Ik heb nog nooit eerder een springwedstrijd gereden en vind het dus best spannend
Maar ik heb een pony die L heeft gesprongen dus ik heb vertrouwen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij juf Wieneke 

Vos heeft trouwens afgelopen weekend dr eerste punten in de M2 gehaald
Vind ik stiekem best leuk.

Gupje sprong top, maar liep parcourshulp achter hindernis 6 langs, amazone even een tel afgeleid en daardoor even niet aan het rijden en mijn doperwt minstens zo afgeleid en toen stonden ze middenin de oxer. Daarna iets spanning, maar wel zonder verdere fouten gefinished. Volgende week gaan ze op tournee naar de nationaal speciaal in Roosendaal, benieuwd hoe ze zich houden op zo'n groot meerdaags concours! 

Been is niet dik warm oid. Was ook ineens na een half uur rijden pas. Volgende week komt de fysio maar even langs.
L foutloos, in de barrage 2 fouten, door m'n eigen schuld. Hadden de pijp een beetje leeg, waardoor ze wat lang werd, afstand niet helemaal klopte en dus 2 balken eraf tikte. Wel heel blij hoe ze sprong, vooral de 1e ronde in de L ging heel fijn. Nu heeft ze lekker 2 weken vakantie, ga zelf een week weg en deze week tentamens/thesis.

(met een balkje)
Hopelijk werkt het dat ze nu apart staan. Filmpjes zien er goed uit! Hoe hoog springen jullie? Ziet er wel heel leuk uit! Nann__ schreef:Oh bah Junia, wat schrikken.. Gelukkig zijn ze er relatief ''goed'' vanaf gekomen. Hoe gaat het met de pony? Die zal wel behoorlijk stijf zijn..