Lithya schreef:Ja. Betekend dat ik mensen met uitgevallen/ uitgeslagen tanden of kiezen binnen 30 minuten zou moeten zien. Kinderen laat je liever ook niet te lang lopen en mensen met acute kiespijn moeten binnen 24 uur gezien worden. Helaas blijk ik een abonnement te hebben op mensen die rond 3 uur in de nacht gaan bellen.
Oh dat zijn van die rotdiensten.
Mijn moeder, mondhygiëniste, heeft nu ook een paar keer van dat soort gevallen gehad. Over het algemeen hoeft een mondhygiëniste niet aan dat soort diensten mee te draaien, maar als de partijk die dienst heeft en er komt een geval binnen die zij beter kan doen, tjah dan wordt ze wel gebeld.
Hier geen concours, de pony heeft even een wedstrijd stop, even lekker thuis verder trainen opnieuw naar de B toe en dan weer op concours.
Ik heb wel een primeur 
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag sinds ik met mijn school heb moeten stoppen. Dus dat is wel leuk.
Springschoenen waren trouwens van Harry Horse, ik dacht mooi goedkoop, eerst maar eens kijken hoe het bevalt... maar dat het zo snel klaar met die dingen zou zijn had ik niet verwacht

Heb gemaild met de winkel maar nog geen antwoord er over gehad. Vind het persoonlijk wel een slechte zaak dat ze zo doorgescheurd zijn, als ik nou de verkeerde maat had of zo 
Over de cross verkennen.
In principe verken ik altijd de cross. Als ik het niet verken voel ik mij gewoon niet safe.
De tripalons verken ik eigenlijk niet zo snel. Over het algemeen is dat altijd dezelfde route, bovendien heeft de ene tripalon een film gemaakt van de hindernissen en de andere tripalon heeft weer een routekaart gemaakt met daarop alle informatie.
Bovendien zijn dat ook niet echt vaste hindernissen 
Maar een officiële cross of een oefen cross verken ik altijd.