuis!
Wij trainen nog even verder voor de wedstrijd op 11juni. [ [url=m/evfJPO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben vooral bezig met goed losrijden. Veel voltes, soepel maken en schouder binnen. Focus op zijgangen. Wat we best moeilijk vinden nog, natuurlijk nemen we het wijken altijd mee. Gaat steeds beter!
ik start ook die datum ! je start zeker niet toevallig op simonshaven ?
ik heb een paar rijd foto's zodat jullie een beetje een indruk hebben hoe het er voor staat ik werk nog aan mijn houding maar hij is net 5 dus ben al heel trots dat hij doet wat hij nu doet. ook heb ik zelf niet echt wedstrijd ervaring dus ik ben benieuwd !
[ [url=m/SJQkNM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9p8T3o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8FGiE4.jpg]Afbeelding[/url] ]
venivedivici schreef:Josien als je nou rondom tilburg woonde had ik het wel willen doen!
Ik vraag ook altijd mijn moeder
En mijn vriend is groom en taxichauffeur
venivedivici schreef:Haha ja 45 is wel veel. Start je in uden josien?
Eefjahh ik leer hem altijd uit me hoofd. Maar laat me ook voorlezen.
Vorige keer zou me moeder lezen maar had een ontsteking in haar tandvlees. Geen idee hoe.
Toen aan de organisatie gevraagd of er iemand kon voorlezen en dat wouden ze wel! Me vriend weet niet waar alle letters enzo staan