Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ivorysgirl1 schreef:nou ik heb onze eerste wedstrijd gehad, had 162 en 159 punten, wel een beetje laag, maar wat wil je met een draver van 1,50 tussen de paarden, eerste wedstrijd en veel spanning van zowel mij als Ivory ,
al met al ben ik blij dat wij gewoon normaal de bak door zijn gekomen zonder enige stakingen , als die we bij de trainingen hebben...
ivorysgirl1 schreef:dravers worden getraint op de renbaan, en lopen altijd op de renbaan met de hoofd naar buiten, voor ons was het weer een leermoment , en wij gaan gewoon vrolijk door , goede tips gekregen waar we aan moeten werken, en met stelling dat is iets wat bij ons allebei ligt, het is niet zo gemakkelijk om en draver alles aan te leren, maar ben blij dat wij goed commentaar hebben gekregen van jury en zo verder kunnen
ivorysgirl1 schreef:dravers worden getraint op de renbaan, en lopen altijd op de renbaan met de hoofd naar buiten, voor ons was het weer een leermoment , en wij gaan gewoon vrolijk door , goede tips gekregen waar we aan moeten werken, en met stelling dat is iets wat bij ons allebei ligt, het is niet zo gemakkelijk om en draver alles aan te leren, maar ben blij dat wij goed commentaar hebben gekregen van jury en zo verder kunnen
saskiaojan schreef:Cp hoest nu met noedel?